Vogue Magazine
Vogue Magazine
Vogue Magazine

H Anna Wintour ανακοινώνει τη συμβολή του CFDA/Vogue Fashion Fund στη μάχη κατά του κορωνοϊού

Η Vogue συγκεντρώνει ό,τι πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα πρωτοβουλία.

«Τις τελευταίες μέρες οι περισσότεροι από εμάς προβληματίζονται όχι μόνο με το φαινόμενο της παγκόσμιας πανδημίας αλλά και με το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε – εκτός από το να μείνουμε σπίτι. Ένα από τα χειρότερα συναισθήματα που μπορεί να νιώσει κάποιος εν μέσω τέτοιας κρίσης είναι η απελπισία», γράφει η Anna Wintour.

«Υπάρχει τόση ανάγκη για βοήθεια, ειδικά με τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μικρές επιχειρήσεις και υπάλληλοι λόγω της πανδημίας», συνεχίζει. «Ανάμεσα σε όσους έχουν επηρεαστεί βρίσκονται και πολλοί που εργάζονται στη βιομηχανία της μόδας, από τους σχεδιαστές και τους υπαλλήλους τους, μέχρι τους πωλητές και τους εμπόρους. Πρωτοβουλίες σχεδιαστών που προσφέρουν μάσκες και ιατρικό εξοπλισμό με γεμίζουν αισιοδοξία, αλλά υπάρχουν και αυτοί που φοβούνται πως δεν θα μπορέσουν να πληρώσουν όσους δουλεύουν για αυτούς ή βλέπουν τις παραγγελίες τους να ακυρώνονται και τα μαγαζιά τους να κλείνουν. Όλοι εμείς στη Vogue – σε συνεργασία με το Council of Fashion Designers of America – είμαστε αποφασισμένοι να βοηθήσουμε».

«Η Vogue και το CFDA συνεργάζονται χρόνια. Η Vogue βοήθησε στην οργάνωση του 7th on Sale, 15 χρόνια πριν, της εκδήλωσης για την κρίση του AIDS. Μετά την 11η Σεπτεμβρίου, ιδρύσαμε το CFDA/Vogue Fashion Fund για να ενισχύσουμε τους Αμερικανούς σχεδιαστές της νέας γενιάς και το 2009 δημιουργήσαμε το Fashion’s Night Out. Όλα αυτά τα πρότζεκτ με γεμίζουν έμπνευση, καθώς πάντα υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε μία κρίση», εξηγεί η Anna Wintour ανακοινώνοντας τη συμβολή του CFDA/Vogue Fashion Fund με σκοπό την ενίσχυση της της βιομηχανίας της μόδας και όσων επηρεάζονται από την πανδημία του κορωνοϊού.

«Έτσι, με σκοπό την ευαισθητοποίηση του κόσμου, ξεκινάμε μία σειρά βίντεο με τίτλο A Common Thread, και πρωταγωνιστές Αμερικανούς σχεδιαστές και τους υπαλλήλους τους που διηγούνται πώς αντιμετωπίζουν οι ίδιοι την κατάσταση και πώς επηρεάζονται οι επιχειρήσεις τους. Οι ιστορίες τους θα πηγαίνουν behind the scenes για να φωτογραφίσουν όλους όσους δουλεύουν σε αυτή τη δημιουργική και εξαιρετικά σημαντική βιομηχανία», ολοκληρώνει η διευθύντρια της Αμερικανικής Vogue, επισημαίνοντας πως ξέρει ότι δεν υπάρχει μία μοναδική λύση. «Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση και ανυπομονώ να σας πω περισσότερα τις επόμενες εβδομάδες».

Μπορείτε να συνεισφέρετε εδώ

Διαβάστε επίσης: Η Rihanna προσφέρει 5 εκατομμύρια για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού

Scroll to Top