typography-η-τάση-logomania-μεταμορφώνεται-για-το-φθ-93557
©Gorunway
Typography: Η τάση “logomania” μεταμορφώνεται για το Φθινόπωρο 2019-1
©Gorunway| Vera Wang

Μετά από αρκετές σεζόν, η τάση του logomania αποκτά μια διαφορετική προσέγγιση. Παρόλο που τα logos δεν φεύγουν ακόμα από το προσκήνιο, οι σχεδιαστές επέλεξαν να τα διαφοροποιήσουν από την κλασική τους εκδοχή.

Typography: Η τάση “logomania” μεταμορφώνεται για το Φθινόπωρο 2019-2
©Gorunway
Typography: Η τάση “logomania” μεταμορφώνεται για το Φθινόπωρο 2019-3
©Gorunway

Στις πασαρέλες του χειμώνα πρωταγωνίστησαν τα φαινομενικά ζωγραφισμένα στο χέρι αποφθέγματα – χαρακτηριστικό το quote του MM6 που παρουσίασε σε t-shirts την άνοιξη του 1999, το οποίο αυτή τη σεζόν είδαμε σε ρούχα και αξεσουάρ –  καθώς και ο επανασχεδιασμός του ‘G’ στον Gucci και του ‘F’ στον Fendi.

Typography: Η τάση “logomania” μεταμορφώνεται για το Φθινόπωρο 2019-4
©Gorunway
Typography: Η τάση “logomania” μεταμορφώνεται για το Φθινόπωρο 2019-5
©Gorunway

Στον Vaquera η λέξη ‘Why’ ήταν γραμμένη με καλλιγραφικά πάνω σε λευκά ρομαντικά φορέματα, ο Riccardo Tisci στον Burberry χρησιμοποίησε κόκκινα γράμματα πάνω από το διάσημο καρό του οίκου, ενώ πάνω σε νυφικό φόρεμα δια χειρός Courtney Love στο Batsheva, ήταν γραμμένοι οι στίχοι του τραγουδιού “Good Sister, Bad Sister” των Hole. Όπως όλα δείχνουν, η μόδα της επόμενης σεζόν είναι πιο εκφραστική από ποτέ.

Typography: Η τάση “logomania” μεταμορφώνεται για το Φθινόπωρο 2019-6
©Gorunway
Typography: Η τάση “logomania” μεταμορφώνεται για το Φθινόπωρο 2019-7
©Gorunway

Read more at vogue.com

MHT