Η Κέλλυ Σταυροπούλου παρακολούθησε το Larsen C του Χρήστου Παπαδόπουλου στο Παρίσι και λίγο πριν κάνει πρεμιέρα στην Αθήνα, ξανά θυμάται την εμπειρία παρακινώντας μας να μην την χάσουμε.
Είναι Σάββατο βράδυ και ο κόσμος ξεχειλίζει στα υποφωτισμένα μικρά μπαρ και εστιατόρια της Μονμάρτης. Είναι Δεκέμβριος, στη φάση που η πανδημία έχει χάσει για λίγο έδαφος, τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και επικρατεί χαρά. Το δε Παρίσι στην πιο φωτεινή και δυναμική φάση που το έχουμε δει τα τελευταία πολλά χρόνια. Συμβαίνει αυτό στις πόλεις που έχουν αναλάβει τους Ολυμπιακούς, πόσο μάλλον μετά από παρατεταμένο lockdown, πόσο μάλλον αυτή η πόλη…
Το Theatre de la Ville, στους πρόποδες του λόφου της Μονμάρτης, κατάφωτο. Μικρές παρέες έξω από το θέατρο επιμένουν να καπνίζουν παρά το κρύο που δεν σε αφήνει να το αγνοήσεις, σε διαπερνάει. Ακούω σκόρπιες γαλλικές φράσεις και προσπαθώ να καταλάβω τι συζητάνε.

Ξεχωρίζω τις δύο ελληνικές λέξεις που φτάνουν στα αυτιά μου επαναλαμβανόμενα: «Christos Papadopoulos», ο τόνος στο os. Είναι αδύνατον να μην χαμογελάσουμε, όλοι οι Έλληνες δημοσιογράφοι που είμαστε εκεί. Είναι αυτός ο χαριτωμένος τονισμός των Γάλλων που ενσωματωμένος στη μητρική σου γλώσσα υπερτονίζει την ιδιαιτερότητα του. Είναι κυρίως όμως αυτή η χαζό-περηφάνεια. Ο δικός μας Χρήστος Παπαδόπουλος ανεβάζει την παράσταση του στο Παρίσι, σε παραγωγή της δικής μας Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση.