μάσκαρα-γιατί-η-gen-z-δεν-φοράει-334997
©@haileybieber

Η πρώτη χρήση της μάσκαρα χρονολογείται το 3000 π.Χ., στην εποχή της Αρχαίας Αιγύπτου. Έκτοτε, το προϊόν λειτούργησε ως ένα από τα πιο επαναστικά στον τρόπο που περιποιούνται οι γυναίκες, χαρίζοντάς το πολυπόθητο σαγηνευτικό και έντονο βλέμμα που κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί. Αλλά ενώ η μάσκαρα είχε, μέχρι πρότινος, εδραιώσει τη θέση της στην κορυφή της ομορφιάς, φαίνεται πως η σημερινή νέα γενιά και η Gen Z την έχει αφήσει στην άκρη. Ας δούμε τον λόγο.

Το 2022, το clean girl look έγινε η τάση που άλλαξε ριζικά τη βιομηχανία καλλυντικών: λαμπερή επιδερμίδα, φρεσκάδα, ελαφρώς λαμπερά χείλη, γεμάτα φρύδια και απώλεια μάσκαρα ήταν τα στοιχεία που συνέθεσαν το look και, όπως καταλαβαίνετε, κανούν σαφή τη στροφή της ομορφιάς προς τη φυσικότητα.

Με έμπνευση από το μόττο less is more, το clean girl look μετασχημάτισε τα πρότυπα, έφερε το βαρύ και εντυπωσιακό μακιγιάζ στις πίσω θέσεις και έθεσε την απλότητα σε πρώτο πλάνο. Κάπως έτσι, η μάσκαρα έχασε τη δυναμική της και τη θέση της πήραν τα bold lips, τα οποία γίνονται συνεχώς viral trend στα social, συγκεντρώνοντας εκατομμύρια προβολές.

Λαμπερό και ανεπιτήδευτο, το νέο beauty look επικεντρώνεται στην αψεγάδιαστη επιδερμίδα. Για να το πετύχετε, χρειάζεστε λίγο ρουζ και ένα gloss με κολακευτικό χρώμα. Οι makeup artists υποστηρίζουν πως οι «γυμνές βλεφαρίδες» δεν θα δείχνουν καθόλου άσχημες σε αυτή την εικόνα, αντιθέτως θα χαρίσουν στο βλέμμα δύναμη και αθωότητα, όπως και στα μοντέλα της πασαρέλας!

Διαβάστε επίσης | Δεν έβλεπα αποτέλεσμα με την κρέμα ματιών μου, μέχρι που ένας ειδικός μου πρότεινε αυτό το τρικ

MHT