Τις τελευταίες μέρες ενημερωνόμαστε όλο και πιο συχνά για τις πρωτοβουλίες μεγάλων κολοσσών της μόδας, όπως LVMH, Kering και Richemont, που προσφέρουν ιατρικό εξοπλισμό, αλλά και χρήματα στη μάχη κατά του κορωνοϊού. Ωστόσο, εκτός από τις μεγάλες πολυεθνικές, στην προσπάθεια μείωσης της διάδοσης του ιού συμμετέχουν και μικρότερα ανεξάρτητα κοσμηματοπωλεία, στηρίζοντας τα θύματα της πανδημίας αλλά και την κοινότητά τους, που αυτή τη στιγμή πλήττεται σοβαρά.
Στη Νέα Υόρκη, η Ana Khouri βρήκε το δικό της τρόπο να συμβάλει. Η σχεδιάστρια κοσμημάτων δημιούργησε ένα μοναδικό μπλε δαχτυλίδι από ζαφείρι, το οποίο πούλησε μέσω διαδικτύου, και τα έσοδα δόθηκαν εξ’ ολοκλήρου στη μη-κερδοσκοπική οργάνωση των Γιατρών Χωρίς Σύνορα. «Διάλεξα το μπλε γιατί είναι το χρώμα της ελπίδας, της ειρήνης και της προστασίας», εξήγησε η Ana λέγοντας πως ένιωθε υποχρεωμένη να βοηθήσει.
Στην ίδια λογική, το ηλεκτρονικό κατάστημα Auverture, λάνσαρε το πρότζεκτ #auvertureunited, ένα ταμείο με σκοπό την παροχή βοήθειας στις μικρές επιχειρήσεις κοσμηματοποιίας και τους σχεδιαστές που συνεργάζονται με το Auverture και αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες λόγω της παγκόσμιας κρίσης. «Όλα τα έσοδα των επόμενων 3 μηνών από τις πωλήσεις στο Auverture, θα δοθούν σε αυτό το ταμείο και τους ανεξάρτητους σχεδιαστές κοσμημάτων», σημειώνει η Bibi van der Velden, ιδρύτρια του Auverture και σχεδιάστρια.