Δεν είναι η πρώτη φορά που έχω τη δυνατότητα να συνομιλήσω με έναν expert στον τομέα της περιποίησης του δέρματος. Αλλά είναι η πρώτη που είχα απέναντι μου έναν επιστήμονα ο οποίος επένδυσε γνώσεις και χρόνο για να δημιουργήσει προϊόντα που σέβονται την επιδερμίδα και προάγουν την υγεία και την ομορφιά της. Ο λόγος για τον βιοχημικό Bryan Johns, τον ένα εκ των δυο ιδρυτών της iS Clinical, μιας αμερικάνικης εταιρείας δερμοκαλλυντικών που συνδυάζει εξαιρετικά ενεργά εκχυλίσματα φυτικής προέλευσης τα οποία αντιμετωπίζουν άμεσα συγκεκριμένα προβλήματα. Με φιλοσοφία τη βελτίωση της σωματικής και συναισθηματικής ευεξίας των ανθρώπων μέσω κλινικά ελεγμένων συνθέσεων, τα προϊόντα στα μπλε μπουκάλια έχουν ισχυρές φόρμουλες που υποστηρίζονται από ολοκληρωμένες μελέτες για γρήγορα, αποδεδειγμένα αποτελέσματα.
Δεν είναι λίγες οι διασημότητες του Χόλιγουντ, όπως η Jessica Alba, η January Jones και η Rosie Huntington-Whiteley, οι οποίες αναφέρουν στα Instagram posts τους τα best seller προϊόντα της εταιρείας, όπως τον ορό Active Serum που βοηθά στη μείωση των ουλών και στην καταπολέμηση της υπερμελάγχρωσης ή το τζελ The Cleansing Complex με βιοθρεπτικά και αντιοξειδωτικά συστατικά για καθαρισμό και τόνωση – φανταστείτε ότι πέρσι καταγράφτηκαν 10 δισεκατομμύρια media impressions στην Αμερική από organic posts και μόνο! Με την πανδημία σε ύφεση, τις μάσκες κάτω και τη διάθεσή μας στα ύψη μετά τα δύο δύσκολα χρόνια εγκλεισμού, μιλήσαμε με τον κο Johns για όλα όσα μας αφορούν σε σχέση με τη φροντίδα της επιδερμίδας, αλλά και για την ίδια την εταιρεία, τις «επιδόσεις» και τη φιλοσοφία της.
Ποια ήταν η έμπνευση πίσω από τη δημιουργία iS Clinical, κε Johns;
Γνώρισα τον Alec Call στο τέλος του 1999, έχοντας μόλις ολοκληρώσει μια θητεία στον χώρο της ιατρικής έρευνας, με έμφαση στην αντιγήρανση, όταν και οι δυο μας αναζητούσαμε μια νέα επαγγελματική κατεύθυνση. Συζητώντας, καταλήξαμε ότι δεν έχει σημασία τι κερδίζεις σ΄ αυτόν τον κόσμο, αλλά τι κληρονομιά θα αφήσεις φεύγοντας. Κι εμείς αποφασίσαμε πως θέλαμε να αφήσουμε τον κόσμο καλύτερο απ’ ό,τι τον βρήκαμε. Αυτή η πνευματική αλλαγή μας οδήγησε στο να δημιουργήσουμε ένα brand που θα είχε κάτι άλλο να πει. Δεν ξέραμε τότε τι ακριβώς, γνωρίζαμε τον τομέα του skincare αλλά όχι πόσο μακριά μπορούσαμε να πάμε. Όμως, το καλό που κάνεις σου επιστρέφεται. Διατηρούμε αυτή την αγνή σκέψη μέχρι σήμερα και νιώθουμε ευλογημένοι που ξεκινήσαμε κάτι καινούριο χωρίς χρήματα αλλά και χωρίς περιορισμούς. Sky is the limit! Να πω εδώ ότι μας βοήθησαν πολύ οι editors της Vogue στους οποίους είμαστε ευγνώμονες. Ξεκινήσαμε λοιπόν με εξειδικευμένα προϊόντα κατά της ακμής, ένα από τα σοβαρότερα δερματικά προβλήματα στην Αμερική – σύμφωνα με έρευνες τότε αποτελούσε βασική αιτία για τις αυτοκτονίες των εφήβων. Έπειτα δημιουργήσαμε το Active Serum, που αποτελεί ακόμα και σήμερα ένα από τα best seller προϊόντα μας, αφού καταπολεμά τις ατέλειες, και κάπως έτσι ξεκίνησε η πορεία της μάρκας. Οι έφηβοι ήταν χαρούμενοι και μας έστελναν φωτογραφίες με το active serum κι εμείς νιώθαμε πως ήμασταν στη σωστή κατεύθυνση.
Μιλήστε μας για τη διαδικασία των τεσσάρων βημάτων που πρεσβεύετε και περιλαμβάνει καθαρισμό, περιποίηση, ενυδάτωση και προστασία.
Μετά το feedback των ανθρώπων που δοκίμαζαν τα προϊόντα μας, αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε τη λογική σειρά της καθημερινής φροντίδας. Πρώτα έρχεται ο καθαρισμός -πρέπει ο καμβάς σου να είναι καθαρός για να ζωγραφίσεις, σωστά;- μετά η θεραπεία με προϊόντα πολυχρηστικά και άμεσα απορροφήσιμα και κατόπιν η ενυδάτωση, καθώς τα ενυδατικά προϊόντα είναι πιο βαριά. Τελευταίο και απαραίτητο βήμα η αντηλιακή προστασία.