σχεδιαστές-κοσμημάτων-στη-μάχη-κατά-τ-137478
©anakhouri.com

Τις τελευταίες μέρες ενημερωνόμαστε όλο και πιο συχνά για τις πρωτοβουλίες μεγάλων κολοσσών της μόδας, όπως LVMH, Kering και Richemont, που προσφέρουν ιατρικό εξοπλισμό, αλλά και χρήματα στη μάχη κατά του κορωνοϊού. Ωστόσο, εκτός από τις μεγάλες πολυεθνικές, στην προσπάθεια μείωσης της διάδοσης του ιού συμμετέχουν και μικρότερα ανεξάρτητα κοσμηματοπωλεία, στηρίζοντας τα θύματα της πανδημίας αλλά και την κοινότητά τους, που αυτή τη στιγμή πλήττεται σοβαρά.

Στη Νέα Υόρκη, η Ana Khouri βρήκε το δικό της τρόπο να συμβάλει. Η σχεδιάστρια κοσμημάτων δημιούργησε ένα μοναδικό μπλε δαχτυλίδι από ζαφείρι, το οποίο πούλησε μέσω διαδικτύου, και τα έσοδα δόθηκαν εξ’ ολοκλήρου στη μη-κερδοσκοπική οργάνωση των Γιατρών Χωρίς Σύνορα. «Διάλεξα το μπλε γιατί είναι το χρώμα της ελπίδας, της ειρήνης και της προστασίας», εξήγησε η Ana λέγοντας πως ένιωθε υποχρεωμένη να βοηθήσει.

Στην ίδια λογική, το ηλεκτρονικό κατάστημα Auverture, λάνσαρε το πρότζεκτ #auvertureunited, ένα ταμείο με σκοπό την παροχή βοήθειας στις μικρές επιχειρήσεις κοσμηματοποιίας και τους σχεδιαστές που συνεργάζονται με το Auverture και αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες λόγω της παγκόσμιας κρίσης. «Όλα τα έσοδα των επόμενων 3 μηνών από τις πωλήσεις στο Auverture, θα δοθούν σε αυτό το ταμείο και τους ανεξάρτητους σχεδιαστές κοσμημάτων», σημειώνει η Bibi van der Velden, ιδρύτρια του Auverture και σχεδιάστρια.

Ο Έλληνας σχεδιαστής κοσμημάτων, Νίκος Κούλης, θα προσφέρει επίσης το συνολικό ποσό των εσόδων από τις πωλήσεις του, στο ταμείο του Auverture, όπως και η Khouri. «Είμαι ανεξάρτητος καλλιτέχνης και πιστεύω πραγματικά στην συμπόνια και την αλληλεγγύη. Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι να είμαστε κοντά ακόμα και από απόσταση», ανέφερε ο Κούλης.

Ο Stephen Webster αποφάσισε να συμβάλει στη βοήθεια των ατόμων στην Αγγλία που υποφέρουν από προβλήματα ψυχικής υγείας. Συγκεκριμένα, δωρίζει το 10% των εσόδων του στην οργάνωση Mind, που οργανώνει δράσεις ενάντια στην αποξένωση των ανθρώπων αυτές τις αβέβαιες στιγμές. Επιπλέον, η εταιρία Loquet προσφέρει το 50% των πωλήσεων της νέας της συλλογής στην οργάνωση Urgent Appeal και τη στήριξη των ανθρώπων – και των εθελοντών – που εργάζονται για να είμαστε ασφαλείς.

Τέλος, η σχεδιάστρια Carolina Bucci συνδράμει στην παγκόσμια κινητοποίηση κατά του κορωνοϊού δωρίζοντας το 25% των εσόδων της στο Coronavirus Emergency Fund του Florence Careggi Hospital, ενώ οι Jen Lowitz της εταιρίας IHPR και Danielle Gadi της Danielle Gadi PR στηρίζουν την οργάνωση No Kid Hungry που μεριμνά για τη σωστή σίτιση των παιδιών στην Αμερική.

Διαβάστε περισσότερα νέα στο Vogue.gr.

MHT