gucci-vault-το-νέο-digital-concept-store-του-οίκου-είναι-το-next-big-thing-193650
©Gucci

Ο Alessandro Michele, μετά από 6 χρόνια στη θέση του creative director για τον οίκο Gucci, έχει αποδείξει πως δεν επαναπαύεται. Δημιουργικά concept, mini stories σε βίντεο που θέτουν νέους όρους στην οπτικοποίηση της μόδας και συλλογές που ξεχωρίζουν χωρίς να χάνουν ποτέ το προσωπικό στίγμα του δημιουργού τους, είναι μερικά από τα βασικότερα στοιχεία που επιβεβαιώνουν γιατί ο Michele έχει φτάσει τον Gucci εκεί που είναι σήμερα. Με αποκορύφωμα; Το πιο πρόσφατο εγχείρημά του, που έγινε γνωστό μόλις λίγες ημέρες πριν, στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου.

Gucci Vault: Το νέο digital concept store του οίκου είναι το next big thing-1
©Gucci

Με το βλέμμα στραμμένο στη βιωσιμότητα και την αγορά vintage ειδών, που αυτή τη στιγμή κυριαρχεί στις προτιμήσεις των fashion addicts, ο Michele και η ομάδα του στον Gucci αποφάσισαν να λανσάρουν ένα νέο digital concept store που θα πουλά second-hand ρούχα από τη μακρόχρονη πορεία του οίκου – φυσικά vintage και σε άριστη κατάσταση. Ο σχεδιαστής αναλαμβάνει μαζί με τους δεξιοτέχνες τεχνίτες να φρεσκάρει τα ρούχα, δίνοντάς τους νέα πνοή και ένα custom χαρακτήρα που τα κάνει ακόμη πιο μοναδικά.

Παράλληλα, μαζί με τα vintage Gucci κομμάτια που θα βρείτε στο Gucci Vault (το όνομα της πλατφόρμας), θα γίνεται και η διάθεση exclusive νέων κομματιών από 13 ανερχόμενους και πολύ ταλαντούχους σχεδιαστές, ανάμεσά τους οι Bianca Saunders, Boramy Viguier, Charles de Vilmorin, Collina Strada, Cormio και Gui Rosa. Έτσι, ένα πολύ έξυπνο και catchy εμπορικό project, δημιουργεί μια πλατφόρμα που προσφέρει ταυτόχρονα παλιά και νέα κομμάτια, ενισχύοντας τόσο τη δυναμική ενός από τους μεγαλύτερους οίκους στο κόσμο, όσο και την αναγνωσιμότητα και την ορατότητα που χρειάζονται οι new comers για να ξεχωρίσουν.

Gucci Vault: Το νέο digital concept store του οίκου είναι το next big thing-2
©Gucci

Ο ίδιος ο Michele, μιλώντας στο press conference στο Μιλάνο για το νέο project του οίκου, εξήγησε πως δεν πρόκειται για ένα εγχείρημα που έχει βασικό σκοπό το κέρδος, αλλά τη δημιουργία και την διάδοση της αξίας του vintage στη μόδα. «Αγαπώ να μπερδεύω νέα και παλιά κομμάτια μεταξύ τους. Στην αγορά ακινήτων οι άνθρωποι καταλαβαίνουν πιο εύκολα ότι το παλιό έχει αξία. Στη μόδα είναι διαφορετικά γιατί υπάρχει μια αντίληψη πως το παλιό ενδιαφέρει μόνο τους συλλέκτες. Για αυτό σκέφτηκα να ξεκινήσουμε το Vault, για να αλλάξουμε αυτή τη προσέγγιση και να φέρουμε το vintage στο προσκήνιο».

Διαβάστε επίσης | Fendi x Versace: Η συλλογή της χρονιάς είναι γεγονός