Η καριέρα της Yumi Nu στο modeling ξεκινά από πολύ νωρίς. «Ήμουν μοντέλο από μωρό» λέει η Nu γελώντας. «Αλλά ως παιδί, δεν συνειδητοποιείς ακριβώς ότι είσαι επαγγελματίας, έτσι βγήκα γρήγορα από το χώρο». Το 24χρονο μοντέλο και μουσικός, μπορεί να έχασε την ευκαιρία να εκπροσωπήσει μεγάλες παιδικές εταιρίες όπως η Gerber, όμως η τωρινή της καριέρα επανορθώνει τα πάντα. Η Yumi Nu έχει ανέβει τόσο πολύ στα ranks τα τελευταία δύο χρόνια, με αποτέλεσμα να γίνει ένα από τα καλύτερα plus–size μοντέλα της βιομηχανίας.
Η Nu, δεν σταματά να ξεχωρίζει ενώ στην καριέρα της έχει ήδη καταγράψει συνεργασίες και καμπάνιες με πολύ σημαντικά ονόματα. Την έχουμε δει από towering billboards για την H&M, στην Sports Illustrated για το swimsuit issue, μέχρι να περπατά δίπλα στην Kendall Jenner και τη Bella Hadid στην επίδειξη του Jacquemus «La Montagne». Και φυσικά, στο τελευταίο εξώφυλλο του Σεπτεμβρίου της Αμερικάνικης Vogue. «Όλες αυτές οι ευκαιρίες, δεν μου είχαν εμφανιστεί μέχρι πολύ πρόσφατα» λέει η Nu. «Αλλά τώρα οι πόρτες άρχισαν να ανοίγουν».
Στο Zoom η Nu ήταν ευγενική και ενεργητική. Φορούσε μια minimalist μπλούζα και είχε τα μακριά μαύρα μαλλιά της μπροστά, μπορούσες να καταλάβεις ότι ήταν model-off-duty. Η άνοδος της Nu, συνέπεσε με το size representation σε ισχυρές εκδόσεις και κατά τη διάρκεια του σημαντικότερου μήνα της μόδας. Σήμερα, βλέπουμε μοντέλα όπως η Ashley Graham, η Paloma Elsesser, και η Precious Lee να κατακτούν τις καλύτερες καμπάνιες και εξώφυλλα. Ενώ, όταν η Nu ξεκίνησε την καριέρα της ως μοντέλο το 2010, η βιομηχανία της μόδας είχε άλλα πρότυπα. «Όταν ξεκίνησα, ένιωθα τυχερή που κάποιος ήταν ανοιχτός να συνεργαστεί μαζί μου επειδή η αγορά ήταν τόσο μικρή, ακόμη και για εμπορική δουλειά» λέει. «Με την πάροδο του χρόνου, έχουν υπάρξει κάποιες αλλαγές, και έχουμε και μια πλατφόρμα που μας βοηθάει σε αυτό όλο και πιο πολύ. Ακόμα και τώρα, όταν κοιτάς που τα plus–size σώματα είναι πιο αποδεκτά και αγκαλιάζονται περισσότερο, είναι συνήθως στην πιο εμπορική πλευρά της βιομηχανίας. Μόνο τα τελευταία χρόνια οι σχεδιαστές έχουν κάνει πλέον συνήθεια να συμπεριλαμβάνουν plus–size γυναίκες στις επιδείξεις τους και να περιέχουν μεγαλύτερα μεγέθη στις συλλογές τους».
Αυτή η αλλαγή, επέτρεψε σε stars όπως η Nu να σπάσουν τους κανόνες που ήδη υπήρχαν στη βιομηχανία. Εκείνη, ως το πρώτο plus–size Asian μοντέλο που εμφανίστηκε στη Vogue ή στο Sports Illustrated, γνωρίζει πως να γράφει ιστορία, αλλά πιο πολύ την ενδιαφέρει πως θα βλέπουν οι άλλοι την παρουσία της στη μόδα. «Δεν έβλεπα τον εαυτό μου στα media όταν ήμουν παιδί. Δεν ήταν απλώς για τη φυλή μου, αλλά και για το σώμα μου. Δεν υπήρχε κανένας στην τηλεόραση ή στα περιοδικά που να μου έμοιαζε» παραδέχεται. «Ήταν σαν η εκπροσώπηση των Ασιατών να ήταν τελευταία στη λίστα. Η ασιατική εκπροσώπηση plus-size ήταν ανήκουστη τότε (ειδικά) στη μόδα. Το να εκπροσωπώ μια ομάδα ανθρώπων που ένιωθα ότι με καταλάβαιναν ήταν τόσο θεραπευτικό για μένα και ελπίζω και για αυτούς».