50-χρόνια-moda-bagno-ένα-ταξίδι-υψηλής-αισθητική-313343

Αν ρωτούσαμε σήμερα τον Νίκο Βαρβέρη για την συνταγή της επιτυχίας πίσω από την διαδρομή του, θα ήταν πως για εκείνον το design αποτελούσε πάντα τρόπο ζωής και όχι απλά μια επιχειρηματική δραστηριότητα. Αντιμετώπιζε την διακόσμηση ολιστικά, όχι με βάση τις τάσεις, αλλά με γνώμονα το αληθινό lifestyle, την ιστορία που κρύβει η δημιουργική διαδικασία πίσω από ένα αντικείμενο, τα συναισθήματα που προκαλεί ακόμα και μια μικρή λεπτομέρεια στο χώρο. Ο ίδιος άλλωστε τόλμησε να εγκαινιάσει το πρώτο κατάστημα Moda Bagno στην Αθήνα το 1974, έχοντας το βλέμμα του στραμμένο μπροστά, και συμβάλλοντας σε μεγάλο βαθμό στη διαμόρφωση της αισθητικής του τώρα. Πλέον η Moda Bagno μετρά 50 χρόνια πορείας και πολλά ακόμα ορόσημα σε αυτό το ταξίδι. 

50 Χρόνια Moda Bagno: Ένα ταξίδι υψηλής αισθητικής-1

Το 1980 η εταιρεία συνεχίζει την ανάπτυξή της με το δεύτερο κατάστημα στην Θεσσαλονίκη, εστιάζοντας στον εξοπλισμό μπάνιου, ένα εγχείρημα που στέφθηκε με επιτυχία. Το 1982 θα μπορούσε να χαρακτηριστεί χρονολογία-σταθμός καθώς το όραμα του Νίκου Βαρβέρη υλοποιείται και η Moda Bagno μεταφέρεται στις κτιριακές της εγκαταστάσεις στα Βριλήσσια που θα αποτελέσουν την βάση της όπου φιλοξενείται η έκθεση με τα είδη της, οι παραγωγικές εγκαταστάσεις, οι κεντρικές αποθήκες καθώς επίσης και τα γραφεία διοίκησης. Το 1995 η εταιρεία απορροφά την Leben Mat, η οποία δραστηριοποιείτο στον χώρο της κατασκευής επίπλων κουζίνας.

50 Χρόνια Moda Bagno: Ένα ταξίδι υψηλής αισθητικής-2

Το 1996 το κοινό της Αθήνας δίνει ραντεβού με τους κορυφαίους οίκους του design στο πρώτο κατάστημα Interni στο Κολωνάκι με υψηλής αισθητικής έπιπλα και είδη για το σπίτι, με την υπογραφή ιταλικών κυρίως οίκων. Είναι η στιγμή που ο Νίκος Βαρβέρης εδραιώνει την ηγετική θέση του στο design και περνά στο lifestyle εγκαινιάζοντας το πρώτο εστιατόριο Interni στην Ερμού και μετά στη Μύκονο, με την σφραγίδα της εμβληματικής σχεδιάστριας Paola Naove, μια κίνηση-ματ που συνδυάζει το καλό φαγητο σε έναν χώρο μοναδικής αισθητικής.

50 Χρόνια Moda Bagno: Ένα ταξίδι υψηλής αισθητικής-3

 Το 2000 βρίσκει πλέον την εταιρεία σε ηγετικό ρόλο με την είσοδό της στο Χρηματιστήριο να επικυρώνει την ευρωστία της, ενώ την ίδια περίοδο εισέρχεται στο χώρο του real estate, με την αγορά οικοπέδων στην Κηφισιά και στην Νέα Ερυθραία με σκοπό την ανέγερση πρότυπων κατοικιών υψηλών προδιαγραφών (STRUCTURE by Moda Bagno), ενώ η παρουσία της στις αγορές της Κύπρου και της Κωνσταντινούπολης την κατατάσσει σε διεθνή παίκτη. Έκτοτε η Moda BagnoInterni έχει γίνει συνώνυμη της υψηλής αισθητικής, της ποιότητας, της διακριτικής πολυτέλειας.

50 Χρόνια Moda Bagno: Ένα ταξίδι υψηλής αισθητικής-4

Τις ίδιες αξίες με τον Νικό Βαρβέρη μοιράζεται φυσικά και η νέα γενιά της οικογένειας, ο Αλέξανδρος Βαρβέρης και ο μικρότερος αδερφός του Φίλιππος, που εξελίσσουν συνεχώς την εταιρεία διευρύνοντας τα όρια με έπιπλα για το σπίτι, τον κήπο και το γραφείο, αντικείμενα και φωτιστικά, τα πάντα για το μπάνιο και την κουζίνα. Όλα ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις της διακόσμησης, αλλά κυρίως συμβαδίζουν με το όραμά τους, την προσωπική αισθητική, και είναι μέρος της φιλοσοφίας τους για το living. Το Interni αλλά και το διαδικτυακό κατάστημα internistore.com, φιλοξενούν αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαίους οίκους όπως οι Bulthaup, Rimadesio, Armani Casa, Baxter, Minotti και πολλοι άλλοι, όπως και μικρά και ανερχόμενα σκανδιναβικά, γαλλικά, ολλανδικά ή βέλγικα brands που δίνουν τον τόνο, τα χειροποίητα είδη από την Αφρική και την Ασία που ανοίγουν ορίζοντες, οι επιλεγμένες αντίκες που επικαιροποιούν το παρελθόν, χτίζοντας την έννοια του στυλ Interni, γιατί όπως είπαμε για τον Νίκο Βαρβέρη αυτό είναι τρόπος ζωής. 

50 Χρόνια Moda Bagno: Ένα ταξίδι υψηλής αισθητικής-5

«Έχουμε μία σπουδαία παρακαταθήκη. Θέλουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε το καλύτερο δίνοντας πάντα μεγάλη σημασία στο service, γιατί αυτό που μας διαφοροποιεί είναι η προσωπική επαφή και η εξυπηρέτηση που παρέχουμε στους πελάτες μας. Επιθυμία μας είναι να νιώθουν άνετα και εμείς να τους δίνουμε κάτι παραπάνω, κάτι διαφορετικό, να τους βοηθάμε να φτιάξουν το σπίτι τους κάνοντας τις σωστές επιλογές χωρίς να τους το επιβάλουμε», αναφέρει ο Αλέξανδρος Βαρβέρης. Κι επειδή πάνω απ’ όλα είναι οι άνθρωποι, αποτιμώντας αυτά τα 50 χρόνια ο ίδιος θα πει: «Όλοι οι κύκλοι ζωής, όλες οι εμπειρίες έχουν και καλές και κακές στιγμές. Εμείς είμαστε τυχεροί γιατί οι καλές στιγμές είναι πολύ περισσότερες από τις κακές. Αυτή η εταιρεία έχει ένα πολύ πλούσιο και ενδιαφέρον αφήγημα και πάνω από όλα έχει βάλει γερά θεμέλια στην αγορά. Βασικός πυλώνας όλων αυτών, αν έπρεπε να πω κάτι, είναι η αγάπη και η αφοσίωση του προσωπικού στην Moda Bagno, οι άνθρωποι που δουλεύουν σε όλα τα τμήματα -και έχουν περάσει εκατοντάδες όλα αυτά τα χρόνια-, έχουν αγαπήσει πάρα πολύ αυτή την εταιρεία κάτι το οποίο είναι σπάνιο και θεωρώ ότι αποτελεί και την μεγαλύτερη δύναμη μας». Όσο για το μέλλον: «Ξέρουμε ότι μας περιμένουν νέες προκλήσεις αλλά και νέες προσκλήσεις και ελπίζουμε με την νέα γενιά που έρχεται μετά από εμάς να γιορτάσουμε τα 100 χρόνια».