Το μακιγιάζ της νέας σεζόν είναι φωτεινό και πολύχρωμο

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

Το μακιγιάζ της νέας σεζόν είναι φωτεινό και πολύχρωμο

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
David Ferrua @ Artlist
David Ferrua @ Artlist

Τι θα κάναμε αν θέλαμε να οπτικοποιήσουμε την ελπίδα; Θα φτιάχναμε μια ζωγραφιά γεμάτη χρώματα. Ή θα πειραματιζόμασταν με το μακιγιάζ μας, αποτυπώνοντας στο πρόσωπό μας την αισιοδοξία του ουράνιου τόξου με απαλές ή έντονες αποχρώσεις, λαμπερές υφές και τολμηρές γραμμές. Κάπως σαν το μοντέλο αυτού του editorial, που μοιάζει να αντικρίζει με αποφασιστικότητα το μέλλον που ανοίγεται μπροστά μας, αφήνοντας πίσω τη σκοτεινιά των τελευταίων μηνών, αλλά και τις πρακτικές χρόνων με αποκλεισμούς και περιθωριοποιήσεις.


Χάλκινο δαχτυλίδι Balenciaga Boutique.
©David Ferrua @ Artlist

Ανήκω στη γενιά που είχε πρότυπο τα σούπερ μοντέλα, πανέμορφα μεν, αλλά χωρίς να αντιπροσωπεύουν την πραγματική γυναίκα. Σήμερα, ομολογώ πως απολαμβάνω το ότι δεν υπάρχουν περιορισμοί στην ομορφιά, το ότι οι γυναίκες αποδέχονται τον εαυτό τους όπως είναι και ταυτίζονται με υγιή σώματα. Στις πασαρέλες δεν υπάρχει πια χώρος για υποσιτισμένα, ψηλόλιγνα κορίτσια, στα εξώφυλλα των περιοδικών φιγουράρουν μοντέλα με καμπύλες, που αγαπούν το σώμα τους, και οι διαφημιστικές καμπάνιες εστιάζουν στη φυσική ομορφιά. Μου αρέσει όμως πιο πολύ το ότι οι γυναίκες αγαπούν τις άλλες γυναίκες, κάτι που το αποδεικνύει το νέο challenge #womenempoweringwomen, που έχει γίνει ήδη viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το feed μου έχει γεμίσει με ασπρόμαυρες εικόνες όμορφων και δυνατών γυναικών απ’ όλο τον κόσμο που αγαπούν τον εαυτό τους και στηρίζουν τη γυναικεία ομορφιά εν μέσω πανδημίας. Υπάρχει κάτι πιο ελπιδοφόρο την περίοδο που διανύουμε;


©David Ferrua @ Artlist

Αυτό το κλίμα έχει επηρεάσει, όπως είναι φυσικό, και τον χώρο της ομορφιάς, που για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020-2021 προβάλλει τάσεις οι οποίες κάνουν ξεκάθαρο ότι στο επίκεντρο βρίσκεται η γυναικεία δυναμική. Αν και με την πρώτη ματιά οι make up artists μοιάζουν κάπως συγκρατημένοι στο μακιγιάζ της επιδερμίδας, μια πιο προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει πως έχουν λειτουργήσει με περισσότερη ελευθερία, πειραματιζόμενοι με πολλές διαφορετικές τεχνικές, για να τελειοποιήσουν τη βάση της στην κατεύθυνση του φυσικού εφέ (Gucci, Fendi, Rodarte, Prada). Δεν είναι η πρώτη σεζόν που παρέλειψαν το foundation και χρησιμοποίησαν μόνο κονσίλερ, με μια μικρή δόση λάμψης (Proenza Schouler), ενώ η dewy επιδερμίδα, υγιής και φωτεινή, εξακολουθεί να είναι μεγάλη τάση και φέτος. Εκεί όμως που κινήθηκαν με τόλμη ήταν στο μακιγιάζ των ματιών. Λατρέψαμε την αντίθεση των έντονων χρωμάτων στα βλέφαρα των μοντέλων στους οίκους Matty Bovan, Marni και Rick Owens, την εφαρμογή λαμπερών μεταλλικών στοιχείων γύρω από τα μάτια στον Giambattista Valli και στη Simone Rocha, αλλά και τον επαναπροσδιορισμό του eyeliner, που πλέον αποκτά έντονες αποχρώσεις σε εκκεντρικούς συνδυασμούς που φτιάχνουν τη διάθεση, όπως στους οίκους Miu Miu, Tom Ford και Anna Sui.


Το μακιγιάζ έγινε με προϊόντα Yves Saint Laurent. Στα μάτια σκιές από την Couture Colour Clutch Eyeshadow Palette (Marrakech Paris), Sequin Crush Mono (No 1 Legendary Gold) και μάσκαρα Vinyl Couture (No 06 I am the Madness). Αριστερά: Το μακιγιάζ έγινε με προϊόντα Giorgio Armani. Στο πρόσωπο Prima Glow-On Moisturizing Balm, στα μάτια Eyes to Kill Eyeliner και στα χείλη Ecstasy Lacquer Lip Gloss (No 100 Puro).
©David Ferrua @ Artlist

Tα φυσικά, καλοσχηματισμένα φρύδια παραμένουν σε πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ τα μαλλιά είναι περιποιημένα, με τα straight/sleek hair να κυριαρχούν. Ο Jawara Wauchope, που επιμελήθηκε το χτένισμα των μοντέλων στο σόου του οίκου Off White, εξηγεί πως η έμπνευσή του ήταν τα υγιή και λαμπερά μαλλιά, ίσια στο τελείωμά τους, χάρη στα εργαλεία styling της Dyson. Από την πλευρά του, ο James Pecis προτίμησε το super straight look στο σόου της Marine Serre, χρησιμοποιώντας λακ για το στιλιζάρισμα. Μια εναλλακτική πρόταση ήταν τα sleek, τραβηγμένα προς τα πίσω μαλλιά, όπως αυτά που έδειξε ο Anthony Turner στον Rochas, εξηγώντας ότι είναι ένα εύκολο look: «Κάντε μια αυστηρή και διακριτή χωρίστρα στο πλάι του κεφαλιού, στερεώνοντας τα μαλλιά με τα κατάλληλα προϊόντα», τονίζει.


Το μακιγιάζ έγινε με προϊόντα L’Oréal Paris. Στο πρόσωπο True Match Foundation και στα μάτια Color Queen (No 23 Charged) και Color Queen Eyeshadow (No 20 Queen).
©David Ferrua @ Artlist

Το μακιγιάζ έγινε με προϊόντα MAC. Στα μάτια Pro Eye Palette: The Bad Girl και Acrylic Paint (Primary Yellow).
©David Ferrua @ Artlist

Το μακιγιάζ έγινε με προϊόντα Chanel. Στο πρόσωπο Hydra Beauty Micro Serum και Baume Essentiel και στα χείλη Hydra Beauty Nourishing Lip Care. Το styling των μαλλιών έγινε με προϊόντα Kérastase (αποκλειστικά στα κομμωτήρια). Μάλλινο πουλόβερ, Louis Vuitton Boutique. Επιχρυσωμένο τσόκερ με κρύσταλλα Chanel, Linea Piu.
©David Ferrua @ Artlist

Μάλλινο πουλόβερ με κέντημα, Versace.
©David Ferrua @ Artlist

©David Ferrua @ Artlist

Στο πρόσωπο Dior Forever Foundation και Dior Backstage Glow Face Palette, στα μάτια Dior Backstage Eye Palette (No 004 Rosewood Neutrals) και στα χείλη Dior Lip Maximiser. Πουκάμισο από βισκόζ, Celine by Hedi Slimane. Χρυσά σκουλαρίκια, Alexander McQueen. Αριστερά: Προϊόντα Make up for Ever. Aqua XL Color Paint (M 24 Turquoise M 90 Matte Purple), αποκλειστικά στα Sephora.
©David Ferrua @ Artlist

Photographer: David Ferrua @ Artlist
Stylist: Florie Vitse @ Artlist

Δημοσιεύτηκε στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2020 της Vogue Greece.

Διαβάστε επίσης | Dream Theater: H φθινοπωρινή μόδα στα μαγικά τοπία της Τήνου

Scroll to Top