Με αναστάτωνε που κάθε λίγο και λιγάκι πρόσθεταν κι άλλο ένα γράμμα στο LGBT! . Τώρα όμως πιστεύω ότι όσο αυξάνονται οι διακρίσεις, τόση περισσότερη αποδοχή υπάρχει. Μερικές φορές αισθάνεσαι ότι πρέπει να προσέχεις με όλους αυτούς τους όρους. Αλλά δίνεται η ευκαιρία στους ανθρώπους να ζήσουν όπως πραγματικά νιώθουν. Σκέφτομαι ότι στη δυτική κουλτούρα, δεν υπάρχουν τελετές μετάβασης από την εφηβεία στην ενηλικίωση, όπως σε άλλες κουλτούρες και νομίζω ότι αυτό λείπει από τη μοντέρνα κοινωνία μας. Όταν μεγαλώνουμε τόσο προστατευμένοι, πολλές φορές αποποιούμαστε των ευθυνών μας. Αρκετοί, της γενιάς μου, όταν δεν μπορούν να δουλέψουν άλλο μέσα στην ημέρα, σηκώνονται και φεύγουν από τη δουλειά τους. Είναι ένας διαφορετικός τρόπος σκέψης. Αν και είναι καταπληκτικό το πόση αποδοχή υπάρχει στις μέρες μας, υπάρχει κίνδυνος να χαθεί το μέτρο, όχι σαν μορφή αναρχίας. Μεγαλώνοντας ο άνθρωπος, χρειάζεται πειθαρχία. Από την άλλη, κάποιες παραδόσεις και έθιμα, είναι αναχρονιστικά και πρέπει να τα ξεχάσουμε. Αυτό που μου αρέσει στην Εσθονία, είναι ότι οι άνθρωποι είναι συνδεδεμένοι με τις παραδόσεις τους. Η χώρα επέζησε από πολλά τον τελευταίο αιώνα. Η ταυτότητά τους είναι πολύ ισχυρή. Κάτι που δεν συμβαίνει σε άλλες χώρες.

Ποια ταινία ήταν για σένα πηγή εμπνευσης;
Έχω δει πολλές ταινίες του Τζέιμς Μποντ μεγαλώνοντας και μου άρεσαν. Το Καζίνο Ρουαγιάλ, είναι μια από τις καλύτερες ταινίες που έχουν γίνει ποτέ, λόγω σκηνοθέτη.. Όταν όμως είδα την ταινία του Τομ Φορντ Α Single Man, τότε είπα στον εαυτό μου ότι πρέπει να κάνω ταινίες. Καταπληκτικές ερμηνείες και styling, ήχος υπέροχος. Οπτικά είναι εκθαμβωτικό.
Η βιομηχανία του θεάματος και οι ανεξάρτητες παραγωγές υπέφεραν από την πειρατεία κατα τη διάρκεια της πανδημίας;
Παλιότερα οι άνθρωποι πήγαιναν στο σινεμά να δουν ανεξάρτητες ταινίες. Η πανδημία το σκότωσε αυτό. Τώρα συμβαίνει το αντίθετο. Πας σινεμά να απολαύσεις τον ήχο και την εικόνα στα blockbusters. H ταινία μας έκανε διανομή σε 140 κινηματογράφους στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πολλοί άνθρωποι λόγω φόβου και περιορισμών από το κράτος για την πανδημία, δεν πήγαν στoν κινηματογράφο. Αυτό μας επηρέασε στην Αμερική, στην Αγγλία και στη Γερμανία. Υπάρχει και το φαινόμενο των συνδρομητικών καναλιών. Όταν έχεις τόσες επιλογές, γιατί να πληρώσεις για να δεις τη συγκεκριμένη ανεξάρτητη ταινία. Σαν να πηγαίνεις να φας και να έχεις έναν ατελείωτο μπουφέ να διαλέξεις.. Αυτό με χαλάει στην όλη κατάσταση με το σινεμά. Το Firebird πήγε σε πολλά φεστιβάλ και ξεχώρισε. Μετά το πρώτο φεστιβάλ, εμφανίστηκε το πρώτο αντίγραφο της ταινίας πειρατικά. Την μαγνητοσκόπησαν και την κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο. Αυτό μας επηρέασε. Αλλά σημαίνει και ότι πολλοί άνθρωποι την είδαν και την απόλαυσαν, άλλο αν οικονομικά η υπέφερε πάρα πολύ. Τώρα οι επενδυτές θέλουν πίσω τα λεφτά τους και δεν μπορούμε να τα δώσουμε.
Αυτή την περίοδο τι κάνεις;
Ασχολούμαι με τη διανομή του Firebird. Ιδρύσαμε εταιρία για να γίνει αυτό. Οπότε αφιερώνω πολύ χρόνο σε αυτό. Επίσης, μόλις εκδόθηκε το πρωτότυπο βιβλίο όπου βασίστηκε το σενάριο. Αφιερώνω χρόνο για να το επικοινωνήσω ΄Εχω ξεκινήσει και την προετοιμασία για δύο πρότζεκτ ακόμα. Θα ήθελα πολύ να παίξω τον Τζέιμς Μποντ σε νεαρή ηλικία. Όλες αυτές οι μεγάλες ταινίες, δίνουν ελπίδα στον κόσμο να συνεχίσει τη ζωή του. Παράλληλα μ΄αρέσει να λέω ιστορίες που είναι πιο σημαντικές. Ανυπομονώ για την επόμενη δουλειά μου!