Αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης επέλεξε να προχωρήσει με το μοντέλο των φυσικών επιδείξεων μετά τις παρουσιάσεις των συλλογών του Φθινοπώρου/Χειμώνα 2020/2021 τον Ιανουάριο, ένα πρωτόγνωρο γεγονός για τη βιομηχανία εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού. «Πρόκειται για ένα event που απαιτεί φυσική παρουσία, γι’ αυτό και ο στόχος μας είναι να συγκεντρώσουμε τους επαγγελματίες της βιομηχανίας μόδας σ’ ένα νέο hub και να δημιουργήσουμε μια εβδομάδα που θα βοηθήσει τη μόδα να πάει μπροστά», ανέφερε χαρακτηριστικά η CEO της Copenhagen Fashion Week, Cecilie Thorsmark. Μετά το lockdown, η πρωτεύουσα της Δανίας έχει εφαρμόσει μέτρα κοινωνικής απόστασης σε μια προσπάθεια να συνεχίσει να υποστηρίζει τους Σκανδιναβούς σχεδιαστές που όλοι γνωρίζουμε και αγαπάμε.
«Πολλά χαμόγελα, αντιβακτηριακά τζελ και καθόλου αγκαλιές. Φοράμε μάσκα μέσα και φροντίζουμε να διατηρούμε τις αποστάσεις», δήλωσε η δημοσιογράφος Janka Polliani στη Vogue για την εμπειρία της στην Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης. «Ήταν μια πρόκληση για κάποια brands να επιβιώσουν μέσα στην πανδημία και είμαι ενθουσιασμένη που θα δω και πάλι λίγη δημιουργικότητα».
Από τις 9 έως τις 12 Αυγούστου, πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία όλα τα προγραμματισμένα fashion events της Εβδομάδας Μόδας της Κοπεγχάγης για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021. Υβριδικά σόου, εκθέσεις, συζητήσεις, παρουσιάζεις σε showrooms και dinner πάρτυ, όλα ήταν μέσα στην ατζέντα του καλοσχεδιασμένου προγράμματος που φιλοξένησε κορυφαία σκανδιναβικά brands. Ganni, Hope, Helmstedt, Rixo, By Malene Birger, Marimekko, Henrik Vibskov και πολλοί ακόμα παρουσίασαν τα νέα τους σχέδια γεμίζοντας τη διοργάνωση με δυναμισμό, μίνιμαλ άποψη και susntainable χαρακτήρα.
Ο φακός της Vogue Greece βρέθηκε εκεί για να απαθανατίσει τα πιο επιτυχημένα σύνολα των Scandi It girls, που παρέδωσαν για μια ακόμα φορά μαθήματα στυλ κάτω από την πασαρέλα: