Για περισσότερα από 20 χρόνια στην πασαρέλα, τα shows της Victoria’s Secret εκτόξευσαν τη μάρκα στην παγκόσμια συνείδηση, διαδίδοντας παράλληλα έναν στενό, ανδρικό ορισμό του σέξι που άφηνε ελάχιστο χώρο για διαφορετικότητα. Η ανάγκη για συμπερίλψη και η μειωμένη απήχηση από το κοινό, ακύρωσαν το show το 2019 με την υπόσχεση ότι η εταιρεία θα εξελίξει το μάρκετινγκ της.
Τα επόμενα χρόνια το έκανε, φέρνοντας μια ομάδα εκπροσώπων που περιλάμβανε τη Megan Rapinoe και τη Naomi Osaka και επεκτείνοντας την προσφορά προϊόντων και τη γκάμα μεγεθών της. Το 2023, η Victoria’s Secret παρήγαγε ένα ντοκιμαντέρ που προσπάθησε να επαναπροσδιορίσει τον διάλογο γύρω από την επωνυμία—μέσω της ματιάς γυναικών σκηνοθετών και δημιουργών. Εκείνη την εποχή, η σκηνοθέτις Margot Bowman είπε, «Βλέπω αυτό ως μια ευκαιρία να δημιουργήσω ένα νέο σύνολο εικόνων στις οποίες θα μπορούν να βρεθούν περισσότεροι άνθρωποι».
Στο παρασκήνιο, ωστόσο, η μάρκα αντιμετώπισε συνεχή έλεγχο. Το ντοκιμαντέρ Victoria’s Secret: Angels and Demons του Matt Tyrnauer και το βιβλίο των Lauren Sherman και Chantal Fernandez Selling Sexy: Victoria’s Secret and the Unraveling of an American Icon, έστρεψαν τα φώτα της δημοσιότητας στις λάθος επιλογές της εταιρείας, όπως τον πρώην ιδιοκτήτη της Les Wexner και την σχέση του με τον Jeffrey Epstein, συνειδητοποιώντας πως άφηνε τις τάσεις να το προσπεράσουν.
Τώρα, το brand άλλαξε ξανά πορεία και επανέφερε το Fashion Show όπως το ξέρουμε. Η Cher, η Lisa από τις Blackpink και η Tyla, έπαιξαν όλες μαζί με εφεδρικούς χορευτές και η βραδιά έκλεισε με πυροτεχνήματα. Ο λογαριασμός στο Instagram δήλωνε «The Wait Is Over» καθώς η Candice Swanepoel ανέβηκε στην Πέμπτη Λεωφόρο με μαύρο δαντελένιο bralette, pencil φούστα και χρυσά φτερά. Σε ένα άλλο κλιπ, η Adriana Lima μπήκε σε ένα ταξί και είπε στον οδηγό, με συγκίνηση στη φωνή της, “Πηγαίνω σπίτι” – σπίτι, εννοώντας την πασαρέλα της Victoria’s Secret.
“Ένα μέρος του μετασχηματισμού μας είναι να βάζουμε τον πελάτη μας στο επίκεντρο όλων όσα κάνουμε και οι πελάτες μας μάς είπαν δυνατά και ξεκάθαρα ότι τους έλειπε η επίδειξη μόδας. Αυτό ήταν το άλμα”, είπε η Sarah Sylvester, εκτελεστική αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Victoria’s Secret. Οι ερωτήσεις, καθώς τα Ubers έκαναν ουρά έξω από το Brooklyn Navy Yard και το πλήθος έσμιγε για ένα γρήγορο κοκτέιλ πριν από το show, έπεφταν βροχή. Θα επανερχόταν το brand στο προσκήνιο ή θα ήταν ένας πιο περιεκτικός, φιλόξενος χώρος; Οι απαντήσεις ήταν ναι και όχι.