Η «Ερωτική Επιθυμία» («In the Mood for Love»), το ρομαντικό αριστούργημα του Wong Kar Wai, ξεκινά με μια ανακοίνωση: «Είναι μια ανήσυχη στιγμή», διαβάζουμε στους τίτλους έναρξης που αναβοσβήνουν, πριν παρουσιαστούν οι κεντρικοί χαρακτήρες. Η ταινία που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ των Καννών ακριβώς πριν από 20 χρόνια, θα μπορούσε να συνοψιστεί με αυτά τα λόγια, αν και τα κοστούμια της μπορούν να αφηγηθούν από μόνα τους την ιστορία.
Στον κόσμο του Kar Wai, τα σκηνικά είναι ικανά να μεταφέρουν τις ίδιες πληροφορίες με έναν διάλογο, τη στιγμή που οι ενδυματολογικές επιλογές των χαρακτήρων του, αποκαλύπτουν πλευρές της προσωπικότητάς τους που ποτέ δεν εκφράζουν προφορικά. Η «ήσυχη» ερωτική επιθυμία του δημοσιογράφου Chow Mo-Wan (τον ερμήνευσε μοναδικά ο Tony Leung) δεν θα ήταν η ίδια χωρίς τα υπέροχα κοστούμια του ή τις αξεπέραστες φλοράλ γραβάτες του. Ομοίως, ο αισθησιασμός που εξέπεμπε κάθε κίνηση της Maggie Cheung, γνωστής και ως Mrs. Chan, δεν θα ήταν τόσο εμφανής χωρίς αυτά τα άψογα Cheongsam φορέματα και τις τολμηρές κόκκινες καπαρντίνες.
Από τις πρώτες κιόλας σκηνές, τα ρούχα διαδραματίζουν τον δικό τους ιδιαίτερο ρόλο στην εξέλιξη της ταινίας. Ο Chow και η Su υποψιάζονται ότι οι σύζυγοί τους τους απατούν και οι υποψίες τους επιβεβαιώνονται μέσω των αξεσουάρ: η γραβάτα που ο σύζυγος της Su φορά κάθε μέρα, αγοράστηκε στο ίδιο κατάστημα όπου αγοράζει η γυναίκα του ο Chow. Κάθε μέρα κρατά μια νέα τσάντα πανομοιότυπη με τα ιαπωνικά πορτοφόλια που ο σύζυγος της Su της φέρνει ως δώρο μετά από κάποιο ταξίδι του στο εξωτερικό. Αυτές οι ενδυματολογικές συμπτώσεις βοηθούν στην εξέλιξη της ιστορίας.