Δοκιμάσαμε:
Ένα ρούχο που μοιάζει να είναι φτιαγμένο για τη σύγχρονη ηρωίδα ενός παραμυθιού που δεν γράφτηκε ακόμη. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι έχει ξεκινήσει το casting και θα έχει happy end. To λευκό πουκάμισο Costarellos, είναι ρόλος από μόνο του. Οι λεπτομέρειες στην πλάτη, στα μανίκια, σε απροσδόκητα σημεία, σε παραπέμπουν σε ένα έργο τέχνης από ύφασμα που υπονοεί την ελληνικότητα του παρελθόντος που γίνεται παγκόσμια το 2021, λίγο πριν από το 2022. Με την ονομασία «Jessa», η Jessa είμαστε όλες εμείς, που αγαπάμε το άσπρο το φθινόπωρο και τον χειμώνα, μπορεί και περισσότερο από το καλοκαίρι, ίσως γιατί δεν φοβόμαστε την αντανάκλαση του φωτός. Ένα τοπ, από ανάλαφρη οργάντζα και μεταξωτό crepe de chine σε off–white απόχρωση, ένα ρούχο που ακόμη κι όταν το βλέπεις στην κρεμάστρα νιώθεις ότι είναι «ζωντανό», έτοιμο να χορέψει. Κι ύστερα το φοράς και ερμηνεύεις τον ρόλο της ζωής σου. Με τζιν ή ψηλόμεσο παντελόνι, σε ανδρική γραμμή, και μίνι κάπα από denim. Για την αντίθεση.
Φορέσαμε:
Το απόλυτο αξεσουάρ του χθες, με την λάμψη του σήμερα, κόντρα στο σκοτάδι του τώρα. Τα σκουλαρίκια Saint Laurent σίγουρα κάπου τα έχουμε ξαναδεί. Σε παλιά εξώφυλλα, στην κοσμηματοθήκη της μαμάς, μπορεί και της αδερφής, σε εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί που έγραψαν ιστορία. Φανταστείτε κρυστάλλινα σκουλαρίκια, σε ασημένια, διάφανη, εκκωφαντική απόχρωση, σαν φωτορρυθμικά στα αυτιά μας, σαν μία δήλωση για την επιστροφή στη δεκαετία του 80. Και μπορεί τα eighties να εξακολουθούν να είναι η πιο παρεξηγημένη δεκαετία, όμως όταν ένα αξεσουάρ είναι Made in France, υπάρχει το άλλοθι, και η συνενοχή στο κιτς. Και όχι, δεν φανταζόμαστε την Catherine Deneuve να τα φοράει, αλλά πώς θα σας φαινόταν η Ζoe Kravitz; Δραματικά κρύσταλλα, εμμονικά, και πιο ακόμη μικρά, τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να φλερτάρουν με το φως, τη μουσική, το φως. Φοριούνται ιδανικά με γυμνούς ώμους, για να κυριαρχούν. Και είναι με κλιπ. Για ευνόητους λόγους. Και για να ταιριάζουν στην φιλοσοφία των eighties.