Μπορεί ο οίκος Balenciaga να είναι το πιο cool brand αυτή τη στιγμή, αλλά τα social media δεν φαίνεται πως είναι ένα πεδίο στο οποίο πασχίζει να δραστηριοποιηθεί. Αν και διατηρεί λογαριασμό στο Instagram, οι δημοσιεύσεις οι οποίες αναρτά είναι ελάχιστες, ενώ μέσα σε μερικές μέρες διαγράφονται. Πού στρεφόμαστε λοιπόν όταν θέλουμε να ενημερωθούμε λεπτομερώς για ό,τι νέο σχετίζεται με τον οίκο και τον οραματιστή creative director του, Demna Gvasalia;
Η ιστορία του DemnaGram
H απάντηση είναι στο DemnaGram, το fan account που λάνσαρε το 2018 ο Γεωργιανός fashion enthusiast Saba Bakhia και πλέον αποτελεί την πιο έγκυρη και πλήρη πηγή ενημέρωσης για τον οίκο. Αποτελώντας έναν από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές του Demna, ο Bakhia ξεκίνησε το συγκεκριμένο προφίλ έπειτα από μια μίνι συζήτηση που είχε στα social media με τον σχεδιαστή. «Μιλήσαμε στο facebook και μου είπε πως πρέπει να πιστεύω στον εαυτό μου και να ακολουθώ τα όνειρά μου, καθώς μόνο αυτά θα με οδηγήσουν στο σωστό μέρος. Αποφάσισα να τον εμπιστευτώ και τώρα είμαι ακριβώς στο σωστό σημείο. Αυτό το μήνυμα ήταν η ώθηση που χρειαζόμουν για να φέρω στη ζωή το DemnaGram».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.