Ο οίκος Fendi παρουσίασε το πρώτο ζωντανό σόου στη μετά-covid εποχή, σε ένα νοσταλγικό σκηνικό με κυρίαρχο το λευκό. Πριν την ανάληψη των καθηκόντων της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του οίκου από τον Kim Jones, η Silvia Venturini Fendi μας χάρισε ένα σόου-ωδή στις αξίες της οικογένειας, τη γυναικεία δυναμική και την αυθεντικότητα της ιταλικής μόδας. Με τον Piergiorgio Del Moro ως casting director, η πασαρέλα ξεχώρισε για τα ιδιαίτερα μοντέλα της, από την Ashley Graham και την Penelope Tree, στις Cecilia Chancellor, Paloma Elsesser και Jill Kortleve, που «διαδήλωσαν» για το “girl power” περπατώντας στη unisex ανοιξιάτικη συλλογή του οίκου.
Boy meets girl
«Στη συλλογή υπάρχουν πολλά ανδρικά σύνολα που φοράνε γυναίκες και το αντίστροφο», δήλωσε η Venturini Fendi στη βρετανική Vogue. Ρευστές γραμμές, φαρδιές φόρμες και ανδρόγυνα κοψίματα έδεσαν αρμονικά στην πρώτη unisex κολεξιόν του οίκου. Η σχεδιάστρια επιβεβαιώνει πως πρόκειται για ρούχα που αντιπροσωπεύουν τις γυναίκες που δεν σωπαίνουν, που ψάχνουν άνδρες πρόθυμους να τις ακούσουν και όχι να επιβληθούν.