Ήταν 2001. Ο Nicolas Ghesquière, δημιουργικός διευθυντής του οίκου Balenciaga εκείνη την εποχή, είχε δώσει την ψήφο εμπιστοσύνης του, αλλά ο οίκος δεν το πίστευε. Ή τουλάχιστον όχι ακόμα. Ενέκρινε την παραγωγή μόνο είκοσι πέντε δειγματικών κομματιών, τα οποία θα στέλνονταν σε δημοσιογράφους και μοντέλα – μεταξύ αυτών η Emmanuelle Alt, η Carine Roitfeld, αλλά και η Kate Moss με τη Sienna Miller.
Στη συλλογή Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2001, η Le Motorcycle Bag δεν φωτογραφήθηκε. Η αισθητική της (όπως και το όνομά της) ανήκε στη σφαίρα του motorcore: κατασκευασμένη από μαύρο δέρμα νάπα και με σχεδόν πανκ λεπτομέρειες, θεωρήθηκε πολύ ανάλαφρη, μαλακή και χωρίς δομή. Την επόμενη σεζόν, ωστόσο, η τσάντα Le Dix Motorcycle Bag μπήκε στην γραμμή παραγωγής. Στη συνέχεια έγινε Le City Bag και τα υπόλοιπα ανήκουν στην ιστορία.
![Balenciaga Le Cagole: Η ιστορία μιας it bag-1](https://vogue.gr/wp-content/uploads/2024/04/BALENCIAGA-LE-CITY-BAG-CAMPAIGN-IMAGE-3.jpg)
Στα χέρια του Demna, δημιουργικού διευθυντή της Balenciaga από τ0 2015, γεννήθηκε η Le Cagole bag, η πιο πρόσφατη παραλλαγή της εμβληματικής City που έμελλε να μείνει «για πάντα» Στην κορύφωση της επιτυχίας της ακολούθησε η Le Neo Cagole City, το μοντέλο που πλέον ορίζει την γκαρνταρόμπα των πιο επιδραστικών fashion icons, όπως Kim Kardashian και Kate Moss.
![Balenciaga Le Cagole: Η ιστορία μιας it bag-2](https://vogue.gr/wp-content/uploads/2024/04/BALENCIAGA-CLOSET-CAMPAIGN-NO-LOGO-IMAGE-7-KIM-KARDASHIAN.jpg)