Ο Γενικός Διευθυντής της Estée Lauder Hellas Κώστας Σπυρόπουλος, μας μιλάει για το σημαντικότερο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρίας, καθώς και για την ελληνική εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού.
H ομορφιά σήμερα πρεπει να ευαισθητοποιεί και να έχει ενσυναίσθηση. Έχει γίνει αντιληπτό ότι οι εταιρίες οφείλουν να δίνουν πίσω στις κοινωνίες όπου δραστηριοποιούνται. Στοχευμένα και με βάση τις ανάγκες και τους σκοπούς που πρεσβεύουν και κυρίως το τι χρειάζονται οι συνάνθρωποι μας. Περισσότερα από 30 χρόνια η Estée Lauder Companies με την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού και με την εμβληματική Ροζ Κορδέλα που συν-δημιούργησε η Evelyn H. Lauder, εμπνέει ένα παγκόσμιο κίνημα, έχοντας μια και μόνο αποστολή: να βοηθήσει στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο του μαστού για όλους.
Όσοι εργαζόμαστε στην εταιρία αυτή ειμαστε πολύ υπερήφανοι διότι έχουμε αγγίξει και αναδείξει ένα τόσο ευαίσθητο θέμα για το οποίο δε μιλούσε κάνεις έως τότε. Έναν καρκίνο ο οποίος ήταν από τους πιο θανατηφόρους στατιστικά για τις γυναίκες.