Για τους millennials ήταν το millennial pink, για τη Gen Z είναι το Gen Z green. Όπως στα 00s το ροζ ήταν η πιο δημοφιλής απόχρωση, αυτή που βλέπαμε παντού από τη μόδα, μέχρι τα μουσικά βίντεοκλιπ και κάθε είδους αξεσουάρ, στο 2022 έχουμε το έντονο πράσινο στη θέση του πιο viral χρώματος, και φυσικά υπάρχει εξήγηση. Το Gen Z green ή αλλιώς το “digital green” όπως αναφέρεται συχνά το φωτεινό πράσινο, είναι το αγαπημένο των νεότερων γενιών καθώς σχετίζεται με την παλέτα της φύσης και κατά μία έννοια συμβολίζει την ανάγκη για άμεση περιβαλλοντική δράση. Σε αντίθεση με το millennial pink που σίγουρα είναι ένα πιο carefree και χαρούμενο, το πράσινο φαίνεται να αντανακλά μια κοινωνική ανάγκη που θέτει στο προσκήνιο την ενεργητικότητα και την αλλαγή.

Στον κόσμο της μόδας, η συγκεκριμένη απόχρωση έγινε viral μέσα από τις δημιουργίες του σχεδιαστή Daniel Lee για τον οίκο Bottega Veneta. Οι πασαρέλες του brand γέμισαν κομμάτια και αξεσουάρ σε ζωηρό πράσινο χρώμα και η ανταπόκριση των fashionistas ήταν τόσο μεγάλη που λίγο μετά η συγκεκριμένη απόχρωση ήταν παντού. Το street style μας έδωσε άπειρες εικόνες με το πράσινο στον πρωταγωνιστικό ρόλο, ξεσηκώνοντάς μας να αφήσουμε λίγο την ασφάλεια των ουδέτερων χρωμάτων και να τολμήσουμε κάτι πιο εκκεντρικό και εξεζητημένο. Κασκόλ σε πράσινο χρώμα, high heels, πανωφόρια και φυσικά τσάντες – κυρίως στιλάτες mini bags – ήταν τα it pieces που είδαμε περισσότερο.