Αγαπημένα των beauty junkies ανά τον κόσμο και γνωστά για τα φιλικά προς το δέρμα συστατικά τους, τα προϊόντα Drunk Elephant δεν ομορφαίνουν απλά την επιδερμίδα, στοχεύουν στην πλήρη αποκατάσταση της υγείας της. Αποτέλεσμα επίμονης έρευνας της Tiffany Masterson, προέκυψαν από την προσωπική της ανάγκη να περιποιείται το ευαίσθητο δέρμα της με απόλυτη ασφάλεια. Μη βρίσκοντας στην αγορά προϊόντα που να ανταποκρίνονται στα πολύ αυστηρά κριτήρια που έθετε, ξεκίνησε να μελετά τα δραστικά συστατικά που χρησιμοποιούνται στα καλλυντικά, αποκλείοντας ένα προς ένα όσα θεωρούνται επικίνδυνα – τα λεγόμενα Suspicious 6.
Επόμενο βήμα της η δημιουργία κάποιων πρώτων συνθέσεων, με κλινικά αποδεδειγμένα ασφαλή συστατικά, ιδανικό επίπεδο pH και άρτια αποτελέσματα. Και κάπως έτσι, η σειρά με το παιχνιδιάρικο όνομα μπήκε στη ζωή μας. «Υπάρχει μόνο ένας τύπος δέρματος, που λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο αν του δώσουμε τη δυνατότητα», πιστεύει και εξηγεί πως «Όταν η επιδερμίδα εκτίθεται σε ουσίες οι οποίες προκαλούν ερεθισμούς, οι βλάβες είναι αδιόρατες και αθροιστικές. Έτσι γίνεται ευαίσθητη με τον καιρό. Και αυτό είναι ένα πρόβλημα που μπορεί εύκολα να αντιμετωπιστεί».
Με αφορμή τη διάθεση του brand πλέον και στην Ελλάδα, επικοινωνήσαμε μαζί της για να μάθουμε περισσότερα.

Ποια είναι η δική σας φιλοσοφία περιποίησης της επιδερμίδας;
Έχουμε μια φιλοσοφία πολύ διαφορετική από οποιασδήποτε άλλης μάρκας. Αποφεύγουμε έξι κοινά στα καλλυντικά συστατικά που θεωρούμε ότι αποτελούν την αιτία των περισσότερων δερματοπαθειών -αιθέρια έλαια, αλκοόλες, σιλικόνες, αρώματα και χρωστικές, χημικά αντηλιακά φίλτρα και SLS (λαουρυλοθειικό νάτριο)-, και τα αντικαθιστούμε με αντίστοιχα, θρεπτικά, βιοσυμβατά και προστατευτικά. Δημιουργούμε έτσι συνθέσεις που μπορούν να μετατρέψουν το δέρμα από ένα συγκεκριμένο «τύπο» -μεικτό, λιπαρό, ξηρό, ακνεϊκό, ευαίσθητο κ.λπ.- σε φυσιολογικό. Πρόκειται στην ουσία για μια «δίαιτα» που στοχεύει στην πλήρη αποκατάσταση της υγείας της επιδερμίδας, με εκπληκτικά αποτελέσματα όπως διαπιστώνουμε καθημερινά. Αυτό είναι ένα ελπιδοφόρο μήνυμα για τους σημερινούς, ψαγμένους καταναλωτές όλων των ηλικιών και εθνικοτήτων.
Πώς γεννήθηκε η ιδέα;