Ήταν 2001. Ο Nicolas Ghesquière, δημιουργικός διευθυντής του οίκου Balenciaga εκείνη την εποχή, είχε δώσει την ψήφο εμπιστοσύνης του, αλλά ο οίκος δεν το πίστευε. Ή τουλάχιστον όχι ακόμα. Ενέκρινε την παραγωγή μόνο είκοσι πέντε δειγματικών κομματιών, τα οποία θα στέλνονταν σε δημοσιογράφους και μοντέλα – μεταξύ αυτών η Emmanuelle Alt, η Carine Roitfeld, αλλά και η Kate Moss με τη Sienna Miller.
Στη συλλογή Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2001, η Le Motorcycle Bag δεν φωτογραφήθηκε. Η αισθητική της (όπως και το όνομά της) ανήκε στη σφαίρα του motorcore: κατασκευασμένη από μαύρο δέρμα νάπα και με σχεδόν πανκ λεπτομέρειες, θεωρήθηκε πολύ ανάλαφρη, μαλακή και χωρίς δομή. Την επόμενη σεζόν, ωστόσο, η τσάντα Le Dix Motorcycle Bag μπήκε στην γραμμή παραγωγής. Στη συνέχεια έγινε Le City Bag και τα υπόλοιπα ανήκουν στην ιστορία.
Στα χέρια του Demna, δημιουργικού διευθυντή της Balenciaga από τ0 2015, γεννήθηκε η Le Cagole bag, η πιο πρόσφατη παραλλαγή της εμβληματικής City που έμελλε να μείνει «για πάντα» Στην κορύφωση της επιτυχίας της ακολούθησε η Le Neo Cagole City, το μοντέλο που πλέον ορίζει την γκαρνταρόμπα των πιο επιδραστικών fashion icons, όπως Kim Kardashian και Kate Moss.