Οι σταρ μπίζνες να κάνουνε, είναι συνηθισμένο, οι ρόλοι να επενδύουνε, πού το ‘χεις δει γραμμένο; Με αυτό το απλοϊκό στιχούργημα επιχειρούμε να εισέλθουμε στον επιχειρηματικό νου της Carrie Bradshaw. Oops, λάθος – της Sarah Jessica Parker εννοούμε. Ή μήπως όχι; Μα, τι μπερδέματα προκαλούν αυτοί οι ατίθασοι ρόλοι που σηκώνουν δικό τους μπαϊράκι, αποκόπτονται από τους ερμηνευτές τους και κάνουν δική τους καριέρα. Και δικές τους επενδύσεις.
Η φίλτατη Carrie εν προκειμένω. Όχι μόνο εκμεταλλεύτηκε τη σεναριακή τεχνογνωσία της στις γόβες, την οποία εμπεδώσαμε υπέρ του δέοντος στις έξι σεζόν που διήρκεσε το «Sex and the City», δημιουργώντας τη δική της σειρά υποδημάτων, αλλά άνοιξε και καταστήματα. Κανονικότατες μπουτίκ – δύο στη Νέα Υόρκη, μία στο Λας Βέγκας και άλλες σε Καναδά, Ντουμπάι, Αμπού Ντάμπι. Μιλάμε για διεθνές brand, όχι αστεία. Κι επειδή είναι πονηρούλα -η Carrie Bradshaw πάντα, μην παρεξηγηθούμε-, επέλεξε τα αρχικά SJP ως επωνυμία, τάχα μου ότι ανήκει στην ηθοποιό η πρωτοβουλία.
Την οποία μάλιστα έχει βάλει να δουλεύει διπλοβάρδιες στο κεντρικό κατάστημα του Μανχάταν. Σαν μια πωλήτρια της σειράς. Δεν επιβλέπει απλώς η Sarah Jessica, ως καλή, συνετή, εργατική και πιθανόν κομματάκι σφιχτή στα οικονομικά επενδύτρια, αλλά τραβάει πραγματικό κουπί. Τεντώνεται να φτάσει το σατέν ζευγάρι από το πάνω ράφι, πέφτει στα γόνατα για να βοηθήσει την πελάτισσα να προβάρει το δίχρωμο γοβάκι. Τρέχει πρωινιάτικα, μέσα στη νεοϋορκέζικη βαρυχειμωνιά, με τον καφέ ανά χείρας, να ανοίξει το μαγαζί. Δηλώνει παρουσία και στο υποκατάστημα της περιοχής Σίπορτ (Seaport), που όπως καθίσταται σαφές από την ονομασία, αποτελούσε το λιμάνι της πόλης τον 19ο αιώνα.
Και για να αντιληφθείτε το μέγεθος της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο-ρόλο, η Parker αναγκάζεται να κάνει και παραδόσεις εμπορευμάτων κατ’ οίκον. Μάλιστα, όπως το ακούτε. Υπάρχουν άφθονα φωτογραφικά ντοκουμέντα που τη δείχνουν φορτωμένη με σακούλες της φίρμας να πηγαίνει πόρτα-πόρτα και να τις μοιράζει στους πελάτες. Αν αυτό δεν είναι delivery πολλών αστέρων, τότε δεν ξέρουμε πραγματικά τι είναι. Να σημειωθεί ότι τον ποδαρόδρομο όλον τον κάνει φορώντας τα απαραίτητα ψηλοτάκουνα, γόβες ή μπότες, ανάλογα με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες. Διότι, ας μη γελιόμαστε, τίποτα δεν συγκρίνεται με την κινητή διαφήμιση.