Πριν δύο χρόνια, ο Glenn Martens ήταν ο πρώτος σχεδιαστής που έστησε ένα σόου ανοιχτό για το κοινό, φέρνοντας στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου όχι μόνο σχεδιαστική πρωτοπορία, αλλά και νέα δεδομένα όσον αφορά τη δομή της βιομηχανίας. Κάπως έτσι, ξεκίνησε να γράφει το πρώτο κεφάλαιο του δικού του «συντάγματος», και μέχρι σήμερα δεν έχει σταματήσει λεπτό να το υπηρετεί με αφοσίωση, διανθίζοντας το καινοτόμο όραμά του, όπως και την ιστορία της Diesel.
Για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024-25 λοιπόν, ο Martens αποφάσισε να κάνει ένα βήμα παραπάνω και να αποκαλύψει στο κοινό ό,τι κρύβεται στα παρασκήνια ενός σόου – από το casting μέχρι το μακιγιάζ. Κατά μία έννοια, θα λέγαμε πως δημιούργησε το δικό του “Truman Show”, αφήνοντας τους φιλοθέαμονες ακολούθους του να κοιτούν από την κλειδαρότρυπα όλη τη διαδικασία που οδηγεί στην πασαρέλα. «Η Diesel αποτελεί μια δημοκρατία για τη μόδα, για αυτό και εμείς δεν φοβόμαστε να αποκαλύψουμε αυτά που συνήθως κρατούνται κρυφά», δήλωσε συγκεκριμένα.
Η πρόσκληση που έλαβαν όσοι παρευρέθηκαν στο σόου συνοδευόταν από έναν κωδικό QR που επέτρεπε την ελεύθερη παρακολούθηση όλων όσων συνέβαιναν κατά την προετοιμασία της επίδειξης. Από το τελικό κόψιμο και ράψιμο στα ατελιέ μέχρι τα castings, τα fittings, τις δοκιμές styling, το πλάνο οργάνωσης και συντονισμού για τους καλεσμένους, το στήσιμο της πασαρέλας, τη διαχείριση των δημοσιογράφων, το hairstyling και το μακιγιάζ, κάθε μικρή κίνηση που οδήγησε στο τελικό σόου βρισκόταν σε ελεύθερη θέαση από πέντε διαφορετικές σταθερές κάμερες και για 72 ώρες.