Με αφορμή το κινέζικο νέο έτος, τη Χρονιά του Αρουραίου που γιορτάζεται στις 25 Ιανουαρίου, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Gucci, Alessandro Michele, παρουσιάζει μια συλλογή αφιερωμένη στο διάσημο καρτούν του Walt Disney, τον Mickey Mouse. Με τη δική του μοναδική ματιά, ο Michele δημιούργησε μια σειρά από ready-to-wear και αξεσουάρ με πρωταγωνιστή τη vintage αισθητική, κάποια από τα πιο γνωστά μοτίβα του οίκου, και φυσικά τον Mickey. H collection κάνει το ντεμπούτο της με μια καμπάνια που φέρει την υπογραφή του φωτογράφου και σκηνοθέτη Harmony Korine, με φόντο την παραμυθένια Disneyland. Εκεί, η πρέσβειρα του Gucci, Ni Ni, ο ηθοποιός Earl Cave και η Zoë Bleu συναντούν τον αγαπημένο τους χαρακτήρα και κάνουν βόλτες στα αξιοθέατα. Αυτή η παιχνιδιάρικη διάθεση ενσαρκώνεται και στις ίδιες τις δημιουργίες του Alessandro Michele, οι οποίες είναι διαθέσιμες από τις 3 Ιανουαρίου στις Gucci Boutiques, καθώς και online. Επιπλέον, κερδίζοντας το digital κοινό του, στο Gucci App αλλά και σε pop up stores του οίκου, μπορεί κανείς να βρει ειδικά σχεδιασμένες εφαρμογές αφιερωμένες στην Chinese New Year collection.
Most Read Articles
Vogue Recommends