Για τον οίκο Louis Vuitton το ταξίδι δεν είναι απλά η εξερεύνηση ενός προορισμού, αλλά ένα εσωτερικό ταξίδι, μια ενδοσκόπηση, που προσφέρει μια εμπειρία πέρα από τοπία και σύνορα. Η νέα καμπάνια του οίκου για τα πολυτελή είδη ταξιδιού που υπογράφει η φωτογράφος Viviane Sassen, ξεδιπλώνεται σε τέσσερις φάσεις και ταξιδεύει στη Μήλο, την Πέτρα και το Wadi Rum της Ιορδανίας, αλλά και το Mont Saint-Michel της Γαλλίας, αποκαλύπτοντας τη σπάνια ομορφιά αυτών των προορισμών.

Στην καμπάνια στη Μήλο δεν βλέπουμε μοντέλα, αλλά μικρά παιδιά να αγκαλιάζουν το καλοκαίρι και να αφήνονται στην ομορφιά της φύσης που εξάπτει τη φαντασία τους. Οι βραχώδεις σχηματισμοί του νησιού και οι χρυσαφένιες αμμουδιές, γίνονται το ορμητήριο για παιχνίδια, ενώ η αθωότητα που αποπνέει η καμπάνια, γίνεται η ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον. Η αισθητική της φωτογράφου Viviane Sassen ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία του οίκου Louis Vuitton. Οι φωτογραφίες της κρύβουν μια αίσθηση ελευθερίας και μας προσκαλούν να ανακαλύψουμε ανεξερεύνητα μέρη.
