Mert & Marcus
Mert & Marcus
Mert & Marcus

Stella McCartney: Το μανιφέστο που περιγράφει όλες τις αξίες του brand

Σε μία συμβολική στιγμή για την ιστορία του brand της, η Stella McCartney αποκαλύπτει το μανιφέστο που καθορίζει τις αξίες του. Από το A μέχρι το Ζ, παρακάτω θα βρείτε το προσωπικό αλφάβητο της σχεδιάστριας, καθώς και τη δημιουργική του παρουσίαση, που επιμελήθηκαν καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο.

Η Stella McCartney είναι γνωστή για τον πρωτοποριακό της προσανατολισμό στη μόδα. Από τις πρώτες σχεδιάστριες που ήρθαν αντιμέτωπες στην πράξη με την έννοια της βιωσιμότητας και απόλυτα προετοιμασμένη για ένα ηθικότερο μέλλον σε όλες τις πτυχές της βιομηχανίας, η σχεδιάστρια επιστρέφει με ένα δημιουργικό μανιφέστο, έναν οπτικοποιημένο διάλογο που επαναφευρίσκει τις βασικές αρχές και αξίες του brand της.


M by Mert and Marcus
©Mert & Marcus

O for Organic by Olafur Eliasson
©Olafur Eliasson

Από το Α μέχρι το Z, η Stella McCartney καταγράφει την προσωπική της οπτική στα πράγματα, τις ιδέες που τη διαμόρφωσαν και τις αλλαγές που αξίζει να προσπαθήσει για να επιφέρει. «Το αλφάβητό μας ξεκίνησε τις πρώτες μέρες της καραντίνας στο Λονδίνο, όταν είχα τον χρόνο να σταματήσω ό,τι κάνω και να επικεντρωθώ μόνο σε αυτά που έχουν αξία. Έγραψα αυτά που αγαπώ, γνωρίζω και πιστεύω στη μόδα – ένα μανιφέστο για τη Stella McCartney. Πρόκειται για ένα είδους οδηγό που μας δείχνει πώς να είμαστε υπεύθυνοι και πού να κατευθυνθούμε, όσο ταυτόχρονα παράγουμε έργο βιώσιμο και διαχρονικό. Με λίγα λόγια, αυτό το μανιφέστο δηλώνει ποιοι είμαστε και ποιοι θέλουμε να γίνουμε», εξήγησε η σχεδιάστρια.


©Mert & Marcus

©Mert & Marcus

Για τη δημιουργία του, χρειάστηκε η συνεργασία 26 διαφορετικών καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο. Ο καθένας πήρε από ένα γράμμα και συνέθεσε τη δική του οπτική ιστορία, όπως τη φαντάστηκε από τα βιώματα, τις εμπειρίες και το background του. Jeff Koons, Olafur Eliasson, William Eggleston και η ίδια η μητέρα της σχεδιάστριας, Linda McCartney, είναι μερικά μόνο από τα ονόματα που συνέβαλαν στη δημιουργία αυτής της πρωτότυπης ιδέας, μαζί με ανερχόμενα ταλέντα που τους δόθηκε η ευκαιρία να παρουσιάσουν τη δουλειά τους στο ευρύ κοινό.


©Mert & Marcus

S for Sustainability by Hajime Sorayama
©Hajime Sorayama

Y by Jermaine Francis
©Jermaine Francis

Η μόδα και η αισθητική φυσικά παρέμειναν στο επίκεντρο μαζί με τη βιωσιμότητα, σε μία συμβολική στιγμή για το brand, αφού μέσα στο 2021 θα γιορτάσει τα 20 χρόνια από την ίδρυσή του.


©Mert & Marcus

L for Linda by Linda McCartney
©Linda McCartney

Aναλυτικά το μανιφέστο:

A is for Accountable (Rashid Johnson, American)

B is for British (Peter Blake, British)

C is for Conscious (Chantal Joffe, American/British)

D is for Desire (Erté, Russian/French)

E is for Effortless (Cindy Sherman, American)

F is for Falabella (Lorenzo Vitturi, Italian)

G is for Grateful (George Condo, American)

H is for Humour (Alex Israel, American)

I is for Intimacy (Urs Fischer, Swiss)

J is for Joy (Hou Zichao, Chinese)

K is for Kind (Jeff Koons, American)

L is for Linda (Linda McCartney, American)

M is for Mindful (Mert + Marcus, Turkish and Welsh)

N is for Nature (Lila Azeu, French)

O is for Organic (Olafur Eliasson, Danish/Icelandic)

P is for Progressive (JR, French)

Q is for Question (Nick Cave, Australian % Bob Faust)

R is for Repurpose (Taryn Simon, American)

S is for Sustainability (Hajime Sorayama, Japanese)

T is for Timeless (William Eggleston, American)

U is for Utility (Emilie Pria and Paulo Accioly, French and Brazilian)

V is for Vegan (Will Sweeney, British)

W is for Womanhood (Sam Taylor-Johnson, British)

X is for Kiss (Ed Ruscha, American)

Y is for Youth (Jermaine Francis, British)

Z is for Zero Waste (Joana Vasconcelos, Portugese)

Διαβάστε επίσης | Το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου έχει Open Plan για αυτό τον χειμώνα

Scroll to Top