οι-8-finalists-για-το-lvmh-prize-217600

Μετά από ένα διήμερο showroom στο Παρίσι στις 4 και 5 Μαρτίου, ο θεσμός του LVMH Prize ανακοινώνει τους 8 φιναλίστ, οι οποίοι επελέγησαν μέσα από μια λίστα 20 υποψηφίων, η οποία οδήγησε στους 12 υποψηφίους της ημιτελικής φάσης, μέχρι να διαμορφωθεί η τελική λίστα των 8. Ο Maximilian Davis βγήκε εκτός συναγωνισμού λίγο πριν ανακοινωθεί πως αναλαμβάνει την θέση του νέου creative director του Salvatore Ferragamo. Οι φιναλίστ προέρχονται από κάθε σημείο του πλανήτη.

Συγκεκριμένα οι υποψήφιοι για το LVMH Prize είναι οι: Ashlyn από Νότια Κορέα, ERL από τις ΗΠΑ, KNWLS από το Ηνωμένο Βασίλειο, Roisin Pierce από την Ιρλανδία, Ryunosukeokazaki από την Ιαπωνία, S.S. Daley από Ηνωμένο Βασίλειο, Tokyo James από Νιγηρία, Winnie από ΗΠΑ. Οι 8 φιναλίστ είναι υποψήφιοι για το μεγάλο βραβείο αλλά και το για το βραβεία καινοτομίας Karl Lagerfeld. Οι νικητές θα ανακοινωθούν την άνοιξη μετά από ψηφοφορία σχεδιαστών του ομίλου LVMH.

H Delphine Arnault, founder του LVMH Prize και executive vice president του Louis Vuitton, παραδέχεται πως το να περιορίσει την λίστα των υποψηφίων στους 8 ήταν πολύ δύσκολο, με όλα αυτά τα νέα ταλέντα που αγκαλιάζουν την δημιουργικότητα με κάθε τρόπο. “Μέσα από τις δημιουργίες τους, όλοι οι υποψήφιοι αποδεικνύουν όχι μόνο μεγάλο ταλέντο, αλλά και σπουδαία ωριμότητα. Έχουν δέσμευση στην δουλειά τους, είναι παθιασμένοι και ενδιαφέρονται για κάθε πλευρά αυτής της βιομηχανίας. Οι σχεδιαστές σήμερα απαιτείται να κάνουν πολλά παραπάνω από το να σχεδιάζουν. Αυτοί οι φιναλίστ ενδιαφέρονται για ουσιώδη ζητήματα όπως οι πρώτες ύλες, το μάρκετινγκ, η εικόνα. Όλα έχουν σημασία σε ένα brand”, εξηγεί η Arnault.

Αυτές οι πολύπλευρες απαιτήσεις της βιομηχανίας μόδας, από το design μέχρι το χτίσιμο μιας επιχείρησης, από τα upcycled υλικά των Roisin Pierce και Tokyo James, μέχρι την παραγωγή μικρών ποσοτήτων από το brand S.S. Daley, έχουν επηρεάσει και την εφαρμογή νέων πρακτικών αλλά και την στρατηγική βιωσιμότητας του ομίλου LVMH συνολικά “Σήμερα οι ηθικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις της μόδας, επηρεάζουν την αλυσίδα αυτής της βιομηχανίας”, τονίζει η Delphine Arnault. “Πιστεύω πως όλοι οι designers του ομίλου αγκαλιάζουν αυτά τα ζητήματα και τα ενσωματώνουν στην δημιουργική τους διαδικασία”, συνεχίζει.