Η ρετρό αισθητική και οι αναφορές στην νεωτεριστική αρχιτεκτονική είναι τα χαρακτηριστικά της νέας καμπάνιας του brand Kaleos, με τίτλο ‘Rationalism’. Η έμπνευση προέρχεται από τη λειτουργικότητα και λιτή αισθητική που σηματοδότησαν το διάστημα μεταξύ του 1925 και του 1965, την εποχή δηλαδή που γεννήθηκε το συγκεκριμένο κίνημα. Φυσικά, πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι τα γυαλιά ηλίου και οράσεως, τα οποία ακολουθούν και εκείνα τις γεωμετρικές γραμμές και το μινιμαλισμό, συνθέτοντας μια διαχρονική και ταυτόχρονα μοντέρνα συλλογή. Υλικά όπως το τιτάνιο και το ανοξείδωτο ατσάλι σχηματίζουν εντυπωσιακούς σκελετούς που συνοδεύονται από oversized αλυσίδες, ένα αξεσουάρ που έχει τη τιμητική του αυτή τη σεζόν.
“Rationalism”: Γεωμετρία και μίνιμαλ αισθητική στη νέα συλλογή των KALEOS
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΑΡΔΕΝΙΩΤΗ
Most Read Articles
Vogue Recommends