Δεν ήξερα σχεδόν τίποτα για την Alûstre όταν επισκέφτηκα τα headquarters του οίκου στην Κοπεγχάγη τον προηγούμενο μήνα. Θα μάθαινα όμως γρήγορα πολλά από τον CEO του brand Hans Hornemann και την ομάδα του, τους οποίους συνδέει το πάθος της δημιουργίας, η αξία του κλασικού και η παράδοση του δανέζικου craftsmanship.
Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, λένε, και στην περίπτωσή μας ίσχυσε απόλυτα. Το ξενοδοχείο Hotel Skt. Annæs όπου μείναμε, δίπλα στην πιο instagrammable και πολύχρωμη γειτονιά Nyhavn της Δανέζικης πρωτεύουσας, ήταν υπέροχο, με την εσωτερική διακόσμηση εμπνευσμένη από το έργο του διάσημου Δανού ζωγράφου Vilhelm Hammershøi. Ένιωσα αμέσως σαν στο σπίτι μου και ετοιμάστηκα με κέφι για το ραντεβού στο showroom της Alûstre – που ήταν μια δεύτερη ευχάριστη έκπληξη με την κομψή ατμόσφαιρα του. Καθίσαμε αναπαυτικά στο ζεστό περιβάλλον που είχαν δημιουργήσει οι υπεύθυνοι και ξεκινήσαμε την κουβέντα μας από την αρχή. Κρατώντας στα χέρια μου κάποια από τα υπέροχα βερνίκια της Alûstre, ρωτώ τον Hans πώς σκέφτηκε να μπει σε αυτόν τον χώρο. «Η σκέψη μου ήταν η εξής: χρειάζεται ο κόσμος άλλη μια μάρκα ομορφιάς; Στην πραγματικότητα όχι. Εκτός και αν φτιάξεις κάτι που θα αλλάξει την πορεία των πραγμάτων; Τότε, ναι, αξίζει η προσπάθεια».
Τι είναι λοιπόν αυτό το καινούργιο; Η πρωτοποριακή Diamond Infused τεχνολογία –που περιλαμβάνει 0,25 καράτια αληθινού και ηθικού διαμαντιού- στην οποία βασίζονται όλα τα προϊόντα Alûstre, εκτός των αρωμάτων, μαθαίνω. «Εμπνεόμαστε από τα διαμάντια και χρησιμοποιούμε φυσικά σωματίδια από αυτά στα κραγιόν και τα καλλυντικά μας, τα οποία εξασφαλίζουν καλύτερη απόδοση και ευκολότερη εφαρμογή», τονίζει ο Hans.
Αναρωτιέμαι αν αρκεί μια τεχνολογία, έστω πρωτοποριακή, ώστε να διεκδικήσει τόσο γρήγορα ένα brand το ενδιαφέρον σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως της ομορφιάς. «Στην επιτυχία συνέβαλαν ένα σύνολο παραγόντων», μου εξηγεί. «Ξεκινήσαμε με ένα top coat με διαμάντια και μότο Illuminate your Beauty και στη συνέχεια δημιουργήσαμε μια ολοκληρωμένη σειρά καλλυντικών, με έμφαση τόσο στην εικόνα όσο και στη ποιότητα, κάτι το οποίο φροντίσαμε να επικοινωνήσουμε στο κοινό. Πιστεύουμε στην προσωπικότητα του καθενός. Μότο μας είναι “είστε αυτός/ή που είστε στα καλύτερά σας”. Από εκεί και πέρα όλα πήραν τον δρόμο τους. Οι εξαιρετικές κριτικές των πελατών στο διαδίκτυο μάλιστα μας βοηθούν να μείνουμε πιστοί στο όραμα μας».