Gorunway
Gorunway
Gorunway

Typography: Η τάση “logomania” μεταμορφώνεται για το Φθινόπωρο 2019

Τα αυστηρά logos δίνουν τη θέση τους σε slogans, στίχους τραγουδιών και παιχνιδιάρικα μοτίβα με γράμματα.

Vera Wang, Jeremy Scott, Vaquera
©Gorunway| Vera Wang

Μετά από αρκετές σεζόν, η τάση του logomania αποκτά μια διαφορετική προσέγγιση. Παρόλο που τα logos δεν φεύγουν ακόμα από το προσκήνιο, οι σχεδιαστές επέλεξαν να τα διαφοροποιήσουν από την κλασική τους εκδοχή.

 


Rachel Comey, Calvin Luo, Ottolinger
©Gorunway

MSGM, Batsheva, MM6
©Gorunway

Στις πασαρέλες του χειμώνα πρωταγωνίστησαν τα φαινομενικά ζωγραφισμένα στο χέρι αποφθέγματα – χαρακτηριστικό το quote του MM6 που παρουσίασε σε t-shirts την άνοιξη του 1999, το οποίο αυτή τη σεζόν είδαμε σε ρούχα και αξεσουάρ –  καθώς και ο επανασχεδιασμός του ‘G’ στον Gucci και του ‘F’ στον Fendi.

 


Gucci
©Gorunway

Fendi
©Gorunway

Στον Vaquera η λέξη ‘Why’ ήταν γραμμένη με καλλιγραφικά πάνω σε λευκά ρομαντικά φορέματα, ο Riccardo Tisci στον Burberry χρησιμοποίησε κόκκινα γράμματα πάνω από το διάσημο καρό του οίκου, ενώ πάνω σε νυφικό φόρεμα δια χειρός Courtney Love στο Batsheva, ήταν γραμμένοι οι στίχοι του τραγουδιού “Good Sister, Bad Sister” των Hole. Όπως όλα δείχνουν, η μόδα της επόμενης σεζόν είναι πιο εκφραστική από ποτέ.

 


Longchamp, Balenciaga, Emporio Armani
©Gorunway

Lanvin, Burberry, Palm Angels
©Gorunway

Read more at vogue.com

Scroll to Top