Σε μια πρώτη ανάγνωση, το μάλλινο μαύρο hoodie έχει τον αέρα ενός casual ανδρικού ρούχου. Ένα κομμάτι που θα μπορούσε να ανήκει σε μια athleisure συλλογή ενός brand με πυρήνα το street style. Κοιτάξτε λίγο καλύτερα, όμως, και θα διακρίνετε τις λεπτομέρειες από δέρμα Nubuck. Αυτό το μάλλινο μαύρο hoodie με τον casual αέρα έχει πλούσια κληρονομιά, ανήκει στη φετινή χειμερινή ανδρική συλλογή του Salvatore Ferragamo και καθρεφτίζει σήμερα τη νέα «κανονικότητα» του οίκου. «Το σίγουρο είναι ότι προσεγγίζουμε διαφορετικές γενιές. Είμαστε περήφανοι που υποδεχόμαστε τους συνηθισμένους μας πελάτες στα καταστήματά μας, όμως συγχρόνως είμαστε εξίσου περήφανοι για το γεγονός ότι ντύνουμε και καλύπτουμε τις ανάγκες των παιδιών τους», λέει ο James Ferragamo, Brand και Product Communication Director του φλωρεντιανού οίκου και μέλος του διοικητικού συμβουλίου, μιλώντας στη Vogue Greece.
Μέλος της τρίτης γενιάς Ferragamo, ο James Ferragamo είναι σήμερα ένα από τα στελέχη που οδηγούν τον ιστορικό οικογενειακό οίκο στην επόμενη ημέρα. Είναι μια μέρα που στο νευρώδες τμήμα της ανδρικής μόδας είναι γεμάτη προκλήσεις. Είναι εκεί που το γνώριμο Gancini μοτίβο του ιταλικού οίκου, που συνεχίζει να διακοσμεί ανδρικά μοκασίνια, παίρνει τώρα γραφιστική μορφή για να τυπωθεί και σε αθλητικά μοντέλα. Και εκεί που οι διαχρονικοί χαρτοφύλακες του οίκου συμπληρώνονται σήμερα από μεταλλικές ασημί σταυρωτές body bags.
«Οι νέοι είναι σήμερα ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς ειδών πολυτελείας και το να προσπαθείς να καλύψεις τις ανάγκες και τα γούστα των Millennials και των μελών της Gen Z είναι προτεραιότητα όλων των brands», συμπληρώνει ο James Ferragamo. «Πέραν των άλλων, οι νέες γενιές είναι ιδιαίτερα επιλεκτικές και ενημερωμένες ως προς το shopping. Θέλουν πραγματικά να καταλαβαίνουν ένα προϊόν και θα κάνουν την έρευνά τους πριν αγοράσουν. Δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα, στη βιωσιμότητα και στην κοινωνική ευθύνη και, μιλώντας γενικά, θέλουν να αγοράζουν πιο υπεύθυνα».