Με το καθιερωμένο ημερολόγιο στον χώρο της μόδας να έχει ανατραπεί και τις ψηφιακές παρουσιάσεις να γίνονται η νέα νόρμα, οι τελευταίοι μήνες έχουν απαιτήσει καινοτόμες προσεγγίσεις στη δημιουργία και την επίδειξη των ρούχων. Αυτό δε φαίνεται να έχει αποτελέσει μεγάλο πρόβλημα για τον ευφάνταστο καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου Loewe, τον Jonathan Anderson. Για την ακρίβεια, ο ίδιος δείχνει να απολαμβάνει την πρόκληση.
Λίγο πριν το λανσάρισμα των διαδικτυακών events που έχει επιμεληθεί ο Anderson για τις SS21 Μen Collection και Women’s Precollection του Ισπανικού luxury οίκου, ο σχεδιαστής μιλάει στη Vogue για το πώς διευθύνει ένα brand από το τραπέζι της κουζίνας του, για εκείνο το cardigan του Harry Styles και αν το μέλλον της μόδας είναι όντως ψηφιακό.
Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση για τη δημιουργία των νέων συλλογών Loewe;
“Και τις δύο συλλογές – για το brand JW και για τον οίκο Loewe – τις σκέφτηκα και τις δημιούργησα στο σπίτι μου σε έναν υπολογιστή. Ήταν μέχρι πριν λίγες εβδομάδες που ξεκινήσαμε τις φωτογραφίσεις οπότε και άλλαξαν οι κανόνες. Κατά έναν περίεργο τρόπο, πρόκειται για τις πιο προσωπικές και πιο σπιτικές συλλογές. Είναι δουλεμένες πάνω σε ένα τραπέζι. Νιώθω πως δουλεύω στην κουζίνα του σπιτιού μου εδώ και αρκετούς μήνες. Όλη αυτή η διαδικασία με έκανε να σκεφτώ περισσότερο πρωτοποριακά και δημιουργικά, οι περιορισμοί είχαν σημασία”.
Πώς θα παρουσιάσεις τη συλλογή;