Angelina Jolie CELEBRITY FITNESS VOGUE
shutterstock
Angelina Jolie CELEBRITY FITNESS VOGUE
shutterstock

Κυκλική προπόνηση: Το μυστικό της Angelina Jolie για γραμμωμένα πόδια

Γυμναστική: Δείτε άμεση αλλαγή στο σώμα σας δοκιμάζοντας την κυκλική προπόνηση της Angelina Jolie για καλλίγραμμα πόδια.

Η κυκλική προπόνηση είναι ίσως η πιο αποτελεσματική μέθοδος γυμναστικής για όσους θέλουν να δουν ορατά αποτελέσματα σε μικρό χρονικό διάστημα. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συνιστά η κυκλική προπόνηση να γίνεται από 2 ως 5 φορές την εβδομάδα (ή περισσότερες φορές για προχωρημένους), με 1 ώρα εξάσκησης ημερησίως.

Μία από τις διασημότερες μεθόδους γυμναστικής, το circuit training έχει τραβήξει την προσοχή πολλών celebrities που φημίζονται για το σώμα τους, μεταξύ αυτών και η Angelina Jolie. Ο γυμναστής της, Magnus Lygdback, ένας από τους πιο δημοφιλείς προπονητές του Χόλιγουντ, αποκαλύπτει ότι η ρουτίνα γυμναστικής της γνωστής ηθοποιού περιλαμβάνει κυκλικές ασκήσεις με βάρη και αεροβική που ενδυναμώνουν τα πόδια και τους γλουτούς.

Tι είναι η κυκλική προπόνηση; 

H κυκλική προπόνηση πρωτοεμφανίστηκε το 1953 από καθηγητές του πανεπιστημίου του Leeds και περιλαμβάνει από 6 ως 15 ασκήσεις «σταθμούς», οι οποίες επαναλαμβάνονται από 1 ως 3 φορές με ενδιάμεση ξεκούραση. Στόχος είναι να ενισχυθούν οι δυνατότητες του σώματος, η αντοχή, η αντίσταση, η ταχύτητα και η ευελιξία.


©unsplash

Ποιες ασκήσεις να δοκιμάσετε

Το σημαντικότερο είναι να οι ασκήσεις να προσαρμόζονται στο επίπεδο του καθενός, όπως επίσης και η ένταση του προγράμματος. Φυσικά, μετά από ένα χρονικό διάστημα, ο ασκούμενος μπορεί να ανεβάσει την ένταση του προγράμματός του, όπως και τον αριθμό των ασκήσεων που πραγματοποιεί.

Για παράδειγμα, η Angelina Jolie κάνει 15 επαναλήψεις από βαθιά καθίσματα με βάρη, 10-12 με σχοινιά και βάρη, 15 προβολές στο πλάι, 15 κανονικές προβολές, 15 crunches, 10-12 πάνω σε μπάλα ισορροπίας, καθώς και 30-35 λεπτά cardio.

Τι να προσέξετε

Η συγκεκριμένη μέθοδος γυμναστικής απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή όταν πρόκειται για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, υπέρβαρα, με τραυματισμούς ή που υποφέρουν από κάποια σοβαρή νόσο. Πολλές από τις ασκήσεις που περιλαμβάνει δεν συνίστανται σε άτομα με υπέρταση, καρδιακές νόσους ή εγκύους, συνεπώς είναι καλό να τις αναπληρώσετε με εναλλακτικές ασκήσεις. Αν θέλετε να ενδυναμώσετε τον κορμό σας, η κυκλική προπόνηση είναι ιδανική για πλάτη, ώμους και χέρια, αλλά και για τα πόδια.

Διαβάστε επίσης | Adriana Lima: Πώς το box της άλλαξε τη ζωή

Scroll to Top