Ο Brad Pitt δεν έχει διαβάσει το beauty tutorial memo. Βρισκόμαστε εδώ και 25 λεπτά σε μια αποκλειστική συνέντευξη με τον ηθοποιό, παραγωγό, φιλάνθρωπο, παραγωγό κρασιού και ιδρυτή νέου skincare brand, στο Château Miraval, την τεράστια ιδιοκτησία και τον αμπελώνα στη Νότια Γαλλία που αγόρασε ο Pitt με την πρώην σύζυγό του Angelina Jolie, το 2012. Μετά από μερικές γρήγορες ερωτήσεις, φτάνουμε στο αναπόφευκτο μέρος κάθε συνέντευξης ενός νέου ιδρυτή skincare brand: «Ποιο είναι η ρουτίνα ομορφιάς σας;» τον ρωτάω, «Μπορούμε να έχουμε επίδειξη προϊόντος;»
Ο Pitt, χαμογελάει.«Δεν το κάνω αυτό!»
«Ίσως απλά να μας μιλήσετε για το πώς έχει εξελιχθεί η ρουτίνα σας; Απλώς μην το κάνετε πολύ QVC», προτείνω στον βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό, ελπίζοντας ότι θα ενθουσιαστεί με την ιδέα της εφαρμογής κρέμας προσώπου όσο κάνει γύρισμα.
«Δεν θα ήξερα πώς να το κάνω αυτό, εκτός κι αν ήταν κωμωδία», λέει ο Pitt γελώντας. «Στην πραγματικότητα, η Sandy [Sandra Bullock] και εγώ προσπαθήσαμε κάποτε να αναπτύξουμε μια ολόκληρη ιδέα για μια ομάδα συζύγων, οι οποίοι ήταν οι πιο επιτυχημένοι πωλητές της QVC, αλλά παίρνουμε διαζύγιο, μισούμε ο ένας τον άλλον και αυτό βγαίνει στον αέρα καθώς πουλάμε πράγματα… Μέχρι εκεί φτάσαμε».
Ενώ ο κόσμος δεν πήρε ποτέ τη rom-com Pitt-Bullock που του αξίζει, ο 58χρονος τώρα, μας συστήνει το Le Domaine, μια σειρά με genderless βασικά skincare essentials που δημιούργησε σε συνεργασία με την οικογένεια Perrin, διάσημοι οινοποιοί του Château Beaucastel που είναι επίσης συνεργάτες του Pitt στο πολύ γνωστό κρασί, Château Miraval Côtes de Provence Rose.
Ενώ πήρε την συνειδητή απόφαση να μην αντιμετωπίσει το brand ως το «πρόσωπο» του Le Domaine (δεν θα υπάρχουν πορτρέτα καμπάνιας, κανένας Brad στο TikTok και πολύ λίγες συνεντεύξεις μετά από αυτήν), ο Pitt ήταν αρκετά πρακτικός όσον αφορά την ιδέα και την ανάπτυξή του, η οποία βασίζεται στη γνωστή ιστορία των αντιοξειδωτικών με βάση το σταφύλι που ακούμε εδώ και πολύ καιρό από γνωστά brands. Αλλά το Le Domaine προσέγγισε την επιστήμη με τον δικό του τρόπο, διορίζοντας έναν από τους κορυφαίους wine and human health specialists, στο University of Bordeaux Professor of Oenology Pierre-Louis Teissedre, να καθορίσει ποιες από τις 13 ποικιλίες σταφυλιού που καλλιεργεί η οικογένεια Perrin στα κτήματά της στην Provence, έχει τις πιο σχετικές αντιοξειδωτικές ιδιότητες.
Αυτή η έρευνα ξεκίνησε πριν από περισσότερα από 15 χρόνια και μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα το next big thing στο skincare: GSM10, ένα αποκλειστικό μόριο στον ορό, την κρέμα, την υγρή κρέμα και το γαλάκτωμα καθαρισμού της Le Domaine, που συνδυάζει ισχυρές ιδιότητες από τους σπόρους των σταφυλιών Grenache με τους σπόρους και δέρμα σταφυλιών Syrah και Mourvedre. Λειτουργεί ως ισχυρό αντίδοτο στο οξειδωτικό στρες, το οποίο μπορεί να διασπάσει το κολλαγόνο και να συμβάλει στα φυσικά σημάδια γήρανσης. Ο καθηγητής Nicolas Lévy, κορυφαίος επιστήμονας στην προγηρία -μια εξαιρετικά σπάνια γενετική διαταραχή που επιταχύνει τη γήρανση στα μικρά παιδιά – έδωσε επιπλέον γνώσεις στο project. Έχοντας εντοπίσει τον τρόπο με τον οποίο η προγηρία επηρεάζει τη φυσική διαδικασία γήρανσης, ανέπτυξε το ProGr3 – το άλλο δραστικό συστατικό της Le Domaine – το οποίο προέρχεται από τη ρεσβερατρόλη και στοχεύει να διατηρεί τα κύτταρα του δέρματος πιο υγιή, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.