Στις 30 Μαΐου, ο Βρετανός σχεδιαστής A Sai Ta ανακοίνωσε ότι θα ξαναβγάλει σε παραγωγή το σπάνιο Hot Wok Riri φόρεμα (ένα signature φούξια φόρεμα σε pathwork στυλ που δημιουργήθηκε κατά ειδική παραγγελία για τη Rihanna), ενώ όλα τα κέρδη από τις πωλήσεις θα διατεθούν ισόποσα στους οργανισμούς Black Lives Matter, Solace Women’s Aid και The Voice of Domestic Workers. Πρόκειται για το φόρεμα που η Rihanna πόσταρε στο Ιnstagram της κατά τη διάρκεια των διακοπών της τον περασμένο Οκτώβριο, ρίχνοντας το ίντερνετ – τα νέα της επιστροφής αυτού του σέξι φορέματος είναι πολύ παραπάνω από μία must have αγορά. Πρόκειται για ένα κομμάτι που θα αποτελεί μέρος της ιστορίας της μόδας.
https://www.instagram.com/p/CAzgqXInHRc/?utm_source=ig_embed
Μαζί με την Aurora James, την ιδρύτρια του brand Brother Vellies, και τον Kerby Jean-Raymond του brand Pyer Moss, ο Ta συγκαταλέγεται στην επόμενη γενιά ταλέντων που δουλεύουν εντατικά για να κάνουν τη μόδα ένα καλύτερο μέρος. Για την επανακυκλοφορία του Hot Wok Riri θα παραχθούν κομμάτια κατά παραγγελία (το οποίο σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει περιττό προϊόν), τα οποία θα κυμαίνονται σε διαφορετικές τιμές και θα ξεκινούν από το ποσό των 300 λιρών, δίνοντας τη δυνατότητα σε ευρύτερο φάσμα αγοραστών να συνεισφέρουν οικονομικά στο έργο αυτών των οργανισμών. Ουσιαστικά, αν αγοράσεις αυτό το φόρεμα, πέρα από εσένα θα επωφεληθεί και πολύς περισσότερος κόσμος.
Το γεγονός ότι κυκλοφορεί σε μία έντονα φούξια απόχρωση που δεν μπορείς να αγνοήσεις είναι εξίσου σημαντικό. Η σειρά “Call to Action Clothing” του Ta είναι μέρος ενός νέου κινήματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που μεταμορφώνει τα must have κομμάτια σε must hope ρούχα μέσα από αγορές που έχουν πολιτική σημασία και τα οποία σταδιακά γίνονται οι “στολές εργασίας” των μιλένιαλς. Σε μία εποχή που επικρατούν το shadow banning στο Ιnstagram (δηλαδή το μπλοκάρισμα ορισμένων χρηστών, εν αγνοία τους, όταν το περιεχόμενό τους κρίνεται ακατάλληλο) και ο καταιγισμός ειδήσεων, τίποτα δεν αιχμαλωτίζει τη ματιά και την προσοχή μας όσο το πολύ έντονο ροζ.