Ένα παρεξηγημένο trend, που όταν δεν συνδυάζεται με πανκ στοιχεία – ογκώδεις μπότες και αλυσίδες – μας ταξιδεύει κατευθείαν στην ανεμελιά του καλοκαιριού. Το 2020, ωστόσο, ήρθε για να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε το δίχτυ, με την παρουσία του στις εβδομάδες μόδας να είναι απροσδόκητη, αλλά on-point. Τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι βλέπουμε το δίχτυ σε ποικίλες εκδοχές, από τις μεγάλες δικτυωτές επιφάνειες στην Off-White, μέχρι τα λεπτεπίλεπτα δικτυωτά καλσόν σε κόκκινο και μαύρο στην πασαρέλα του οίκου Gucci.
Το φαινομενικά «outsider» δίχτυ, αναδείχθηκε με τον πιο κομψό τρόπο στην πασαρέλα της Gabriela Hearst, που το ενσωμάτωσε διακριτικά σε μίνιμαλ ασπρόμαυρα σύνολα – από ολόσωμες φόρμες, μέχρι κοστούμια και παντελόνια. Στο σόου του brand Toga από την άλλη, είδαμε μία πιο trendy εκδοχή του αμφιλεγόμενου fishnet, με τη σχεδιάστρια να το μετατρέπει σε κάπα ή πανωφόρι με δερμάτινες λεπτομέρειες και κουμπιά.
O οίκος Burberry υιοθέτησε την πιο glam εκδοχή του και στόλισε το δίχτυ με λαμπερά κρύσταλλα που ακτινοβολούν στο φως, δημιουργώντας ακόμη και φαντασμαγορικά headpieces από αυτό. Με τον ίδιο τρόπο το προσέγγισε και η Blumarine, με εντυπωσιακά στολισμένα κομμάτια από δίχτυ να «πέφτουν» πάνω από στενά μίνι φορέματα και hot pants, δημιουργώντας το απόλυτο πάρτι look.
Την καλοκαιρινή διάθεση του fishnet διατήρησε το brand Nanushka, που το συνδύασε με κομψά σύνολα σε γήινους τόνους και φαρδιές γραμμές, αλλά και ο Virgil Abloh στην Off-White, αναδεικνύοντας τη δυναμική που προσδίδει το δίχτυ – κόκκινο, λευκό και μαύρο είχαν την τιμητική τους – πάνω σε ουδέτερα κομμάτια και σύγχρονες σιλουέτες. Όσον αφορά τα παπούτσια, εντυπωσιακά πέδιλα απογείωσαν κάθε fishnet look.
Διαβάστε περισσότερα για τη μόδα στο Vogue.gr.