Όταν ο Daniel Lee παρουσίασε τον Φεβρουάριο το σόου του οίκου Bottega Veneta για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020, επέλεξε ένα εικονικό – πλήρως ανακυκλώσιμο – σκηνικό με ιονικές κολόνες και αρχαία αγάλματα σε λευκές οθόνες. Κάποιες εβδομάδες αργότερα, η παγκόσμια κρίση στην υγεία και η κοινωνική απομόνωση μας φέρνει πιο κοντά από ποτέ στο «ψηφιακό παιχνίδι» του αγαπημένου σχεδιαστή.
Η νέα του πρωτοβουλία, Bottega Residency, χρησιμοποιεί την αμεσότητα του Instagram και φιλοξενεί curators που με τις προτάσεις τους βοηθούν τον κόσμο που μένει σπίτι να ξεφύγει λίγο από τη νέα καθημερινότητα. Κάθε Δευτέρα, οι «καλεσμένοι» θα μοιράζονται τους αγαπημένους τους συγγραφείς, τις Τρίτες τους καλλιτέχνες, τις Τετάρτες τους σκηνοθέτες, τις Πέμπτες το αγαπημένο τους διαδικτυακό υλικό, τις Παρασκευές θα μιλούν για μουσική, το Σάββατο για συνταγές και την Κυριακή θα συζητούν για το σινεμά.
Ο Lee είναι ο πρώτος curator που συμμετείχε στην ψηφιακή πρωτοβουλία του οίκου και μιλά αποκλειστικά στη Vogue για τη νέα του ιδέα:
Γιατί αποφασίσατε να λανσάρετε το νέο πρότζεκτ μέσω των social media του οίκου;