Μια φορά και δυο καιρούς πίσω, οι διάσημοι επισφράγιζαν την επιτυχία τους αγοράζοντας ένα σπίτι στους λόφους του Hollywood. Κατόπιν, οι πρώτοι των πρώτων διακρίνονταν από το μέγεθος και την ποικιλία της ακίνητης περιουσίας τους σε όσο το δυνατόν περισσότερα γεωγραφικά μήκη και πλάτη της υδρογείου. Ατελείωτα βοσκοτόπια στη Γιούτα για τον Robert Redford, εξοχικό στο Πράσινο Ακρωτήρι για τον Sting, παραδοσιακή κατοικία μέσα σε δεκάδες χιλιάδες εκτάρια τροπικής βλάστησης στην Καμπότζη για την Angelina Jolie.
Πλέον βαρόμετρο της σελεμπριτικής καταξίωσης είναι οι μπίζνες. Δεν μιλάμε απλώς για μετόχους, αλλά για σωστούς επίδοξους μεγιστάνες. Προαπαιτούμενο θεωρείται η κατοχή μιας εταιρείας παραγωγής (κινηματογραφικών ταινιών, τηλεοπτικών σειρών, μουσικών άλμπουμ ή όλων μαζί των προηγούμενων), αλλά έξτρα κύρος δίνει το λανσάρισμα κι ενός premium ποτού: τεκίλα για τον George Clooney και την Kendall Jenner, κονιάκ για τον Jay-Z, ροζέ σαμπάνια για τον Brad Pitt, ουίσκι για τον Drake. Από κοντά σειρές ρούχων (άφθονες), υποδημάτων, καλλυντικών, αρωμάτων, κοσμημάτων, οικιακών ειδών, καθώς και αλυσίδες εστιατορίων: από τα εστέτ σουσάδικα του Robert De Niro μέχρι τις πιτσαρίες του LeBron James.
Κάποιοι ωστόσο επιλέγουν να εμπλακούν επιχειρηματικά με πρότζεκτ που σε πρώτη φάση δεν φαίνονται ικανά να τους κάνουν πάμπλουτους, κάνουν όμως καλό στην ψυχή τους και περνάνε προς τα έξω τα σωστά κοινωνικά μηνύματα. Αναγνωρίζεται ειλικρίνεια προθέσεων, ακόμη κι αν αυτή συνυπάρχει με μια μικρή ματαιοδοξία, ότι εκείνοι θα βρεθούν στην πρωτοπορία με κάτι που θα μπορούσε να αλλάξει τα έως τώρα δεδομένα. Θέτουν τη φήμη τους στην υπηρεσία ενός αγαθού σκοπού, όχι πλέον σε επίπεδο φιλανθρωπίας, αλλά επιχειρηματικότητας. Δείτε ποιους ξεχωρίσαμε.
View this post on Instagram