ο-οίκος-chanel-ταξιδεύει-στο-dubai-για-το-cruise-show-198289
©Chanel

H cover star της Vogue Arabia Nora Attal, ανάμεσα στα μοντέλα Ola Rudnicka και Lola Nico, εμφανίζεται φορώντας Chanel Cruise 2021/22 σε ένα ερημικό σκηνικό με φόντο τον ορίζοντα του Dubai. Αυτό είναι το teaser video του οίκου Chanel που προαναγγέλει το μεγάλο fashion event και τελευταίο της χρονιάς. Αύριο το απόγευμα ο οίκος Chanel θα παρουσιάσει ένα reshow της Cruise collection του στο Dubai. Μπορεί να έχουμε ήδη δει την συλλογή από το Μάιο, καθώς παρουσιάστηκε ψηφιακά στη Νότια Γαλλία, στο show του Ντουμπάι όμως θα δούμε πολλά πράγματα για πρώτη φορά. Αρχικά είναι η πρώτη φορά μετά την πανδημία που ο οίκος Chanel διοργανώνει ένα show εκτός Ευρώπης, ενώ είναι και η πρώτη φορά που πελάτες και μέλη του τύπου θα παρακολουθήσουν από κοντά μια Cruise collection. Ο Πρόεδρος μόδας του οίκου Chanel Bruno Pavlovsky δηλώνει: “Είμαστε τόσο τυχεροί που ερχόμαστε στο Ντουμπάι”.

©Courtesy of Chanel

Ο οίκος Chanel συνδέεται σταθερά εδώ και χρόνια με την αραβική χερσόνησο, μέσω της συνεργασίας της με το Chalhoub Group και αναπτύσσεται βήμα βήμα. Αυτή η σύμπραξη συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, όμως στο μεταξύ η Chanel έχει ιδρύσει τη δική της εταιρεία στην περιοχή. “Είναι μια μεγάλη αγορά που πηγαίνει αρκετά καλά και με δυνατό, πιστό πελατολόγιο”, συνεχίζει ο Pavlovsky. “Πριν από πέντε χρόνια, απευθυνόμασταν σε τουρίστες, τώρα πρόκειται για άτομα της περιοχής”. Ο Pavlovsky δεν ενδιαφέρεται να πουλά μόνο αξεσουάρ στον αραβικό κόσμο, άλλωστε αυτός ο τομέας ήδη ανθεί. Θέλει να πουλά και ρούχα. “Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός πως το DNA του brand είναι ορατό. Η Chanel είναι μόδα, είναι το ready-to-wear και είμαστε έτοιμοι να επιταχύνουμε σε αυτό τον τομέα”, συμπληρώνει. “Αυτό το show θα είναι ο τρόπος να οδηγήσουμε τον οίκο Chanel ένα βήμα παραπάνω στην περιοχή”. Το Dubai βρισκόταν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της Chanel από την πρώτη στιγμή, όταν ο οίκος σχεδίαζε την έξοδό του από την πολύ δύσκολη κατάσταση της παγκόσμιας πανδημίας. “Νιώθουμε την ανάγκη να επανασυνδεθούμε φυσικά με τους πελάτες μας μέσα από ένα live show. Το Dubai, μια πόλη ανοιχτή με αγορά σε άνθιση, είναι μέρος των προτεραιοτήτων μας”.

Η Chanel, ένας οίκος με συγκεκριμένους κώδικες και σύμβολα, στην πραγματικότητα καθρεφτίζει πολλές πλευρές του Dubai και ειδικά την ενέργειά του. “Όταν βρίσκεσαι στο Dubai, νιώθεις πως οι άνθρωποι απολαμβάνουν το γεγονός πως είναι εκεί. Δεν βλέπεις μόνο ντόπιους, αλλά και τουρίστες. Είναι σαν μια πλατφόρμα για ανταλλαγές σε θέματα κουλτούρας και είμαστε τόσο ανοιχτοί σε αυτό”, εξηγεί ο Bruno Pavlovsky. Τόσο το Dubai όσο και όλη η γύρω περιοχή δείχνουν σεβασμό για την αυθεντικότητα του οίκου. “Το προϊόν μας είναι η δημιουργία, το know-how, τα μοναδικά υλικά και πιστεύω πως βλέπουμε πως αυτό το σεβασμό. Υπάρχει ένας δυνατός δεσμός λόγω αυτού και μια αυθεντική σύνδεση. Αν δεν θέλαμε να πάμε στο Dubai, θα πηγαίναμε κάπου αλλού, αλλά είμαστε πολύ ευτυχισμένοι που θα βρεθούμε εκεί”, συνεχίζει.

©Vogue Arabia

Ανάμεσα στους χίλιους καλεσμένους που θα βρεθούν στο αυριανό show, αναμένουμε και την Penélope Cruz. Η ηθοποιός βρίσκεται και στο εξώφυλλο της τελευταίας Vogue Arabia. Τη συνέντευξη πραγματοποίησε ο editor-in-chief Manuel Arnaut στη Μαδρίτη και τη φωτογράφιση οι Luigi & Iango. Η Cruz είναι ambassador του οίκου και πιστή υποστηρικτής της creative director Virginie Viard, την οποία επαινεί και ο Pavlovsky. “Δεν μπορείς να καταφέρεις όλα αυτά και να δραστηριοποιείσαι σε τόσες πολλές περιοχές αν δεν έχεις απίστευτους ανθρώπους στην ομάδα σου και η πρώτη είναι η Virginie Viard”, λέει τονίζοντας πως δεν είναι η μόνη, είναι μεν η πιο γνωστή, όμως πολλοί ακόμα συνεισφέρουν.

Καθώς η Cruise collection της Virginie Viard με έμπνευση την Προβηγκία, ετοιμάζεται να ξεδιπλωθεί, οποιοσδήποτε θα μπορούσε να αναλογιστεί τι θα σκεφτόταν σήμερα η Mademoiselle Chanel για το Dubai, αρκετά χρόνια αφού ο Karl Lagerfeld παρουσίασε τη Chanel Paris-Dubai collection. “Θα είχε κάνει πολλούς φίλους. Θα είχε μάθει πολλά για την κουλτούρα της περιοχής. Το Dubai είναι τόσο ιδιαίτερη πόλη, γεμάτη ενέργεια, θα είχε σίγουρα βρει κάτι fabulous να δημιουργήσει”, εκφράζει ο Bruno Pavlovsky.

©Courtesy of Chanel

Μπορεί το φάντασμα της Mademoiselle να πλανάται για πάντα, όμως οι petites mains της Virginie Viard είναι αυτές που δημιουργούν τα υπέροχα ρούχα και αξεσουάρ της Chanel. Αυτό είναι ένα σημείο που ο Pavlovsky έχει σκοπό να υπογραμμίσει τα επόμενα χρόνια. “Από που προέρχεται ένα προϊόν, τα υλικά, οι δημιουργοί, οι couturières και όλοι οι άνθρωποι που δουλεύουν και συνεργάζονται με τον οίκο, είναι αυτοί που κάνουν ένα Chanel προϊόν μοναδικό. Chanel σημαίνει αυθεντικότητα και θέλουμε να είμαστε πάνω από όλους, από κάθε brand, να δώσουμε στους πελάτες μας αυτή την αυθεντικότητα του προϊόντος”, εξηγεί. “Δεν φανταζόταν κανείς πριν από δύο χρόνια τι θα περνούσαμε με την πανδημία. Θυμηθείτε όμως πως η Chanel δημιούργησε μια συλλογή εν μέσω Covid, όταν τα εργοστάσια ήταν κλειστά. Εμπιστευτείτε τους ανθρώπους σας και να είστε αισιόδοξοι για το αύριο”, εξηγεί χαμογελώντας. “Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα δράμα, αλλά και μια ενέργεια και ικανότητα να αντιδράσουμε και να βρούμε λύσεις, δεν βλέπω κάτι να μπορεί να μας σταματήσει τώρα”.

Originally published on Vogue Arabia

Διαβάστε επίσης | Chanel SS22: Επιστροφή στο glam