Η βιωσιμότητα και το ηθικό shopping ήρθαν για να δώσουν απάντηση σε ένα διαχρονικό δίλημμα που αντιμετώπιζαν οι γυναίκες παγκοσμίως: ποιότητα ή ποσότητα; Αξίζει να επενδύουμε σε κομμάτια με αξία που θα διαρκέσουν για χρόνια – αλλά κοστίζουν – ή μήπως καλύτερα να προτιμήσουμε κάτι πιο οικονομικό που είναι «της μόδας» τώρα;
Η αλήθεια είναι πως ακόμα και για όσες καταλήξαμε ότι η διαχρονικότητα, η έλευση της πανδημίας και οι οικονομικές επιπτώσεις της μας έβαλαν στη διαδικασία να σκεφτούμε ξανά «τι αξίζει να αγοράσουμε τώρα». Μία τσάντα δεν είναι σε καμία περίπτωση αυτό που θα λέγαμε «χρηστική αγορά» εν μέσω κρίσης, αλλά παρ’ όλα αυτά δεν παύει να αποτελεί μία επένδυση που θα μας εξυπηρετήσει στο μέλλον. Άλλωστε, αργά ή γρήγορα, η ζωή θα βρει τους κανονικούς της ρυθμούς, θα ξαναπάμε στο γραφείο και θα ξαναβγούμε για ποτό. Αισιόδοξη σκέψη αλλά ρεαλιστική.
Kαι μιλώντας για τσάντες, είναι αδύνατο να μη ρίξουμε μία ματιά στα κλασικά σχέδια των αγαπημένων μας σχεδιαστών με τα χαρακτηριστικά logo. Από το ιστορικό Louis Vuitton μονόγραμμα, μέχρι το τύπωμα της Dior Saddle, οι εμβληματικοί οίκοι δημιουργούν εδώ και δεκαετίες τσάντες με λογότυπα που λατρεύουν οι γυναίκες. Highlight; Τα τελευταία χρόνια τα brands επενδύουν σε ολοένα και πιο ανατρεπτικά logo, στοιχείο που κάνει τις τσάντες ακόμη πιο ελκυστικές.
Ακολουθούν 5 – όχι και τόσο – κλασικά σχέδια με logo για να εμπνευστείτε:

Louis Vuitton NéoNoé MM | eu.louisvuitton.com

Dior Box 30 Montaigne | dior.com

Longchamp Le Pliage | longchamp.com

Gucci Horsebit | gucci.com

Loewe Repeat T Pouch | loewe.com
Διαβάστε επίσης | 7 καρφίτσες θα δώσουν νέο αέρα στα ρούχα που έχετε ήδη στην ντουλάπα σας