good-μοrning-vogue-ο-nicolas-ghesquiere-για-το-ss21-σόου-του-louis-vuitton-152688
©pixelformula

Μόδα: «Οι συνθήκες που αντιμετωπίζουμε μας κάνουν να σκεφτόμαστε τελείως διαφορετικά τον τρόπο που παρουσιάζουμε τις κολεξιόν», είπε στο Good Morning Vogueτην καινούρια σειρά της Vogue, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Louis Vuitton, Nicolas Ghesquière, λίγες μέρες πριν το SS21 σόου του οίκου. «Αυτή η σεζόν θα είναι πολύ διαφορετική από κάθε άποψη», συμπληρώνει

Οι κολεξιόν ολοκληρώνονται λίγα λεπτά πριν την επίδειξη. Η ψηφιακή απεικόνιση του χώρου και η αίσθηση πως βρίσκεσαι εκεί, ενώ στην πραγματικότητα παρακολουθείς από τον καναπέ του σπιτιού σου, είναι μια απαιτητική πρόκληση για τα brands που καλούνται να αντεπεξέλθουν σε μια από τις πιο από τις πιο δύσκολες περιόδους για τη βιομηχανία. Ο Ghesquière ωστόσο φαίνεται να νίκησε το στοίχημα, επεκτείνοντας τα όρια του “phygital”.

Good Μοrning Vogue: Ο Nicolas Ghesquière για το SS21 σόου του Louis Vuitton-1
©pixelformula

Με φόντο έναν εκλεπτυσμένο χώρο του ομίλου LVMH που χρειάστηκε 15 χρόνια για να ολοκληρωθεί, ο οίκος Louis Vuitton παρουσίασε τη συλλογή της άνοιξης με λίγους καλεσμένους που παρευρέθηκαν και αρκετούς άλλους που παρακολούθησαν από την οθόνη τους το σόου, βιώνοντας μιας πρωτόγνωρη εμπειρία εικονικής πραγματικότητας, με δυνατότητα θέασης 360 μοιρών. «Οι καλεσμένοι είχαν τη δυνατότητα να καθοδηγήσουν τις κάμερές τους και να κοιτάξουν όπου θέλουν. Μπορούσαν να ακολουθήσουν τα μοντέλα, να αφουγκραστούν τη μουσική και να ακούσουν τις συζητήσεις της πρώτης γραμμής», εξήγησε ο Ghesquière.