Anastasios Hair Style Studio
Η πρώτη ερώτηση που μου κάνει ο Anastasios στην τηλεφωνική επικοινωνία μας, λίγο μετά το άνοιγμα των κομμωτηρίων στις 4 Μαΐου, είναι αν επισκέφθηκα εγώ ήδη το κομμωτήριό μου και αν ένιωσα ασφαλής, ζητώντας μου να περιγράψω πώς το βίωσα ως πελάτισσα. Και είναι πολύ χαρακτηριστική αυτή η στάση του για τον τρόπο που έχει αντιμετωπίσει όλη αυτή την κατάσταση, τόσο κατά τη διάρκεια της καραντίνας, όσο και μετά τη μερική άρση των περιοριστικών μέτρων.
https://www.instagram.com/p/B_z92pvlqRR/?utm_source=ig_web_copy_link
“Μπήκα εξαρχής σε διαδικασία να σκεφτώ πώς θα αισθάνονται πιο ασφαλείς οι πελάτες μου. Παρόλο που και στα δύο μαγαζιά μας, στα Ιωάννινα και στη Γλυφάδα, οι διαδικασίες που ακολουθούσαμε και οι αποστάσεις στον χώρο μας ήταν έτσι κι αλλιώς, και προ καραντίνας, σύμφωνες με τις οδηγίες που ανακοίνωσε το υπουργείο για το άνοιγμα των κομμωτηρίων, ήθελα να είναι ακόμα πιο εμφανής η ασφάλεια που παρέχουμε. Το κατάστημα στα Ιωάννινα, για παράδειγμα, είναι 190 τετραγωνικά, διαθέτει 18 θέσεις και η απόσταση μεταξύ τους είναι στο 2,40, ενώ το κατάστημα στη Γλυφάδα διαθέτει και ένα αίθριο, στο οποίο ανοίγει η οροφή.
Επιπλέον, και στα δύο καταστήματα ο εξαερισμός είναι με νωπό αέρα, άρα με βάση αυτά πληρούσαμε ήδη τους νέους κανονισμούς λειτουργίας που ανακοινώθηκαν. Παρέχαμε ανέκαθεν αποστειρωμένες ρόμπες σε κάθε πελάτη μας, μαζί με ένα προσωπικό κιτ με αποστειρωμένες πετσέτες και βούρτσες μιας χρήσης, αλλά τώρα έχουμε προσθέσει επιπλέον μέτρα ασφαλείας, παρά το μεγάλο κόστος για αυτά. Υπάρχει ειδικό απολυμαντικό για τα παπούτσια κατά την είσοδο στον χώρο, ένα αποστειρωμένο κιμονό για κάθε πελάτη που προσφέρει κάλυψη σε όλο το σώμα, οι τσάντες και τα παλτό μπαίνουν σε ειδικές διάφανες σακούλες για να μην έρχονται σε επαφή με οτιδήποτε άλλο στην γκαρνταρόμπα ή στον χώρο, ενώ κάθε πελάτης παραλαμβάνει και ένα ειδικά σφραγισμένο και προσωποποιημένο κιτ υγιεινής που περιέχει σφραγισμένες αποστειρωμένες πετσέτες και όλα τα εργαλεία που θα χρειαστούν, ανάλογα με το ραντεβού που έχει κλείσει. Οι προστατευτικές προσωπίδες που φοράμε όλοι ως προσωπικό είναι κατασκευασμένες ειδικά για εμάς από έναν σχεδιαστή. Επίσης, έχουν αποσυρθεί όλα τα περιοδικά και η χαρτική ύλη, δηλαδή τα αντικείμενα που δεν είναι εύκολο να απολυμανθούν, οπότε κάθε πελάτης ενημερώνεται να έρθει με κάποιο δικό του βιβλίο ή περιοδικό, αν θέλει να διαβάζει κάτι κατά τη διάρκεια του ραντεβού του.”
https://www.instagram.com/p/B9tayhEJ4xm/?utm_source=ig_web_copy_link
Φαίνεται πως δεν υπάρχει κάτι που να μην είναι μελετημένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια για τον Anastasio και αυτό είναι ένα συνεπές επαγγελματικό χαρακτηριστικό του που εκτιμούσαν πάντοτε οι πελάτες του. Η εκτίμηση και ο σεβασμός, όμως, είναι αμοιβαία. “Αυτό που με συγκίνησε περισσότερο στον κόσμο μας είναι το γεγονός ότι, κατά τη διάρκεια της καραντίνας, κανένας δε με έφερε σε δύσκολη θέση να πω όχι, κανένας δε ζήτησε να παραβιάσουμε τα μέτρα που είχαν επιβληθεί, προκειμένου να τον εξυπηρετήσουμε. Είναι πολύ σημαντικό αυτό, γιατί κατάλαβα για ακόμα μία φορά ότι οι πελάτες μας σέβονται εμένα και το προσωπικό μου, αλλά και τον εαυτό τους.
Υπήρχαν τηλέφωνα από την πρώτη στιγμή και μέχρι και την Κυριακή πριν ανοίξουμε, αλλά ήταν τηλέφωνα για να ρωτήσουν αν είμαστε όλοι καλά, για να ζητήσουν κάποιες συμβουλές για τη ρίζα τους, για παράδειγμα, ή για να μας ζητήσουν να τους έχουμε υπόψη μας για ραντεβού μόλις ανοίξουμε. Ήταν πολύ συγκινητική και η επαφή ξανά την πρώτη μέρα, ενώ παρατήρησα πως το πρώτο διάστημα όλες οι πελάτισσές μου σκέφτονταν η μία την άλλη. Προτιμούσαν να καλύψουν αρχικά τις απολύτως βασικές ανάγκες τους, ώστε να μείνει επιπλέον χρόνος για να εξυπηρετηθεί κι άλλος κόσμος. Το ωράριό μας προφανώς έχει διευρυνθεί και για αυτές τις δύο εβδομάδες ξεκινάμε από τις 7 το πρωί μέχρι όσο πάει, με το προσωπικό μας να δουλεύει σε βάρδιες. Σιγά σιγά οι πελάτες μας έχουν αρχίσει να αναζητούν και πιο δραστικές αλλαγές κι εμένα όλο αυτό με ιντριγκάρει πολύ! Αισθάνομαι δημιουργικός και με ανανεωμένο πάθος μετά την καραντίνα, σαν να κάνω αυτή τη δουλειά για πρώτη φορά.”