κομμωτήρια-ρεπορτάζ-και-highlights-από-την-επό-144139
©@anastasiosathens

Anastasios Hair Style Studio

Η πρώτη ερώτηση που μου κάνει ο Anastasios στην τηλεφωνική επικοινωνία μας, λίγο μετά το άνοιγμα των κομμωτηρίων στις 4 Μαΐου, είναι αν επισκέφθηκα εγώ ήδη το κομμωτήριό μου και αν ένιωσα ασφαλής, ζητώντας μου να περιγράψω πώς το βίωσα ως πελάτισσα. Και είναι πολύ χαρακτηριστική αυτή η στάση του για τον τρόπο που έχει αντιμετωπίσει όλη αυτή την κατάσταση, τόσο κατά τη διάρκεια της καραντίνας, όσο και μετά τη μερική άρση των περιοριστικών μέτρων.

https://www.instagram.com/p/B_z92pvlqRR/?utm_source=ig_web_copy_link

“Μπήκα εξαρχής σε διαδικασία να σκεφτώ πώς θα αισθάνονται πιο ασφαλείς οι πελάτες μου. Παρόλο που και στα δύο μαγαζιά μας, στα Ιωάννινα και στη Γλυφάδα, οι διαδικασίες που ακολουθούσαμε και οι αποστάσεις στον χώρο μας ήταν έτσι κι αλλιώς, και προ καραντίνας, σύμφωνες με τις οδηγίες που ανακοίνωσε το υπουργείο για το άνοιγμα των κομμωτηρίων, ήθελα να είναι ακόμα πιο εμφανής η ασφάλεια που παρέχουμε. Το κατάστημα στα Ιωάννινα, για παράδειγμα, είναι 190 τετραγωνικά, διαθέτει 18 θέσεις και η απόσταση μεταξύ τους είναι στο 2,40, ενώ το κατάστημα στη Γλυφάδα διαθέτει και ένα αίθριο, στο οποίο ανοίγει η οροφή.

Επιπλέον, και στα δύο καταστήματα ο εξαερισμός είναι με νωπό αέρα, άρα με βάση αυτά πληρούσαμε ήδη τους νέους κανονισμούς λειτουργίας που ανακοινώθηκαν. Παρέχαμε ανέκαθεν αποστειρωμένες ρόμπες σε κάθε πελάτη μας, μαζί με ένα προσωπικό κιτ με αποστειρωμένες πετσέτες και βούρτσες μιας χρήσης, αλλά τώρα έχουμε προσθέσει επιπλέον μέτρα ασφαλείας, παρά το μεγάλο κόστος για αυτά. Υπάρχει ειδικό απολυμαντικό για τα παπούτσια κατά την είσοδο στον χώρο, ένα αποστειρωμένο κιμονό για κάθε πελάτη που προσφέρει κάλυψη σε όλο το σώμα, οι τσάντες και τα παλτό μπαίνουν σε ειδικές διάφανες σακούλες για να μην έρχονται σε επαφή με οτιδήποτε άλλο στην γκαρνταρόμπα ή στον χώρο, ενώ κάθε πελάτης παραλαμβάνει και ένα ειδικά σφραγισμένο και προσωποποιημένο κιτ υγιεινής που περιέχει σφραγισμένες αποστειρωμένες πετσέτες και όλα τα εργαλεία που θα χρειαστούν, ανάλογα με το ραντεβού που έχει κλείσει. Οι προστατευτικές προσωπίδες που φοράμε όλοι ως προσωπικό είναι κατασκευασμένες ειδικά για εμάς από έναν σχεδιαστή. Επίσης, έχουν αποσυρθεί όλα τα περιοδικά και η χαρτική ύλη, δηλαδή τα αντικείμενα που δεν είναι εύκολο να απολυμανθούν, οπότε κάθε πελάτης ενημερώνεται να έρθει με κάποιο δικό του βιβλίο ή περιοδικό, αν θέλει να διαβάζει κάτι κατά τη διάρκεια του ραντεβού του.”

https://www.instagram.com/p/B9tayhEJ4xm/?utm_source=ig_web_copy_link

Φαίνεται πως δεν υπάρχει κάτι που να μην είναι μελετημένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια για τον Anastasio και αυτό είναι ένα συνεπές επαγγελματικό χαρακτηριστικό του που εκτιμούσαν πάντοτε οι πελάτες του. Η εκτίμηση και ο σεβασμός, όμως, είναι αμοιβαία. “Αυτό που με συγκίνησε περισσότερο στον κόσμο μας είναι το γεγονός ότι, κατά τη διάρκεια της καραντίνας, κανένας δε με έφερε σε δύσκολη θέση να πω όχι, κανένας δε ζήτησε να παραβιάσουμε τα μέτρα που είχαν επιβληθεί, προκειμένου να τον εξυπηρετήσουμε. Είναι πολύ σημαντικό αυτό, γιατί κατάλαβα για ακόμα μία φορά ότι οι πελάτες μας σέβονται εμένα και το προσωπικό μου, αλλά και τον εαυτό τους.

Υπήρχαν τηλέφωνα από την πρώτη στιγμή και μέχρι και την Κυριακή πριν ανοίξουμε, αλλά ήταν τηλέφωνα για να ρωτήσουν αν είμαστε όλοι καλά, για να ζητήσουν κάποιες συμβουλές για τη ρίζα τους, για παράδειγμα, ή για να μας ζητήσουν να τους έχουμε υπόψη μας για ραντεβού μόλις ανοίξουμε. Ήταν πολύ συγκινητική και η επαφή ξανά την πρώτη μέρα, ενώ παρατήρησα πως το πρώτο διάστημα όλες οι πελάτισσές μου σκέφτονταν η μία την άλλη. Προτιμούσαν να καλύψουν αρχικά τις απολύτως βασικές ανάγκες τους, ώστε να μείνει επιπλέον χρόνος για να εξυπηρετηθεί κι άλλος κόσμος. Το ωράριό μας προφανώς έχει διευρυνθεί και για αυτές τις δύο εβδομάδες ξεκινάμε από τις 7 το πρωί μέχρι όσο πάει, με το προσωπικό μας να δουλεύει σε βάρδιες. Σιγά σιγά οι πελάτες μας έχουν αρχίσει να αναζητούν και πιο δραστικές αλλαγές κι εμένα όλο αυτό με ιντριγκάρει πολύ! Αισθάνομαι δημιουργικός και με ανανεωμένο πάθος μετά την καραντίνα, σαν να κάνω αυτή τη δουλειά για πρώτη φορά.”

Anastasios Style Studio: Λαοδίκης 29, Γλυφάδα, τηλ. 210 9680880 | Μιχαήλ Αγγέλου 28 & Χαριλάου Τρικούπη, Ιωάννινα, τηλ. 2651039111, anastasios.gr | Facebook @anastasioshairstylestudio | Instagram @anastasiosathens

Panos Kallitsis

Τον Πάνο Καλλίτση τον πετυχαίνω στο τηλέφωνο την επόμενη μέρα της ανακοίνωσης των μέτρων για το άνοιγμα των κομμωτηρίων, σε ένα διάλειμμα μεταξύ των εμφανίσεών του με τηλεφωνική σύνδεση σε διάφορες τηλεοπτικές εκπομπές. Πέρα απο το Panos Kallitsis Salon στο Χαλάνδρι, εξάλλου, ο Πάνος είναι και celebrity hair stylist και make up artist, μία γνωστή φωνή του κλάδου που καλείται να μιλήσει ψύχραιμα και εμπεριστατωμένα για το άνοιγμα των κομμωτηρίων. “Ομολογουμένως, εγώ δέχθηκα τηλέφωνα κατά τη διάρκεια της καραντίνας για να εξυπηρετήσω ανθρώπους από τον χώρο της showbiz, αλλά σε αυτό το θέμα ήμουν απόλυτος και αυστηρός, το ξεκαθάρισα και στο προσωπικό μου, ότι θα τηρήσουμε όλοι τα μέτρα που έχουν επιβληθεί. Διατηρούσα μέσα από τα social media και το τηλέφωνο επαφή με τον κόσμο μας, δίνοντάς προσωπικές συμβουλές στον καθένα για εύκολες λύσεις μέσα στο σπίτι ή προϊόντα που μπορεί να προμηθευτεί κάποιος από το σούπερ μάρκετ ή το φαρμακείο,” μου λέει ο ίδιος.

https://www.instagram.com/p/B71L0kBlyfV/?utm_source=ig_web_copy_link

Θυμάμαι κι εγώ χαρακτηριστικά ένα instagram post του, όπου ο Πάνος αναφέρει ότι οι καιροί επιτάσσουν υπομονή και επιμονή και δε χρειάζεται να προβούμε σε ακραίες λύσεις μόνοι μας, καθώς το αποτέλεσμα μπορεί να επιβαρύνει την ήδη ταλαιπωρημένη ψυχολογία μας. “Προσαρμοζόμαστε όλοι για να επιβιώσουμε και εμείς στα κομμωτήρια αυτή τη στιγμή έχουμε τη δυνατότητα να δείξουμε τον τρόπο που μπορούμε να συνεχίσουμε τη ζωή μας με ασφάλεια. Μέσα από εμάς θα μάθει όλη η αγορά πώς να λειτουργεί, οπότε πρέπει όλο αυτό να πάει όμορφα και ήσυχα και μετά να απλωθεί και στα υπόλοιπα επαγγέλματα. Για τις δικές μου εγκαταστάσεις η νέα πραγματικότητα δεν απέχει και πολύ από αυτό που εφαρμόζαμε έτσι κι αλλιώς προ καραντίνας. Ο χώρος μου είναι 200 τετραγωνικά, οι αποστάσεις ανάμεσα στις καρέκλες είναι πάνω από 2 μέτρα και λειτουργούμε αποκλειστικά με ραντεβού, ενώ είχα προβλέψει 10 χρόνια πριν και ο εξαερισμός είναι ιονίζων με ανανέωση νωπού αέρα, ακριβώς αυτό που αναφέρει η εγκύκλιος του υπουργείου με τα νέα μέτρα.

Στηριζόμαστε πολύ και στην ατομική ευθύνη των πελατών μας, με τήρηση των ραντεβού και των αποστάσεων, αλλά εφαρμόζουμε και αυστηρούς κανόνες, όπως ανέπαφη θερμομέτρηση πριν εισέλθει ο πελάτης στον χώρο μας, ποδονάρια μιας χρήσης για τα παπούτσια σε κάθε πελάτη, αποστειρωμένα Lanvin καφτάνια τα οποία είχαμε έτσι κι αλλιώς, ενώ προμηθεύουμε και γάντια και μάσκες σε περίπτωση που δεν διαθέτουν οι ίδιοι. Στην εγκύκλιο δεν υπάρχει πρόβλεψη για τα βιβλία και τα περιοδικά, αλλά εμείς θα τα αποσύρουμε όλα. Έχω έναν πολύ όμορφα διαμορφωμένο χώρο με βιβλιοθήκη γεμάτη λογοτεχνία, ποίηση, μαγειρική, τέχνη, αλλά δε θα είναι διαθέσιμα αυτό το διάστημα γιατί δεν μπορούν να απολυμανθούν σωστά. Επομένως, σκέφτομαι και δημιουργικές προτάσεις που μπορώ να κάνω στους πελάτες μας για ενδιαφέροντα πράγματα που μπορούν να διαβάσουν στο ipad τους.”

https://www.instagram.com/p/B_mOoHml9a2/?utm_source=ig_web_copy_link

Ο Πάνος “με περπατάει στην καθημερινότητά του”, όπως μου λέει και ο ίδιος, κάτι που σκεφτόταν και κατά τη διάρκεια της καραντίνας για να επανέλθει με ασφάλεια και δημιουργικότητα. Το ωράριο λειτουργίας θα είναι διευρυμένο, πιλοτικά στην αρχή από τις 9 το πρωί έως τις 10 το βράδυ, και ο ίδιος δηλώνει αισιόδοξος και χαρούμενος που επιστρέφει σε αυτό που αγαπά. Μέχρι στιγμής είναι κλεισμένος με ραντεβού όλος ο Μάιος, με τις δύο πρώτες εβδομάδες να καλύπτουν τις ανάγκες για βαφές και τα απαραίτητα κουρέματα. “Παρατηρώ πως έχουμε πολύ καινούργιο κόσμο που θέλει να έρθει σε εμάς, γιατί θα νιώθει ασφαλής σε ένα τόσο προσεγμένο περιβάλλον. Παράλληλα, έχω και αρκετά ραντεβού για total makeovers, οπότε νομίζω πως υπάρχει έντονη η ανάγκη για αλλαγή. Προσωπικά, νομίζω πως θα υπάρξει μία προτίμηση σε φωτεινές αποχρώσεις, όπως τα πυρόξανθα, που τώρα το καλοκαίρι λάμπουν περισσότερο και φτιάχνουν τη διάθεσή μας, αλλά και μία επιστροφή σε πιο φυσικά looks γενικότερα, σαν όλη αυτή η κρίση να φέρνει στην επιφάνεια σιγά σιγά μια ισορροπία που μας έλειπε.”

Panos Kallitsis Salon: Λεωφόρος Κηφισίας 232, Χαλάνδρι, 15231, τηλ. 21 0677 0888, panoskallitsis.gr | Facebook @PanosKallitsisSalon | Instagram @panoskallitsis 

Talkin’ Heads

“Με το που ανακοινώθηκε η καραντίνα και ξεκινήσαμε να κλείνουμε το κομμωτήριο, χτυπάει το τηλέφωνό μου και ακούω έναν φίλο και πελάτη να με ρωτάει ‘Έλα, Γιώργο, τι θα κάνουμε;;;”

Ο Γιώργος Καμπούρης γελάει και διατηρεί αυτή τη διάθεση σε όλη τη διάρκεια των συνομιλιών μας, και την πρώτη φορά λίγο πριν ανακοινωθούν τα μέτρα για το άνοιγμα, αλλά και τη δεύτερη φορά που τον πετυχαίνω στο τέλος της βάρδιάς του στην τρίτη εβδομάδα λειτουργίας των κομμωτηρίων. “Το σημαντικότερο πράγμα που έχω μάθει μετά από 5 χρόνια ψυχοθεραπείας είναι να προσαρμόζομαι. Αυτό που προέχει αυτή τη στιγμή είναι η ασφάλεια όλων και πρέπει να συμμορφωθούμε με τα νέα μέτρα που θα ανακοινωθούν.” Ακόμα δεν γνωρίζαμε ακριβώς τι θα περιλαμβάνει η νέα εγκύκλιος, αλλά ο Γιώργος είχε διατηρήσει όλο το διάστημα της καραντίνας επαφή με κομμωτήρια στο εξωτερικό, προκειμένου να μένει ενήμερος για τις εξελίξεις στην άρση των μέτρων στον τομέα του και σε άλλες χώρες.

“Θέλει αρκετή υπομονή, πέρασα κι εγώ ένα διάστημα που στρεσαρίστηκα πολύ και ένιωθα ότι είναι σαν να πηγαίνουμε για πόλεμο, αλλά τώρα το αντιμετωπίζω σαν ένα ωραίο restart. Το μόνο που έμεινε από την προηγούμενη αίσθηση είναι ότι τόσο καθάρισμα είχα να κάνω από όταν ήμουν φαντάρος!” μου λέει και ξαναγελάει, υπενθυμίζοντάς μου ότι το χιούμορ είναι ακόμα ένας καλός αμυντικός μηχανισμός. “Καταλαβαίνω την ανάγκη του κόσμου να ανανεωθεί, πιστεύω πως δεν ήταν τυχαίο που αποφάσισαν να ανοίξουν πρώτα τα κομμωτήρια. Αυτές τις μέρες αυτό που παρατηρώ πιο έντονα είναι πόσο πολύ αλλάζει η διάθεση όλων, όταν βλέπουν τα νέα τους μαλλιά, μακάρι να μπορούσα να τραβήξω βίντεο με τις αντιδράσεις τους γεμάτες χαρά. Τις προάλλες ήρθε ένας πελάτης, ο οποίος είχε συνηθίσει να κουρεύεται κάθε δύο εβδομάδες, και τώρα που κουρεύτηκε μετά από δύο μήνες, έφυγε χοροπηδώντας, κυριολεκτικά!”

https://www.instagram.com/p/B_0P4cPJwR6/?utm_source=ig_web_copy_link

Ο Γιώργος, καθόλη τη διάρκεια της καραντίνας, ανέβαζε στα social media του Talkin’ Heads μικρά βίντεο με συμβουλές για styling και εύκολες λύσεις ανανέωσης, ενώ λίγο πριν το άνοιγμα των κομμωτηρίων ανέβασε και ενημερωτικό post με τις νέες συνθήκες και προδιαγραφές λειτουργίας. Το ωράριο λειτουργίας έχει διευρυνθεί από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, τα ραντεβού κλείνονται αυστηρά τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά μέσω email (όταν μιλήσαμε πριν την ανακοίνωση των μέτρων είχε ήδη δεχθεί περισσότερα από 100 email για ραντεβού και μέχρι στιγμής είναι κλεισμένα όλα μέχρι τα μέσα Ιουνίου), έχει γίνει πλήρης απολύμανση και παρέχονται αντισηπτικά υγρά, πετσέτα, κιμονό ή πενουάρ μίας χρήσης σε κάθε πελάτη, ενώ μετά από κάθε υπηρεσία ακολουθεί απολύμανση της θέσης εργασίας και των εργαλείων που χρησιμοποιήθηκαν με ειδικά απολυμαντικά Barbicide και μηχάνημα αποστείρωσης με λάμπες UV. Το πρόγραμμα και η τήρηση των ραντεβού είναι αυστηρά, ενώ στον χώρο βρίσκονται 2 τεχνίτες και 2 πελάτες κάθε φορά.

https://www.instagram.com/p/B9ZMrklJtJV/?utm_source=ig_web_copy_link

“Στην αρχή νιώθαμε όλοι λίγο αμήχανα, αλλά μέχρι στιγμής έχει ρολάρει πολύ καλά η διαδικασία. Έχουμε καταφέρει να βολέψουμε όλα τα ραντεβού, ξεκινώντας από ρίζες και απλά κουρέματα και τώρα σιγά σιγά έχουμε περάσει και σε πιο σύνθετες διαδικασίες. Ο κάδος την πρώτη μέρα γέμισε αμέσως μετά από τόσα κουρέματα – έπαιξαν πολύ τα κοντά μαλλιά στις γυναίκες και τώρα αρχίζουμε περισσότερο πειραματισμό και στα χρώματα. Στο τέλος, πιστεύω ότι θα βγούμε καλύτεροι από όλο αυτό, είναι σαν τη μόδα που κάνει έναν κύκλο και τώρα ξεκινάει ένας καινούργιος που θα είναι σαν ενδιαφέρον τριπάκι για το μυαλό μας.”

Talkin’ Heads: Μασσαλίας 5, Κολωνάκι, 10680, τηλ. 21 0339 2211, talkinheads.gr | Facebook @talkinheadsalon | Instagram @talkin_heads

Elephant and Castle

“Ήμασταν από τους πρώτους που κλείσαμε, στις 14 Μαρτίου, και στην αρχή νομίζαμε ότι θα είναι για 2 εβδομάδες, αλλά τελικά ακολούθησαν 2 μήνες,” μου λέει στην πρώτη συνομιλία μας, μόλις ανακοινώθηκαν τα νέα μέτρα, ο ιδιοκτήτης του Elephant and Castle Σταύρος Πετρόπουλος. “Είχαμε από την πρώτη μέρα τηλεφωνήματα για να κρατήσουν ραντεβού, ερωτήσεις για το πότε θα ανοίξουμε, ενώ δεχθήκαμε και προτάσεις να πάμε σε σπίτια ή να ανοίξουμε κρυφά το κομμωτήριο, σαν να είμαστε speakeasy! Προφανώς και δεν παραβιάσαμε σε κανέναν βαθμό την καραντίνα. Διατηρούσαμε μία άτυπη λίστα αναμονής και μετά την ανακοίνωση των μέτρων για το άνοιγμα, κλείσαμε περίπου 120 ραντεβού, υπολογίζοντας ότι θα εξυπηρετούμε με ασφάλεια 20 ραντεβού τη μέρα. Είμαστε 8 άτομα στο προσωπικό, εργαζόμαστε με βάρδιες και το ωράριο είναι από τις 11 το πρωί έως τις 9 το βράδυ για όλες τις ημέρες, εκτός από Πέμπτη και Παρασκευή που είναι 10 με 10, το οποίο νομίζω θα διατηρηθεί για ένα εξάμηνο ακόμα. Φροντίσαμε να τηρούνται όλες οι οδηγίες της εγκυκλίου, έγινε απολύμανση και ειδικός καθαρισμός για τον κλιματισμό – παρόλο που δεν υπάρχουν σαφείς οδηγίες για το αν επιτρέπεται ακόμα – αλλά καλυπτόμαστε και από τον προβλεπόμενο εξαερισμό. Παρέχουμε στον κόσμο τα πάντα, από αντισηπτικά τζελ μέχρι γάντια και μάσκες, ενώ για τον καθένα υπάρχει πλαστική μπέρτα μιας χρήσης. Τις πρώτες μέρες ήμασταν όλοι μουδιασμένοι, και εμείς και ο κόσμος, αλλά μετά χαλαρώσαμε λίγο από θέμα διάθεσης και όχι από θέμα προσοχής στους κανόνες υγιεινής και τώρα το απολαμβάνουμε όλοι!”

Μεγαλύτερη ζήτηση, μου λέει και ο Σταύρος, είχαν αρχικά οι βαφές και τα κουρέματα, επομένως δόθηκε προτεραιότητα σε αυτές τις περιπτώσεις που είναι και πιο εύκολες και λιγότερο χρονοβόρες για να εξυπηρετηθεί όσο περισσότερος κόσμος γίνεται. “Αφήσαμε τις μεγάλες αλλαγές για λίγο αργότερα, να δώσουμε και χρόνο στον κόσμο να σιγουρευτεί ότι όντως το θέλει!” λέει γελώντας ο Σταύρος.

https://www.instagram.com/p/B_XEFayg_pe/?utm_source=ig_web_copy_link

Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ, εν μέσω καραντίνας, είχα σχεδόν αποφασίσει ότι επιστρέφοντας στη “ζωή έξω”, θα ήθελα τα μαλλιά μου να είναι ροζ. “Ναι, δε μου κάνει εντύπωση αυτό που μου λες, τα μαλλιά είναι το πρώτο πράγμα που θέλουμε συνήθως να αλλάξουμε, όταν ζοριζόμαστε συναισθηματικά, ίσως δημιουργούνται ανάγκες που δεν τις είχαμε πρώτα. Πιστεύω γι’αυτό άνοιξαν πρώτα και τα κομμωτήρια, για να ευχαριστηθεί λίγο ο κόσμος μετά από τόσο δύσκολο διάστημα, ήταν σαν να δίνεις σε ένα παιδάκι μια καραμέλα. Τώρα που ξέρουν ότι τα κομμωτήρια είναι εκεί και είναι ανοιχτά και νιώθουν ασφαλείς και ήρεμοι, ίσως κάποιοι να ξανασκεφτούν πιο ψύχραιμα τις τολμηρές αλλαγές που σκέφτονταν πριν.”

https://www.instagram.com/p/BwWw3AJn2we/?utm_source=ig_web_copy_link

Τον ρωτάω αν όλο αυτό το διάστημα υπήρξε κάποιος πελάτης του που να τόλμησε μέσα στην καραντίνα να κάνει κάποια δραστική αλλαγή μόνος του και μετά να επικοινώνησε μετανιωμένος μαζί του. “Με έκαναν tag στα posts τους δύο που ξύρισαν τα μαλλιά τους. Η μία περίπτωση ήταν από κοπέλα που μένει στη Γερμανία και ομολογώ ότι το αποτέλεσμα της πήγαινε πολύ! Η άλλη περίπτωση ήταν ενός φίλου που ξύρισε τα μαλλιά του με ξυράφι και μετά μου ζήτησε συγγνώμη δημόσια στο Facebook! Κάποιοι δεν το πήραν χαλαρά, αλλά το καταλαβαίνω, το ξύρισμα μπορεί να το νιώθεις και ως λύτρωση, ότι διώχνεις από πάνω σου διάφορα,” συνεχίζει.

Για εκείνον η περίοδος της καραντίνας ήταν σαν να οδηγεί αεροπλάνο. “Προσπάθησα να φέρω στην ευθεία τις μοίρες μου και να εστιάσω στους στόχους μου στο καλλιτεχνικό κομμάτι. Δεν ξέρω τι θα γίνει με τις φωτογραφίσεις στη μόδα και στον δικό μας χώρο, αλλά το παρακολουθώ στενά, γιατί η μόδα και το street style είναι τα πρώτα πράγματα που σε ενδιαφέρουν αν είσαι καλλιτέχνης και επαγγελματίας. Από εκεί παίρνουμε έμπνευση εμείς και εκεί την ξαναδίνουμε. Τώρα που με τα ραντεβού στο κομμωτήριο περνάμε και σιγά σιγά στις πιο περίπλοκες τεχνικές και διαδικασίες, μετά και από συζητήσεις για τις εξελίξεις με πολλούς συναδέλφους – έχουν ξεκινήσει και οι online διαγωνισμοί – δουλεύουμε με διπλή ταχύτητα και υπάρχει μεγάλη όρεξη για την επόμενη μέρα!”

Elephant and Castle: Κολοκοτρώνη 21, Αθήνα, 10562, τηλ. 21 30287802 | Facebook @ElephantAndCastleAthens | Instagram @elephantandcastleathens

Διαβάστε επίσης | Μαγιό: Ένα κεφάλαιο 100% ελληνικό