unsplash
unsplash
unsplash

Avocado Toast: 5 λαχταριστές συνταγές για υγιεινό πρωινό

Νόστιμο, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και πανεύκολο στην προετοιμασία, το αβοκάντο εγγυάται το πιο λαχταριστό πρωινό ξύπνημα.

Ψάχνετε το τέλειο συστατικό για το πρωινό σας γεύμα; Πλούσιο σε ωφέλιμα λιπαρά και με φυσικές ιδιότητες που συμβάλλουν στη θεραπεία ασθενειών όπως η δερματίτιδα και η αρθρίτιδα, το αβοκάντο είναι ίσως το πιο πολυσυζητημένο φρούτο των τελευταίων χρόνων. Η θέση του στο μενού των καλύτερων εστιατορίων, η τάση της βιομηχανίας της ομορφιάς να το εντάσσει στα πιο αποτελεσματικά προϊόντα της και η προτίμηση των απανταχού καλοφαγάδων μας απαντούν στο γιατί.

Πώς να το εντάξετε στη διατροφή σας

Το αβοκάντο είναι ιδανική τροφή για πρωινό, καθώς μας δίνει δύναμη και θερμίδες να αρχίσουμε την ημέρα με τον πιο υγιεινό τρόπο. Σημαντικότερο όλων πριν το κόψετε, η ωριμότητά του. Αν το έχετε ήδη εντάξει στην καθημερινότητά σας θα έχετε εκπαιδευθεί με αυτό το κομμάτι, ειδικά αν το προορίζετε για αβοκάντο τοστ. Το συγκεκριμένο φρούτο πρέπει να είναι αρκετά μαλακό για να λιώσει και να αλειφθεί σωστά στη φέτα ψωμιού που θα επιλέξετε.


©unsplash

Η επιλογή του ψωμιού είναι η δεύτερη σημαντικότερη κίνηση όταν ετοιμαζόμαστε να φτιάξουμε ένα τοστ με αβοκάντο. Ανάλογα με τα γούστα σας επιλέξτε λευκό, ολικής, με σπόρους – η καλύτερη επιλογή καθώς είναι πλούσιο σε ίνες – ή χωρίς γλουτένη, στοιχείο που θα δώσει εντονότερη γεύση στο γεύμα σας. Φυσικά, η επιλογή του κατάλληλου ψωμιού σχετίζεται με τα υλικά που πρόκειται να το συνοδεύσετε, για παράδειγμα αν επιλέξετε να προσθέσετε μία φέτα σολομού, τότε είναι καλό να προτιμήσετε ένα ψωμί λιγότερο έντονο σε γεύση.

Ακολουθούν 5 συνταγές για το τέλειο πρωινό με αβοκάντο τοστ:

Γλυκόξινο

Λιώστε το αβοκάντο με ένα πιρούνι και αλείψτε το προσεκτικά σε μία φέτα μαύρου ψωμιού – μπορείτε να προσθέσετε και λίγο ελαιόλαδο στο ψωμί για να εντείνετε τη γεύση. Αλατοπιπερώστε και ολοκληρώστε το πρωινό σας προσθέτοντας μερικές φέτες πορτοκαλιού, φρέσκο βασιλικό και λίγο βαλσάμικο.


©unsplash

Υψηλό σε πρωτεΐνη

Τι καλύτερο από αβοκάντο και αυγό; Μία από τις πιο λαχταριστές επιλογές πρωινού, το αβοκάντο τοστ με αυγό είναι πανεύκολο στην προετοιμασία και πεντανόστιμο. Αρκεί να λιώσετε το αβοκάντο, να το αλείψετε στο ψωμί και να προσθέσετε ένα βρασμένο αυγό κομμένο σε φέτες.

Vegetarian

Δοκιμάστε χορτοφαγικό αβοκάντο τοστ με ραπανάκια και μπαχαρικά. Κόψτε προσεκτικά το ραπανάκι σε λεπτές φέτες και αφήστε το μερικά λεπτά να ξεκουραστεί με λίγο αλάτι. Αλείψτε το αβοκάντο στο ψωμί, τοποθετήστε τα ραπανάκια και ολοκληρώστε με πιπέρι και μπαχαρικά της επιλογής σας, όπως το κύμινο.


©unsplash

Με σολομό

Μία πιο γκουρμέ επιλογή, ο σολομός ταιριάζει ιδανικά με το αβοκάντο. Προσθέστε στο ψωμί αβοκάντο, αλάτι, πιπέρι, φέτες καπνιστού σολομού, λεπτές φέτες αγγουριού και λίγο τσίλι με λεμόνι και ξύδι. Έτοιμο.

Με ντοματίνια

Ποντάρετε στη γεύση που δίνουν τα χρωματιστά ντοματίνια και προσθέστε τα πάνω στο ψωμί με το αβοκάντο. Ολοκληρώστε με φρέσκο βασιλικό, λίγο χυμό λεμονιού και αλάτι, πιπέρι. Καλή όρεξη!

Διαβάστε επίσης | Η αγαπημένη συνταγή της Cindy Crawford για πρωινό smoothie

Scroll to Top