breitling-μια-βραδιά-γυναικείας-ενδυνάμωσης-288947

Η κάθε μια από το δυναμικό μπουκέτο γυναικών που έβρισκαν την ονομαστική τους θέση γύρω από το γοητευτικά διακοσμημένο τραπέζι της Breitling στο Παρίσι είχαν διανύσει μια μεγάλη διαδρομή. Όχι μόνο για να φτάσουν μέχρι τον δροσερό κήπο του εστιατορίου Apicius, κοντά στη λεωφόρο Champs-Elysées, αλλά στην ευρύτερη πορεία της ζωής τους. Γι’ αυτό και η πρόσφατη ξεχωριστή βραδιά της Breitling στο Παρίσι είχε την αίσθηση ενός βαθύτερου εορτασμού. Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στην παρουσίαση των δύο νέων σειρών Navitimer 36 και 32 της ελβετικής εταιρείας υψηλής ωρολογοποιίας, αλλά και σε κάτι ακόμα: στην πεποίθηση ότι κάθε γυναίκα μπορεί και πρέπει να επιβραβεύει τον εαυτό της για τη ξεχωριστή, προσωπική της διαδρομή.

Η αποκάλυψη των νέων γυναικείων Navitimer 36 and 32 έφερε κοντά 50 γυναίκες από τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ελλάδα. Στη Δεξιά Όχθη, ανταλλάχθηκαν πολλές διαφορετικές ιστορίες και εμπειρίες, κάτω από τους όμορφους Art Nouveau πολυελαίους του Παριζιάνικου εστιατορίου.

Breitling: Μια βραδιά γυναικείας ενδυνάμωσης στο Παρίσι-1

Λίγο πριν το καθιστό δείπνο, μέλη της Breitling Southern Europe Squad και καλεσμένοι ξεναγήθηκαν στις νέες συλλογές. Τα νέα Navitimer 36 and 32κομμάτια της ιστορικής σειράς της Breitling τα οποία παράγονται σε μικρότερα μεγέθη, διατηρούν τα κύρια χαρακτηριστικά που τους χαρίζουν τη θέση τους στο ιστορικό ρόστερ της ελβετικής εταιρείας, ενώ αποκαλύπτουν και τα δικά τους. Τα Navitimer 36 and 32 περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, φίλντισι (όπως απαλό φυστικί, γλυκό ροζ και φρέσκο acqua) στο καντράν, κόκκινο χρυσό 18 καρατίων και ηθικά διαμάντια εργαστηρίου.

Breitling: Μια βραδιά γυναικείας ενδυνάμωσης στο Παρίσι-2

«Απολαμβάνουμε μια πολύ δυνατή ιστορία στον τομέα των γυναικείων ρολογιών. Ξεκίνησε τη δεκαετία του 1960 μέσα από ένα chic και κομψό design, όμως είναι και εκθαμβωτικά κοσμήματα που συνοδεύουν βραδινά φορέματα», τόνισε στο καλωσόρισμα του ένας από τους άνδρες της βραδιάς, ο Edouard d’Arbaumont, General Manager της Breitling Southern Europe. Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στον ατρόμητο χαρακτήρα του ελβετικού brand, το οποίο φοριέται πιστά από πιλότους, surfers και bikers. Οι γυναίκες που επιλέγουν ρολόγια της Breitling, παρατήρησε ο Edouard d’Arbaumont, είναι εκείνες που εναντιώνονται σε οτιδήποτε συμβατικό.

Κάποιες από αυτές βρέθηκαν στο μεγάλο τραπέζι στον κήπο της rue d’Artois. Όπως οι Γαλλίδες πρέσβειρες του brand, η ηθοποιός και σκηνοθέτης Reem Kherici και η πρωταθλήτρια του πατινάζ Nathalie Péchalat. Αλλά και η Ελληνίδα πρέσβειρα της Breitling Τόνια Σωτηροπούλου, την οποία η Alix Dupupet, Marketing Director της Breitling Southern Europe, κάλεσε να μιλήσει για τη δική της εμπειρία.

Breitling: Μια βραδιά γυναικείας ενδυνάμωσης στο Παρίσι-3

«Κατά τη διάρκεια της διαδρομής μου έμαθα να παλεύω για αυτά που θέλω. Επίσης έμαθα να φτάνω στο γύρισμα στην ώρα μου και να είμαι ευγενική με τους άλλους. Αλλά και να μοιράζομαι, να υποστηρίζω άλλες γυναίκες, να τους λέω ότι είναι όμορφες και να μην φοβάμαι το ταλέντο τους. Πιστέψτε στον εαυτό σας, δουλέψτε σκληρά και δώστε κάτι πίσω στην κοινωνία», τόνισε η Ελληνίδα ηθοποιός και μοντέλο, η οποία ευχαρίστησε τη Breitling για τη υποστήριξη της.

«Οι αξίες της Breitling αντανακλούν το τι σημαίνει να είσαι επιχειρηματίας, να εμπιστεύεσαι το ένστικτο και το όραμα σου. Να μην ακούς πολύ τον θόρυβο γύρω σου, γιατί μόνο εσύ ξέρεις όταν το timing είναι σωστό», συμπλήρωσε η Mathilde Lacombe, Γαλλίδα entrepreneur ομορφιάς και συνιδρύτρια της Aime Skincare.

Breitling: Μια βραδιά γυναικείας ενδυνάμωσης στο Παρίσι-4

Μιλώντας για σωστό timing, ο Léon Breitling άνοιξε το πρώτο του ατελιέ στην Place Neuve, στο Saint-Imier της Ελβετίας το 1884. Οραματιστής και ονειροπόλος, είδε πολλά από τα σχέδια του να μετατρέπονται σε πατενταρισμένες καινοτομίες. Το οικογενειακό επίθετο είχε ήδη αρχίσει να γράφει τη δική του ιστορία στο μεγάλη βιβλίο της ελβετικής ωρολογοποιίας όταν ο Léon Breitling αποφάσισε να επεκταθεί, δημιουργώντας μια παραγωγική μονάδα στο ιστορικό κέντρο του κλάδου, La Chaux-de-Fonds. Στις αρχές του 20ου αιώνα, οι χρονογράφοι που ανέπτυξε η Breitling προσέφεραν στον οίκο εκείνο το ιδιαίτερο στοιχείο τεχνογνωσίας που συνεχίζει να της χαρίζει αναγνωρισιμότητα στον κόσμο της υψηλής ωρολογοποιίας.

Breitling: Μια βραδιά γυναικείας ενδυνάμωσης στο Παρίσι-5

Η Breitling εστιάζει σε συλλογές που συνοδεύουν πολύπλευρες δράσεις στον αέρα, στη γή και στη θάλασσα. Με 150 σημεία λιανικής πώλησης παγκοσμίως, το διεθνές brand διατηρεί ένα σύγχρονο-ρετρό στυλ, το οποίο αντικατοπτρίζεται σε καταστήματα με αίσθηση βιομηχανικών λοφτ. Η Breitling εξελίσσεται, όμως δεν αλλάζει χαρακτήρα. Παραμένει ένα casual, inclusive και βιώσιμο brand πολυτελείας, το οποίο αγαπούν δυναμικές γυναίκες όπως η Ισπανίδα δημοσιογράφος Sara Carbonero και η Ελληνίδα surfer Έφη Βράκα, οι οποίες βρέθηκαν και εκείνες με τη σειρά τους γύρω από το μεγάλο τραπέζι στον κήπο του Apicius.

Breitling: Μια βραδιά γυναικείας ενδυνάμωσης στο Παρίσι-6

Εκεί που το όμορφο δείπνο έκλεισε με ένα σόλο ερμηνευμένο από τη χορεύτρια-χορογράφο Victoria Dauberville.

Breitling: Μια βραδιά γυναικείας ενδυνάμωσης στο Παρίσι-7

Και όλα αυτά υπό το διαπεραστικό βλέμμα μιας ακόμα δυναμικής γυναίκας, της Charlize Theron. Πρέσβειρα του ελβετικού οίκου, η ηθοποιός που ξεκίνησε από τη Νότια Αφρική για να φτάσει στην κορυφή της πυραμίδας του Χόλιγουντ, έμοιαζε να “παρακολουθεί” τα τεκταινόμενα της βραδιάς από τις ειδικές προθήκες που φιλοξενούσαν ρολόγια και εικόνες της νέας γυναικείας Navitimer καμπάνιας.

«Κι όλα αυτά είναι μόνο η αρχή», μας θύμισε ο Edouard d’Arbaumont κλείνοντας τον χαιρετισμό του. Γιατί η διαδρομή της Breitling, όπως και των γυναικών της, συνεχίζεται.