H cover star της Vogue Arabia Nora Attal, ανάμεσα στα μοντέλα Ola Rudnicka και Lola Nico, εμφανίζεται φορώντας Chanel Cruise 2021/22 σε ένα ερημικό σκηνικό με φόντο τον ορίζοντα του Dubai. Αυτό είναι το teaser video του οίκου Chanel που προαναγγέλει το μεγάλο fashion event και τελευταίο της χρονιάς. Αύριο το απόγευμα ο οίκος Chanel θα παρουσιάσει ένα reshow της Cruise collection του στο Dubai. Μπορεί να έχουμε ήδη δει την συλλογή από το Μάιο, καθώς παρουσιάστηκε ψηφιακά στη Νότια Γαλλία, στο show του Ντουμπάι όμως θα δούμε πολλά πράγματα για πρώτη φορά. Αρχικά είναι η πρώτη φορά μετά την πανδημία που ο οίκος Chanel διοργανώνει ένα show εκτός Ευρώπης, ενώ είναι και η πρώτη φορά που πελάτες και μέλη του τύπου θα παρακολουθήσουν από κοντά μια Cruise collection. Ο Πρόεδρος μόδας του οίκου Chanel Bruno Pavlovsky δηλώνει: “Είμαστε τόσο τυχεροί που ερχόμαστε στο Ντουμπάι”.
Ο οίκος Chanel συνδέεται σταθερά εδώ και χρόνια με την αραβική χερσόνησο, μέσω της συνεργασίας της με το Chalhoub Group και αναπτύσσεται βήμα βήμα. Αυτή η σύμπραξη συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, όμως στο μεταξύ η Chanel έχει ιδρύσει τη δική της εταιρεία στην περιοχή. “Είναι μια μεγάλη αγορά που πηγαίνει αρκετά καλά και με δυνατό, πιστό πελατολόγιο”, συνεχίζει ο Pavlovsky. “Πριν από πέντε χρόνια, απευθυνόμασταν σε τουρίστες, τώρα πρόκειται για άτομα της περιοχής”. Ο Pavlovsky δεν ενδιαφέρεται να πουλά μόνο αξεσουάρ στον αραβικό κόσμο, άλλωστε αυτός ο τομέας ήδη ανθεί. Θέλει να πουλά και ρούχα. “Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός πως το DNA του brand είναι ορατό. Η Chanel είναι μόδα, είναι το ready-to-wear και είμαστε έτοιμοι να επιταχύνουμε σε αυτό τον τομέα”, συμπληρώνει. “Αυτό το show θα είναι ο τρόπος να οδηγήσουμε τον οίκο Chanel ένα βήμα παραπάνω στην περιοχή”. Το Dubai βρισκόταν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της Chanel από την πρώτη στιγμή, όταν ο οίκος σχεδίαζε την έξοδό του από την πολύ δύσκολη κατάσταση της παγκόσμιας πανδημίας. “Νιώθουμε την ανάγκη να επανασυνδεθούμε φυσικά με τους πελάτες μας μέσα από ένα live show. Το Dubai, μια πόλη ανοιχτή με αγορά σε άνθιση, είναι μέρος των προτεραιοτήτων μας”.
Η Chanel, ένας οίκος με συγκεκριμένους κώδικες και σύμβολα, στην πραγματικότητα καθρεφτίζει πολλές πλευρές του Dubai και ειδικά την ενέργειά του. “Όταν βρίσκεσαι στο Dubai, νιώθεις πως οι άνθρωποι απολαμβάνουν το γεγονός πως είναι εκεί. Δεν βλέπεις μόνο ντόπιους, αλλά και τουρίστες. Είναι σαν μια πλατφόρμα για ανταλλαγές σε θέματα κουλτούρας και είμαστε τόσο ανοιχτοί σε αυτό”, εξηγεί ο Bruno Pavlovsky. Τόσο το Dubai όσο και όλη η γύρω περιοχή δείχνουν σεβασμό για την αυθεντικότητα του οίκου. “Το προϊόν μας είναι η δημιουργία, το know-how, τα μοναδικά υλικά και πιστεύω πως βλέπουμε πως αυτό το σεβασμό. Υπάρχει ένας δυνατός δεσμός λόγω αυτού και μια αυθεντική σύνδεση. Αν δεν θέλαμε να πάμε στο Dubai, θα πηγαίναμε κάπου αλλού, αλλά είμαστε πολύ ευτυχισμένοι που θα βρεθούμε εκεί”, συνεχίζει.