Μαγιό: Ένα κεφάλαιο 100% ελληνικό

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

Μαγιό: Ένα κεφάλαιο 100% ελληνικό

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Nikos Papadopoulos | Sophie Deloudi SS20
Nikos Papadopoulos | Sophie Deloudi SS20

4 Ελληνίδες δημιουργοί μιλούν στη Vogue Greece για το καλοκαίρι του 2020, που θα είναι αλλιώτικο…

Τις μέρες του περιορισμού στο σπίτι έπιασα τον εαυτό μου αρκετές φορές να χαζεύει μαγιό σε e-shops και λογαριασμούς στο Instagram. Μου έκανε εντύπωση που λίγους μήνες πριν από το καλοκαίρι της αβεβαιότητας, χωρίς να μπορώ να κάνω το παραμικρό σχέδιο, το πρώτο πράγμα που ήθελα να δω,  να φανταστώ πάνω μου, να δοκιμάσω και να αποκτήσω ήταν το νέο μαγιό της σεζόν. Είναι μάλλον που ζούμε σ’ αυτή τη χώρα που βάσει στερεοτύπων αλλά και αντικειμενικών παραγόντων, η έννοια της χαράς και της ανεμελιάς συνδέεται με τη θάλασσα και τις καλοκαιρινές διακοπές, με τα νησιά μας και με το beach life. μιλώντας για μαγιό, δεν μου πέρασε καν από το μυαλό να χαζέψω κάτι άλλο πέρα από Έλληνες σχεδιαστές. Ενώ δεν είμαι απαραίτητα από εκείνους που δείχνουν απόλυτη προσήλωση και προτίμηση στην ελληνική μόδα, όταν μιλάμε για μαγιό, τα πράγματα αλλάζουν. Έχω την πεποίθηση ότι οι Έλληνες δημιουργοί μαγιό είναι καλύτεροι από όλους τους άλλους. Η ποιότητα, η εφαρμογή και η αισθητική τους, αλλά και η σχέση τιμής-ποιότητας που προσφέρουν είναι ό,τι ακριβώς χρειάζομαι. Κάθε άνοιξη η ίδια ιστορία: χαζεύω τις δουλειές τους και μ’ ένα αυτάρεσκο μειδίαμα επιβεβαιώνομαι ότι και φέτος έκαναν το «θαύμα» τους. 

Ξεχωρίζω 4 δημιουργούς. Η κάθε μια είναι για διαφορετική στιγμή, διάθεση, στυλ και όλες μαζί συμπληρώνουν την ιδανική γκαρνταρόμπα μαγιό. Θαυμάζω τη δουλειά της κάθε μίας ξεχωριστά και έχω συνδέσει τις δημιουργίες τους με αναμνήσεις από διακοπές και ανέμελες στιγμές. Μ’ έναν τρόπο είναι οι δικές μου αγαπημένες Ελληνίδες δημιουργοί και τώρα που έρχεται η εποχή τους, αυτό το καλοκαίρι που θα είναι για όλους μας διαφορετικό, ήταν η κατάλληλη στιγμή να μιλήσω μαζί τους. 

Μαριλένα Ανδρεάδη/ΜΑΑΝ

«Όταν νιώθω αισιόδοξη, μια εικόνα μου έρχεται στο μυαλό: να μαζεύω κοχύλια με την κόρη μου στην ακροθαλασσιά»


©MAAN

Η συλλογή S/S 20’ 

Η φετινή συλλογή ΜΑΑΝ ονομάζεται «The Beachcomber» και είναι αφιερωμένη στη γυναίκα που χτενίζει την παραλία ανακαλύπτοντας μικρούς θησαυρούς της θάλασσας, κοχύλια, βότσαλα, γυαλάκια, σε διαφορετικά σχήματα και χρώματα. Στη γυναίκα που σέβεται την φύση και αγκαλιάζει την αυθεντική ομορφιά του κάθε νησιού. Στη γυναίκα που αγαπάει τον εαυτό της και το σώμα της και αναζητά την ανέμελη πολυτέλεια. Πάνω σε αυτήν την ιδέα σχεδιάσαμε τα φετινά prints σε παλ αποχρώσεις. Κάποια από αυτά έχουν κεντηθεί πάνω σε σχέδια της συλλογής, προτείνοντας έτσι μια καινούργια τεχνοτροπία. Σε ό,τι αφορά τα πατρόν, και φέτος διέπονται από τον σεβασμό στο γυναικείο σώμα.

Το βασικό χαρακτηριστικό που διαφοροποιεί το brand από τα υπόλοιπα

Κάθε χρόνο, κάθε νέα σεζόν, εστιάζω σ’ αυτό που έχω ανάγκη να δημιουργήσω και να επικοινωνήσω και προκαλώ τον εαυτό μου να κάνει ένα βήμα παραπέρα, να εξελιχθεί.  


©MAAN

Στόχος της δημιουργού

Υπάρχουν πολλοί στόχοι. Δεν θα τους βάλω με σειρά προτεραιότητας γιατί τους θεωρώ εξίσου σημαντικούς σε κάθε συλλογή. Είναι η άνεση: να νιώθει κάθε γυναίκα όμορφα στο μαγιό της, να μην νιώθει ανασφάλεια. Είναι η διαχρονικότητα: το κάθε μαγιό να φορεθεί πολλές φορές χωρίς να αλλοιωθεί. Ο σεβασμός στην φύση: να ταιριάζουν στο φυσικό περιβάλλον. Να τα βλέπεις, να τα αγγίζεις και να θέλεις να βουτήξεις στην θάλασσα. Να έχουν χαρακτήρα, να φαίνεται η δημιουργία, η εργασία και η έμπνευση που υπάρχει από πίσω.

Έλληνες δημιουργοί μαγιό

Νομίζω ότι το κοινό ήταν πάντα ανοιχτό στους Έλληνες δημιουργούς, αλλά δεν τους δινόταν η ευκαιρία. Η αγορά για πολλά χρόνια ήταν γεμάτη με συλλογές εισαγωγής. Τώρα εδώ και καιρό η αγορά είναι, για πολλούς λόγους, πιο εσωστρεφής. Μας έχει δοθεί λοιπόν η ευκαιρία να εισχωρήσουμε.


©MAAN

Πόσο έχει επηρεαστεί η δουλειά σας από την κρίση που βιώνουμε σήμερα; Με ποιόν τρόπο;

Η κρίση ξεκίνησε ακριβώς στην αρχή της σεζόν, όταν δηλαδή οι περισσότεροι από εμάς, ήμασταν έτοιμοι να παραδώσουμε στα καταστήματα, τα οποία λόγω της κατάστασης δεν γνωρίζουμε πώς θα λειτουργήσουν. Το πόσο μας έχει επηρεάσει θα φανεί στην πορεία. Το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει ξεκινήσει και πουλάει πολύ καλύτερα από κάθε άλλη χρονιά και είμαστε ευγνώμονες στο κοινό μας που μας προτιμάει και μας στηρίζει. 

Διαβλέπετε κάποια αλλαγή ή πτώση στις πωλήσεις σας; Επηρεάζεστε άμεσα από την αυτονόητη κρίση που θα αντιμετωπίσει ο τουρισμός στη χώρα;

Δεν το ξέρω αλλά φαντάζομαι πως θα υπάρχει πτώση ναι.

Μια εικόνα από το φετινό καλοκαίρι…

Αν και οι στιγμές δεν επιτρέπουν ανέμελες σκέψεις, όταν νιώθω αισιόδοξη μια ωραία εικόνα μου έρχεται στο μυαλό: να μαζεύω κοχύλια με την κόρη μου στην ακροθαλασσιά στο αγαπημένο μας νησί.


©MAAN

 

Στεφανία Φραγκίστα/Pink Sands & Stefania Frangista

«Θέλω οι γυναίκες που φορούν τα μαγιό μου να νιώθουν πραγματικά όμορφα και να έχουν αυτοπεποίθηση»


©Stefania Frangista

Η συλλογή S/S 20’ 

Η φετινή σειρά Stefania Frangista έχει λίγο πιο κινηματογραφικό στυλ και νοσταλγικό χαρακτήρα, καθώς θέλαμε να αποδώσουμε το look & feel των διακοπών σε νησί -για την ακρίβεια στη Ζάκυνθο- τη δεκαετία του 80’. Τα χρώματα που κυριαρχούν είναι καμηλό, ροζ, μάγκο, πορτοκαλί, χρυσαφί, τιρκουάζ και το all-time classic λευκό, ενώ σε ό,τι αφορά τα prints, φέτος πρωταγωνιστεί το retro floral, το splash και το wavy με μπλε, πορτοκαλί, ή μαύρα κύματα πάνω σε λευκό φόντο. Τα πατρόν μας χαρακτηρίζονται από sexy cutouts, one shoulder, τριγωνάκια με over sized κρίκους, αλλά κρατήσαμε και κλασικά πλέον σχέδια όπως τα high rise ολόσωμα και τα αθλητικού τύπου μπικίνι από sponge ύφασμα -το τελευταίο μάλιστα αναδεικνύεται σε σήμα κατατεθέν μας τις τελευταίες σεζόν. 

Η σειρά Pink Sands θυμίζει αυτοσχέδιες καρτ-ποστάλ με πρωταγωνίστριες τα τολμηρά free-spirited και wild at heart κορίτσια που απολαμβάνουν ανέμελα το ατελείωτο ελληνικό καλοκαίρι. Στη συλλογή δεσπόζει το ροζ και μια παλέτα rainbow αποχρώσεων με έμφαση στο κίτρινο-ροδακινί-πορτοκαλί, ενώ τα prints ακολουθούν τη γνωστή boho διάθεση του label -φέτος όμως δεσπόζει και το ριγέ. Τα πατρόν είναι κατά βάση νεανικά fun lovin bikinis, τριγωνάκια με ρυθμιζόμενες τιράντες και bottoms με αναβατήρες, ενώ υπάρχουν ολόσωμα μαγιό με cups, βολάν ή φερμουάρ -επίσης signature designs εδώ και χρόνια. 


©Stefania Frangista

Το βασικό χαρακτηριστικό που διαφοροποιεί το brand από τα υπόλοιπα

Τόσο τα Stefania Frangista όσο και τα Pink Sands είναι ξεχωριστά με τον δικό τους τρόπο. Έχοντας συμπληρώσει πλέον πάνω από 11 χρόνια στο χώρο, πιστεύω ακράδαντα πως η ειδοποιός μας διαφορά έγκειται στο συνδυασμό αισθητικής και ποιότητας που ουδέποτε διαπραγματευτήκαμε, με ιδιαίτερο σημείο αναφοράς το εξαιρετικό fit και επιπλέον τη Made in Greece φιλοσοφία μας.

Στόχος της δημιουργού

Θέλω οι γυναίκες που φορούν τα μαγιό μου να νιώθουν πραγματικά όμορφα και να έχουν αυτοπεποίθηση. Με αυτό το σκεπτικό εξάλλου ξεκίνησα το 2009. Είμαι κατηγορηματική σε ό,τι αφορά την ποιότητα του υφάσματος: πρέπει να είναι τόσο άριστη που να αφήνει μια βελούδινη αίσθηση στο σώμα και να εφαρμόζει άψογα. Είμαι περήφανη γιατί έχουμε κερδίσει επάξια τη φήμη ότι τα μαγιό μας είναι φίνα, διαχρονικά και το βασικότερο ότι διαρκούν για πολλά χρόνια. Δέσμευσή μου είναι να στηρίζω την εγχώρια παραγωγή, γι’ αυτό όλες οι δημιουργίες μου ράβονται στην Ελλάδα με κορυφαία υλικά. Δεν σας κρύβω μάλιστα ότι χρησιμοποιώ ολοένα και περισσότερα υφάσματα φιλικά προς το περιβάλλον, καθώς το τόσο επίκαιρο πια ζήτημα της βιωσιμότητας είναι υψίστης σημασίας για μένα.

Έλληνες δημιουργοί μαγιό

Ως λαός διαθέτουμε ούτως ή άλλως μακρά ιστορία στην αισθητική και τη μόδα. Βασικά όμως οι Έλληνες σχεδιαστές έχουμε ανήσυχο πνεύμα, παρακολουθούμε πολύ στενά τις εξελίξεις στον υπόλοιπο κόσμο, ενημερωνόμαστε διαρκώς για τις τάσεις και δεν εφησυχάζουμε ποτέ.


©Stefania Frangista

Πόσο έχει επηρεαστεί η δουλειά σας από την κρίση που βιώνουμε σήμερα; Με ποιόν τρόπο;

Καταρχάς όλο αυτό το διάστημα δουλεύω από το σπίτι! Ομολογώ όμως πως μου αρέσει αυτή η ησυχία που επικρατεί και οι λίγο χαμηλότεροι ρυθμοί. Νομίζω πως αυτό έχει ευνοήσει όλους όσους λειτουργούσαμε με φρενήρεις ρυθμούς, κυριολεκτικά ακροβατώντας με το burnout. Προσωπικά έχω μεγαλύτερη έμπνευση, σχεδιάζω αβίαστα, μελετάω προσεκτικά τα επόμενά μας βήματα, καταστρώνω εναλλακτικά σενάρια και έχω επιτέλους περισσότερο χρόνο να σκεφτώ με ηρεμία.

Διαβλέπετε κάποια αλλαγή ή πτώση στις πωλήσεις σας; Επηρεάζεστε άμεσα από την αυτονόητη κρίση που θα αντιμετωπίσει ο τουρισμός στη χώρα;

Ναι και όχι. Για τις διαδικτυακές πωλήσεις είναι μια ευνοϊκή συγκυρία, καθώς ο καταναλωτής έχει την ευκαιρία να αφιερώσει περισσότερο χρόνο κατά την επίσκεψή του στα sites και να προβεί σε online αγορές. Από την άλλη όμως, ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς μας αποτελούν οι πωλήσεις σε καταστήματα που βρίσκονται σε τουριστικούς προορισμούς και θέρετρα. Κάποια καταστήματα από αυτά ίσως να μην καταφέρουν εν τέλει να λειτουργήσουν. Ή όσα καταστήματα ανοίξουν, πιθανώς να έχουν χαμηλότερες πωλήσεις εφόσον ο τουρισμός, ειδικά από το εξωτερικό, αναμένεται να είναι περιορισμένος. Ωστόσο είμαστε αισιόδοξοι και επειδή όλα αυτά τα χρόνια έχουμε χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης και αλληλεγγύης με τους πελάτες μας, πιστεύουμε πως χέρι-χέρι θα βρούμε τον τρόπο να «περισώσουμε» κατά το μέγιστο δυνατό τη σεζόν αυτή.

Μια εικόνα από το φετινό καλοκαίρι…

Μια απλή παραλία με την όμορφη, καθαρή της θάλασσα, τον ήλιο να μας ζεσταίνει, σπιτικό φαγητό υπό τον ήχο των τζιτζικιών σε μικρό ταβερνάκι δίπλα στο κύμα. Δεν ξέρω αν τελικά υπήρχε ποτέ πραγματική ανάγκη για κάτι άλλο…


©Stefania Frangista

 

Σόφη Δελούδη/Sophie Deloudi

«Όταν δημιουργώ έχω στο μυαλό μου μια γυναίκα σύγχρονη, δυναμική που δεν χάνει την θηλυκότητα της και διακρίνεται από μια φυσική κομψότητα»


©Nikos Papadopoulos

Η συλλογή S/S 20’ 

Η συλλογή φέτος χωρίζεται σε 5 μικρές θεματικές ενότητες: τη σειρά «Ibiscus» με ιδιαίτερα φλοράλ prints, τη σειρά «Woodstock Festival» που, όπως μαρτυρά και ο τίτλος, συνδέεται με το παρελθόν μέσα από τη φιλοσοφία μιας νοσταλγικής ατμόσφαιρας με stretched velvet και πικέ υφές, τη σειρά «Passion Fruit» που ξεχωρίζει λόγω της απαλότητας των υφασμάτων, τη σειρά «Polaroid» που παραπέμπει στη δεκαετία του 80’, προτείνοντας μία σύγχρονη εκδοχή του κλασικού ασπρόμαυρου  ριγέ και τέλος τη σειρά «Monochrome» που επαναπροσδιορίζει τον μινιμαλισμό.  Όλες πάντως χαρακτηρίζονται από την ίδια αισθητική άποψη και ματιά που επικεντρώνει σε μια ιδιαίτερη κομψή θηλυκότητα. 

Το βασικό χαρακτηριστικό που διαφοροποιεί το brand από τα υπόλοιπα

Αν υπάρχει κάτι που διαφοροποιεί το brand μου είναι μόνο η επιμονή μου στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, βάση της δικής μου αισθητικής, στην ποιότητα και στην δημιουργική εξέλιξη της ταυτότητάς μου που νομίζω είναι σαφής. 

Στόχος της δημιουργού

Ο στόχος μου από την αρχή είναι η δημιουργία ενός προϊόντος εφάμιλλου των αξιόλογων εισαγόμενων brands που να μπορεί να σταθεί ισάξια σε μια παγκόσμια αγορά. Όταν δημιουργώ έχω στο μυαλό μου μια γυναίκα σύγχρονη, δυναμική που δεν χάνει την θηλυκότητα της και διακρίνεται από μια φυσική κομψότητα.


©Nikos Papadopoulos

Έλληνες δημιουργοί μαγιό

Μετά τη μεγάλη οικονομική κρίση του 2011, η τάση της αγοράς στράφηκε σε εγχώρια προϊόντα και καινούργια ελληνικά brands. Είμαστε μια χώρα κατά βάση τουριστική και η καλοκαιρινή σεζόν κρατάει στην Ελλάδα 5-6 μήνες. Άρα τι πιο λογικό από τη δημιουργία νέων brands με καλοκαιρινά είδη – μαγιό, πετσέτες, καπέλα, σανδάλια; Με νέες ιδέες και καινούργια νοοτροπία από δημιουργούς που έχουν ζήσει ή συναναστραφεί  με το εξωτερικό, τα καινούργια αυτά brands φέρουν τη διεθνή νοοτροπία με μια έντονη ελληνικότητα. Απ´ ό,τι φαίνεται λοιπόν πρόκειται για έναν επιτυχημένο συνδυασμό αφού όντως χαίρουν αποδοχής στην εγχώρια αγορά και όχι μόνο. 

Πόσο έχει επηρεαστεί η δουλειά σας από την κρίση που βιώνουμε σήμερα; Με ποιόν τρόπο;

Έχει επηρεαστεί άμεσα. Όταν τα σύνορα κλείνουν, οι μετακινήσεις δυσκολεύουν και οι αγορές μηδενίζουν, ένα είδος πολυτελείας και όχι πρώτης ανάγκης, όπως είναι τα τρόφιμα και τα φάρμακα, έρχεται σε τρίτη, τέταρτη, πέμπτη προτεραιότητα. 

Άρα και οι συνέπειες είναι σκληρές. Το αγοραστικό κοινό μειώνεται αφού ο κόσμος αλλάζει προτεραιότητες.


©Nikos Papadopoulos

Διαβλέπετε κάποια αλλαγή ή πτώση στις πωλήσεις σας; Επηρεάζεστε άμεσα από την αυτονόητη κρίση που θα αντιμετωπίσει ο τουρισμός στη χώρα;

Λογικό δεν είναι; Δεν νομίζω πως θα μείνει κάποιος ανεπηρέαστος. Η συγκεκριμένη κρίση που προκάλεσε ο ιός Covid-19 είναι παγκόσμια και οι αλλαγές που θα επιφέρει δεν νομίζω πως θα είναι μόνο οικονομικές.

Μια εικόνα από το φετινό καλοκαίρι…

Το φετινό καλοκαίρι, δυστυχώς , δεν μπορώ να το φανταστώ καθόλου. Η συγκεκριμένη κρίση και η εμφάνιση της νέας πανδημίας με έκανε να συνειδητοποιήσω ακόμα περισσότερο ότι το να κάνεις σχέδια είναι ουτοπικό, την στιγμή που όλα μπορούν να ανατραπούν. Ίσως να είναι και μια παράμετρος που να πρέπει να επαναξιολογήσουμε στη ζωή μας γενικότερα – να ζούμε περισσότερο το τώρα, παρά το αύριο. Να χαιρόμαστε τη στιγμή και να είμαστε ευγνώμονες έχοντας αρχικά την υγεία μας. Νομίζω πως η εικόνα που θέλω να έχω για το φετινό καλοκαίρι είναι μαζί με τους αγαπημένους μου ανθρώπους. Όλοι μας υγιείς. Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε μέρα με τη μέρα. 


©Nikos Papadopoulos

 

Ιλόη Χατζησπυρίδη, Άννα Τζελέπη/Maa Boo Swimwear

«Δημιουργήσαμε μια συλλογή ελεύθερη, νεανική στην ψυχή, bohemian αλλά και διαχρονική»


©Maa Boo Swimwear

Η συλλογή S/S 20’ 

H συλλογή μας για το Καλοκαίρι 2020 τιτλοφορείται Rock ‘N’ Roll Mermaids και η έμπνευση προέκυψε από ένα quote της Anaïs Nin που μας ταίριαζε πολύ ως φιλοσοφία και στάση ζωής: «Ι must be a mermaid, Rango. I have no fear of depths and a great fear of shallow living». Νιώσαμε ότι αυτή η ρήση αντιπροσωπεύει πολλές γυναίκες σήμερα, που είναι μαχήτριες της ζωής, αντισυμβατικές, τολμηρές, με ανοιχτή καρδιά και ανήσυχο πνεύμα, κόντρα στις κοινωνικές συμβάσεις και τα στερεότυπα. Έτσι δημιουργήσαμε μια συλλογή ελεύθερη, νεανική στην ψυχή, bohemian αλλά και διαχρονική. Τα exotic prints και τα εικαστικά μοτίβα παραμένουν το δυνατό στοιχείο και της φετινής συλλογής -πολλά από τα οποία είναι δικά μας αυθεντικά σχέδια. Επίσης τα buttery υφάσματα είναι το σήμα κατατεθέν μας και φέτος, αλλά προσθέσαμε και αρκετές crispy υφές σε ολόσωμα, athletic ή vintage ύφους hi-waisted μπικίνι. Το long-sleeved surf suit, μια μεγάλη επιτυχία του brand, δε θα μπορούσε φυσικά να λείπει και από αυτή την κολεξιόν! Επίσης φέτος προσθέσαμε και αρκετές luxury λεπτομέρειες, όπως χρυσές ή κοκάλινες αγκράφες και charms στο τελείωμα των string bikinis. 

Το βασικό χαρακτηριστικό που διαφοροποιεί το brand από τα υπόλοιπα

Η δημιουργία του brand ξεκίνησε με μια παιδική αθωότητα. Το αρχικό μας όνειρο ήταν να δημιουργήσουμε free-spirited, bohemian chic μαγιό με παιχνιδιάρικο χαρακτήρα. Θεωρούμε πως αυτό το σκανδαλιάρικο και χαρούμενο στοιχείο παραμένει παρόν και ζωντανό σε κάθε μας συλλογή. Σίγουρα τα έντονα prints και τα exotic μοτίβα μας έκαναν αρχικά να ξεχωρίσουμε, καθώς και η χρήση έντονων, χαρούμενων χρωμάτων (είτε σε μονοχρωμίες είτε σε συνδυασμούς). Αυτό που μας χαροποιεί ιδιαίτερα είναι ότι τα κορίτσια που επιλέγουν τα μαγιό μας είναι σε διαρκή επικοινωνία μαζί μας μέσω των social media και νιώθουν ότι ανήκουν σε μια ξεχωριστή κοινότητα, το Maa Boo gang.  


©Maa BooMaa Boo Swimwear

Στόχος των δημιουργών

Τα μαγιό μας δε θέλαμε να απευθύνονται μόνο σε model-like σώματα, αλλά σε όλες τις γυναίκες που – με τις ατέλειες αλλά και τα ατού τους- χαίρονται τον εαυτό τους και το σώμα τους. Όπως είπαμε και παραπάνω, οι συλλογές μας θέλαμε να αποπνέουν χαρά, ζωντάνια, ελευθερία, νεανικό πνεύμα, ανεμελιά και διάθεση για περιπέτεια. 

Έλληνες δημιουργοί μαγιό

Η αλήθεια είναι ότι ξεκινώντας μας φαινόταν περίεργο πως η Ελλάδα, με τόσους μήνες καλοκαίρι, τόσα νησιά, διάσημος προορισμός διακοπών σε όλο τον κόσμο, δεν είχε παράδοση στη δημιουργία μαγιό ή resort wear, όπως είχε π.χ η Αυστραλία. Οι Έλληνες δημιουργοί έχουν περισσότερες καλοκαιρινές εικόνες στο μυαλό τους, γνωρίζουν τις ανάγκες που προκύπτουν στο beachwear γιατί το έχουν βιώσει οι ίδιοι πρώτα απ’ όλα. Όσο δυνατό για παράδειγμα κι αν είναι το σκανδιναβικό design, ένας Σουηδός ή ένα Δανός δε θα μπορούσε να έχει αυτή τη βαθιά, σχεδόν εκ γενετής γνώση, του beachwear. 


©Maa Boo Swimwear

Πόσο έχει επηρεαστεί η δουλειά σας από την κρίση που βιώνουμε σήμερα; Με ποιόν τρόπο;

Μετά το lockdown και την «ματαίωση» σχεδόν του φετινού καλοκαιριού, θα επηρεαστεί σημαντικά η δουλειά όλων μας, παγκοσμίως, αλλά ακόμα περισσότερο των επιχειρήσεων που οι δραστηριότητες τους επικεντρώνονται στην καλοκαιρινή σεζόν και στον τουρισμό. Θέλουμε να παραμείνουμε αισιόδοξες, να ελπίσουμε ότι τα πράγματα θα επανέλθουν σύντομα σε μια κανονικότητα, αλλά η αλήθεια είναι ότι κανείς μας δεν μπορεί να κάνει μεγαλεπήβολα σχέδια ή ανοίγματα αυτό το καλοκαίρι. Θα κρατήσουμε το θετικό που είναι ότι μας δίνεται ο χρόνος και η ευκαιρία να προετοιμαστούμε όλοι καλύτερα για το 2021.

Διαβλέπετε κάποια αλλαγή ή πτώση στις πωλήσεις σας; Επηρεάζεστε άμεσα από την αυτονόητη κρίση που θα αντιμετωπίσει ο τουρισμός στη χώρα;

Δεν έχουμε ακόμα μια καθαρή εικόνα, αλλά σίγουρα θα επηρεαστούμε όλα τα resort brands ή οι τουριστικές επιχειρήσεις από την πτώση του τουρισμού. Ωστόσο, είχαμε μια δυνατή κίνηση στο online shop μας ακόμα και μέσα στην περίοδο του lockdown, που σημαίνει ότι το κοινό έχει ανάγκη από κάτι που θα του ανεβάσει τη διάθεση και θέλει να συνεχίσει να ονειρεύεται. 


©Maa Boo Swimwear

Μια εικόνα από το φετινό καλοκαίρι…

Θα είναι ένα περίεργο καλοκαίρι, αλλά εμείς θέλουμε να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε τις διακοπές μας σε μια όμορφη παραλία, παρέα με τους φίλους και τους αγαπημένους μας. Μας είναι δύσκολο να σκεφτόμαστε ότι θα κρατάμε αποστάσεις και δεν θα αγκαλιαζόμαστε, αλλά κρατάμε ότι η γενιά μας πήρε ένα σημαντικό μάθημα και ότι καταφέραμε για πρώτη φορά όλοι μαζί, γνωστοί και άγνωστοι, να γίνουμε σύμμαχοι και αλληλέγγυοι. 

Scroll to Top