h-vogue-επανακυκλοφορεί-στη-σιγκαπούρη-122386
©Vogue Singapore

Η οικογένεια της Vogue μεγαλώνει και ετοιμάζεται να λανσάρει την 27η έκδοση της στη Σιγκαπούρη, επιστρέφοντας στην αγορά της νοτιοανατολικής Ασίας μετά από μια σύντομη απόπειρα που είχε κάνει τη δεκαετία του ’90. Αυτή τη φορά ενώνει τις δυνάμεις της με τον εκδοτικό όμιλο Indochine Media, o οποίος κατάφερε να κερδίσει την άδεια εκμετάλλευσης του τίτλου.

Η Vogue Singapore ακολουθεί την κυκλοφορία της Vogue Hong Kong που έγινε πριν ένα χρόνο, θα κυκλοφορεί σε μηνιαία βάση και όπως όλες οι εκδόσεις θα έχει τη δική της ιστοσελίδα, φιλοδοξώντας να αποκτήσει ηγετικό ρόλο στον ψηφιακό κόσμο. Το σύνολο του περιεχομένου θα είναι στην αγγλική γλώσσα και το ντεμπούτο είναι προγραμματισμένο για το φθινόπωρο του 2020.

«Η Vogue Singapore επιστρέφει στην αγορά σε μια εποχή όπου η τοπική μόδα και το ταλέντο της Σιγκαπούρης αυξάνονται στη χώρα και στην ευρύτερη περιοχή», σχολίασε ο Wolfgang Blau, Chief Operating Officer και President International της Condé Nast. «Η Vogue Singapore θα διαδραματίσει ζωτικό ρόλο στην τόνωση και την υποστήριξη αυτού του ταλέντου, καθώς και στην προσέλκυση εγχώριων και διεθνών ιδεών».

«Οι καιροί είναι πολύ διαφορετικοί και όλη η χώρα βρίσκεται σ’ ένα διαφορετικό στάδιο με τη ντόπια βιομηχανία της μόδας και τους εγχώριους σχεδιαστές να ξεχωρίζουν σε διεθνές επίπεδο», δήλωσε ο Michael von Schlippe, πρόεδρος της Indochine Media. Η εταιρεία έχει πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας, εκδίδει πολυτελή έντυπα σε όλη τη Νοτιοανατολική Ασία καθώς και τους εγχώριους τίτλους των Buro, Esquire, Luxury Guide και Robb Report.

Η Σιγκαπούρη είναι γνωστή για τα πολυάριθμα πολυτελή εμπορικά της κέντρα και τα καινοτόμα project λιανικής πώλησης, όπως το Jewel στο Διεθνές Αεροδρόμιο Changi με τον εντυπωσιακό καταρράκτη. «Έχετε φανταστικά εμπορικά κέντρα, όμορφες εμπορικές περιοχές και όλα τα διεθνή εμπορικά σήματα μόδας εκπροσωπούνται στη Σιγκαπούρη», ανέφερε ο Michael von Schlippe. «Είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι η Σιγκαπούρη έχει τη δική της δυναμική και σημασία στην επιχειρηματικότητα, τη χρηματοδότηση, τον πολιτισμό και τη μόδα», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς γιατί η δημοσίευση δεν θα είναι δίγλωσση για να συμπεριλάβει και τα κινέζικα, μια διαδεδομένη γλώσσα στη χώρα, ο von Schlippe επεσήμανε ότι ήδη τρεις άλλες εκδόσεις της Vogue δημοσιεύονται στα κινέζικα (Vogue China, Vogue Hong Kong, Vogue Taiwan), ξεκαθαρίζοντας ότι έχει ήδη δοθεί ο χώρος για τους αναγνώστες αυτής της γλώσσας.

Η Vogue Σιγκαπούρης εξακολουθεί να αναζητά τον άνθρωπο που θα αναλάβει το ρόλο του Editor-In-Chief, ο οποίος θα διευθύνει μια ομάδα περίπου οκτώ μόνιμων συντακτών. Ο τίτλος θα συναγωνιστεί άλλες παρόμοιες εκδόσεις της Σιγκαπούρης, όπως τα Harper’s Bazaar, Elle, L’Officiel και T Magazine.