Με πρωτότυπες ονομασίες –όπως Snake Serum– και εκλεπτυσμένες υφές, τα προϊόντα Rodial της αποτελούν σίγουρα ένα success story. Με καταγωγή από τη Μυτιλήνη και αξιόλογες σπουδές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ξεκίνησε να τα φτιάχνει στην κουζίνα του σπιτιού της, ενώ εργαζόταν σε μια επενδυτική τράπεζα στο Λονδίνο – ήταν το πάθος της, βλέπετε. Και όταν ωρίμασαν οι συνθήκες, η πρώτη χειροποίητη κρέμα της από ρόδι, βασισμένη σε μια συνταγή της γιαγιάς της, υπήρξε η βάση για να ιδρύσει ένα brand που έμελλε να γίνει παγκόσμιο. Η ίδια εξηγεί πως η πρωτοβουλία της ήρθε να καλύψει ένα κενό στην αγορά. «Πριν από 25 χρόνια δεν υπήρχαν niche brands, παρά μόνο μεγάλες εταιρείες. Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω κάτι καινοτόμο», εξηγεί.
Και αυτό με μηδενική επένδυση. «Προσπάθησα να βρω επενδυτές, αλλά δεν τα κατάφερα, κάτι που λειτούργησε θετικά, γιατί όταν δεν έχεις πολλά χρήματα πρέπει να κάνεις δημιουργικό marketing. Ήξερα πως ό,τι ξόδευα έπρεπε να έχει αποτέλεσμα. Κινήθηκα συντηρητικά και γίναμε μια κερδοφόρα εταιρεία. Παράλληλα παραμένουμε ανεξάρτητοι, και αυτό είναι ό,τι καλύτερο», πιστεύει.
Με την επιτυχία κατακτημένη, θέλησε να μοιραστεί τα μυστικά της, στρεφόμενη στη συγγραφή. Τα βιβλία της, μάλιστα, How to Be An Overnight Success και How to Make It Happen μπήκαν στη λίστα των best sellers.