yumi-nu-το-πιο-περιζήτητο-plus-size-μοντέλο-τώρα-191292
©Jacquemus

Η καριέρα της Yumi Nu στο modeling ξεκινά από πολύ νωρίς. «Ήμουν μοντέλο από μωρό» λέει η Nu γελώντας. «Αλλά ως παιδί, δεν συνειδητοποιείς ακριβώς ότι είσαι επαγγελματίας, έτσι βγήκα γρήγορα από το χώρο». Το 24χρονο μοντέλο και μουσικός, μπορεί να έχασε την ευκαιρία να εκπροσωπήσει μεγάλες παιδικές εταιρίες όπως η Gerber, όμως η τωρινή της καριέρα επανορθώνει τα πάντα. Η Yumi Nu έχει ανέβει τόσο πολύ στα ranks τα τελευταία δύο χρόνια, με αποτέλεσμα να γίνει ένα από τα καλύτερα plussize μοντέλα της βιομηχανίας.

Η Nu, δεν σταματά να ξεχωρίζει ενώ στην καριέρα της έχει ήδη καταγράψει συνεργασίες και καμπάνιες με πολύ σημαντικά ονόματα. Την έχουμε δει από towering billboards για την H&M, στην Sports Illustrated για το swimsuit issue, μέχρι να περπατά δίπλα στην Kendall Jenner και τη Bella Hadid στην επίδειξη του Jacquemus «La Montagne». Και φυσικά, στο τελευταίο εξώφυλλο του Σεπτεμβρίου της Αμερικάνικης Vogue. «Όλες αυτές οι ευκαιρίες, δεν μου είχαν εμφανιστεί μέχρι πολύ πρόσφατα» λέει η Nu. «Αλλά τώρα οι πόρτες άρχισαν να ανοίγουν».

Yumi Nu: Το πιο περιζήτητο plus-size μοντέλο τώρα-1
©Jason Wu

Στο Zoom η Nu ήταν ευγενική και ενεργητική. Φορούσε μια minimalist μπλούζα και είχε τα μακριά μαύρα μαλλιά της μπροστά, μπορούσες να καταλάβεις ότι ήταν model-off-duty. Η άνοδος της Nu, συνέπεσε με το size representation σε ισχυρές εκδόσεις και κατά τη διάρκεια του σημαντικότερου μήνα της μόδας. Σήμερα, βλέπουμε μοντέλα όπως η Ashley Graham, η Paloma Elsesser, και η Precious Lee να κατακτούν τις καλύτερες καμπάνιες και εξώφυλλα. Ενώ, όταν η Nu ξεκίνησε την καριέρα της ως μοντέλο το 2010, η βιομηχανία της μόδας είχε άλλα πρότυπα. «Όταν ξεκίνησα, ένιωθα τυχερή που κάποιος ήταν ανοιχτός να συνεργαστεί μαζί μου επειδή η αγορά ήταν τόσο μικρή, ακόμη και για εμπορική δουλειά» λέει. «Με την πάροδο του χρόνου, έχουν υπάρξει κάποιες αλλαγές, και έχουμε και μια πλατφόρμα που μας βοηθάει σε αυτό όλο και πιο πολύ. Ακόμα και τώρα, όταν κοιτάς που τα plussize σώματα είναι πιο αποδεκτά και αγκαλιάζονται περισσότερο, είναι συνήθως στην πιο εμπορική πλευρά της βιομηχανίας. Μόνο τα τελευταία χρόνια οι σχεδιαστές έχουν κάνει πλέον συνήθεια να συμπεριλαμβάνουν plussize γυναίκες στις επιδείξεις τους και να περιέχουν μεγαλύτερα μεγέθη στις συλλογές τους».

Αυτή η αλλαγή, επέτρεψε σε stars όπως η Nu να σπάσουν τους κανόνες που ήδη υπήρχαν στη βιομηχανία. Εκείνη, ως το πρώτο plussize Asian μοντέλο που εμφανίστηκε στη Vogue ή στο Sports Illustrated, γνωρίζει πως να γράφει ιστορία, αλλά πιο πολύ την ενδιαφέρει πως θα βλέπουν οι άλλοι την παρουσία της στη μόδα. «Δεν έβλεπα τον εαυτό μου στα media όταν ήμουν παιδί. Δεν ήταν απλώς για τη φυλή μου, αλλά και για το σώμα μου. Δεν υπήρχε κανένας στην τηλεόραση ή στα περιοδικά που να μου έμοιαζε» παραδέχεται. «Ήταν σαν η εκπροσώπηση των Ασιατών να ήταν τελευταία στη λίστα. Η ασιατική εκπροσώπηση plus-size ήταν ανήκουστη τότε (ειδικά) στη μόδα. Το να εκπροσωπώ μια ομάδα ανθρώπων που ένιωθα ότι με καταλάβαιναν ήταν τόσο θεραπευτικό για μένα και ελπίζω και για αυτούς».

View this post on Instagram

A post shared by Yumi Nu (@_yumi_nu)

Οι ρίζες της Nu-είναι κατά βάση Γιαπωνέζα και Γερμανίδα- προσθέτει κάτι παραπάνω στην εμπειρία της ως plus-size γυναίκα αλλά και στην πορεία της καριέρας της. «Μέσα στην ασιατική κουλτούρα, υπάρχει αυτή η πίεση να είναι κάποιος συγκεκριμένο size και μια πίεση για body shamming που ξεκινά από τις γιαγιάδες και τις μητέρες μας», λέει. « Γι’ αυτό και εγώ, λέω εδώ και χρόνια στους ατζέντες μου ότι θέλω να γίνω εξώφυλλο στην Japanese Vogue, θέλω να μπω και στη βιομηχανία της Ασίας και να προκαλέσω αίσθηση». Αυτή την εποχή, η Nu μαθαίνει Γιαπωνέζικα, για να πραγματοποιήσει αυτό το όνειρο. «Πρέπει να μάθω την γλώσσα, να προσπαθήσω να καταλάβω την κουλτούρα και παρόλο που δεν είναι δικιά μου, θα ήθελα να επηρεάσω». Λέει στη Vogue. «Είμαι μισή λευκή, και αυτό έχει κάποια προνόμια, και θέλω να έχω επίγνωση αυτού. Μια μέρα όμως, θα ήθελα να ανοίξω ένα μαγαζί για plus-size στο Tokyo».

Η επιχειρηματική πλευρά της Nu, δείχνει ότι ασχολείται παράλληλα με πολλά πράγματα. Όχι μόνο ετοιμάζει την δική της σειρά plussize ρούχων, σε μικρές παρτίδες με ανακυκλώσιμες τεχνικές, αλλά είναι επίσης τραγουδίστρια και στιχουργός αφού έχει υπογράψει με την Dim Mak, την ανεξάρτητη δισκογραφική εταιρεία που ιδρύθηκε από τον θείο της, Steve Aoki. Το μουσικό ταξίδι της είναι το ίδιο γεμάτο όσο και το ταξίδι της στη μόδα. «Ξεκίνησα μαθήματα τραγουδιού στα δώδεκα, και στα δεκαπέντε μου, έγραφα τραγούδια και σκεφτόμουν να γίνω καλλιτέχνης» λέει. «Το 2017 έβγαλα το πρώτο μου τραγούδι με το label του θείου μου, αλλά αυτή η μουσική ήταν πολύ pop και EDM, που εκείνη την εποχή μου άρεσε, αλλά μετά, έκανα ένα βήμα πίσω. Έκανα ένα διάλειμμα ενός έτους, το οποίο μετατράπηκε σε δύο χρόνια και στη συνέχεια ήρθε η πανδημία. Μόλις άρχισα να εξελίσσομαι και να αλλάζω, συνειδητοποίησα ότι η pop δεν ήταν πια για μένα».

Στη συνέχεια, ακολούθησε και η sonic, όπου η Nu πειραματίστηκε με alt-rock και dream pop- ήχους. «Μου αρέσει η απλότητα της ηλεκτρικής κιθάρας και ενός μπάσου μαζί», λέει. «Θέλω οι άνθρωποι να νιώθουν ανακούφιση όταν ακούν την μουσική μου, τα τραγούδια που μπορεί να παίρνουν από κάποιους ένα βάρος που μπορεί να αισθάνονται». Τα θέματα που θέλει να ασχολείται στη μουσική της έχουν επίσης εξελιχθεί. Τον Ιούλιο κυκλοφόρησε ένα νέο single το «Pots and Pans» εμπνευσμένο από έναν φίλο της, όπου το συναισθηματικό τους ταξίδι τους οδήγησε να ξεκινήσουν τη ζωή τους από την αρχή. «Αντίθετα με το τελευταίο μου project, η νέα μου μουσική είναι σίγουρα πιο ώριμη», εξηγεί. «Όταν γράφω, μιλάω για θέματα που είναι πιο ευάλωτα και πιο σημαντικά για εμένα προσωπικά: ανασφάλειες, άγχος, τη σχέση με το σώμα μου, τη φυλή μου, και πισωγυρίσματα που είχα να αντιμετωπίσω. Πριν από αυτά, τραγουδούσα για αγόρια που με πλήγωσαν. Πλέον αισθάνομαι πως έγινα μια ώριμη γυναίκα, και έτσι έπρεπε να γράψω κάτι πιο βαθύ, με περισσότερο νόημα. Όσο μεγαλώνεις, τόσο αλλάζουν και οι προτεραιότητες σου».

Yumi Nu: Το πιο περιζήτητο plus-size μοντέλο τώρα-2
©Yumi Nu/Instagram

Ως το μοναδικό Asian plus-size μοντέλο-μουσικός-ανερχόμενη σχεδιάστρια, η Nu καταλαβαίνει ότι κατακτά μοναδική θέση στη βιομηχανία. Τώρα που οι πόρτες άνοιξαν για εκείνη, είναι έτοιμη να κάνει μεγάλα πράγματα για όλους αυτούς τους ανθρώπους που την ακολουθούν. «Υπάρχουν τόσοι πολλοί διαφορετικοί τύποι ανθρώπων. Δεν μπορείς απλώς να επιλέγεις μια συγκεκριμένη φυλή και να την παρουσιάζεις ως σύμβολο» λέει η Nu.«Έχουμε κάνει κάποια βήματα, και αυτό είναι συναρπαστικό, αλλά τώρα είναι ώρα να αφυπνιστούν όλοι, και ο καθένας να έχει το χώρο που του αξίζει».

Διαβάστε επίσης | Cowboy μποτάκια: 10 συνδυασμοί που κάνουμε από τώρα