Συνέχεια για τα διαδικτυακά πάνελ του Vogue Global Conversations και αυτή τη φορά ο Simon Porte Jacquemus, ο Kerby Jean-Raymond (Pyer Moss) και ο Francesco Risso (Marni) συζήτησαν με κεντρικό άξονα την ιδέα της επαναδημιουργίας: Πώς μπορεί η νέα γενιά σχεδιαστών να παραμείνει επίκαιρη σε μια τέτοια κρίση; Φυσικά, η απάντηση δεν ήταν εύκολη, ωστόσο και οι τρεις συμφώνησαν ότι η μείωση στην ταχύτητα της παραγωγής σε συνδυασμό με το focus στις κοινότητές τους θα είναι ζωτικής σημασίας τους επόμενους μήνες (ή και τα επόμενα χρόνια).
Με πολλούς από εμάς ακόμα σε καραντίνα, οι σχεδιαστές έρχονται σε επαφή με το κοινό τους κυρίως μέσω Instagram ή, στην περίπτωση του Jean-Raymond, ενός μουσικού βίντεο που σκηνοθέτησε με τον Wale. Ο Jacquemus λάνσαρε μια φωτογραφική καμπάνια με τη Barbie Ferreira και τη Bella Hadid μέσω FaceTime, για πρώτη φορά στην ιστορία του brand του. «Ήταν ένας τρόπος να δηλώσουμε ότι είναι ακόμα δυνατό να υπάρξουν θετικά μηνύματα, ένας τρόπος να μοιραστούμε θετική σκέψη και μόδα», είπε.
Το ζήτημα της επικαιρότητας οδήγησε τη συζήτηση σε άλλες πτυχές της βιομηχανίας, ιδιαίτερα στις εβδομάδες μόδας. Και οι τρεις συμφώνησαν ότι ο ρυθμός των shows είχε γίνει πολύ έντονος. Το να κάνεις, όμως, ξανά επίκαιρη την εβδομάδα μόδας δε σημαίνει να στραφείς εντελώς στα εικονικά shows ή να αφήνεις τους οίκους μόδας να τη διεξάγουν όποτε εκείνοι το επιθυμούν. «Κανείς από εμάς δεν θα ήταν εδώ χωρίς τις εβδομάδες μόδας», επεσήμανε ο Jean-Raymond. «Όταν διάσημα brands κάνουν shows κατά τη διάρκεια ενός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου, είναι βοηθητικό για τα μικρότερα να αναδειχτούν, γιατί ξέρουν ότι εκείνο το διάστημα όλη η βιομηχανία της μόδας βρίσκεται εκεί. Νομίζω ότι η ιδέα των shows πρέπει να αλλάξει. Αλλά είναι ένα σημαντικό σημείο εισόδου στη βιομηχανία για τους νέους σχεδιαστές».