O Frank Ocean είναι το πρόσωπο για τη νέα αντρική συλλογή του οίκου Prada.

Έχει γράψει και ερμηνεύσει τραγούδια με την αγγελική φωνή του με τίτλους, όπως “Chanel” και “Comme Des Garçons”. Στο τραγούδι του “Nikes” λέει ειρωνικά “we only human and it’s humid in these Balmains”, ενώ στο “RAF” ραπάρει για την κολλητή της μητέρας του, την Anna Wintour, και για τους λόγους που ξεχωρίζει τον σχεδιαστή Raf Simons.

Η έμμεση σχέση του, όμως, με τη μόδα και την Anna Wintour δεν περιορίστηκε εκεί. Η ίδια πρότεινε στον Frank Ocean να γίνει ο αποκλειστικός φωτογράφος των παρασκηνίων του περσινού Met Gala για την Vogue. O Frank Ocean δέχθηκε και εμφανίστηκε στο κόκκινο χαλί του πιο πολυσυζητημένου fashion event με ένα μαύρο Prada anorak jacket και μία φωτογραφική μηχανή ανά χείρας.


Photographer: David Sims | Creative director: Ferdinando Verderi
©Courtesy of Prada

Και κάπως έτσι, όχι μόνο ο διάβολος, αλλά και ο Frank επιλέγει στο τέλος να φοράει Prada. Ο διάσημος οίκος λάνσαρε τη νέα καμπάνια του για τη menswear σειρά Spring/Summer 2020, με πρωταγωνιστές τον Frank Ocean, τον σκηνοθέτη Nicolas Winding Refn και τον ηθοποιό Austin Butler.

“Η διαρκής επανεφεύρεση και ανανέωση είναι ζωτικό στοιχείο σε κάθε performance. Μέσω της μουσικής, του σινεμά και των παραστάσεων, οι δημιουργικοί καλλιτέχνες επαναπροσδιορίζουν τις αντιλήψεις μας, τοποθετώντας σε ένα νέο πλαίσιο και τον εαυτό τους” ανακοίνωσε ο οίκος Prada για την καμπάνια αυτή.

Για να μπορέσετε να δείτε αυτό το instagram post παρακαλώ αποδεχτείτε τα cookies

Privacy Settings

Ο οίκος Prada παρέχει την ελευθερία στους καλλιτέχνες που συμμετέχουν να δώσουν νέο νόημα στην εικόνα του, νέα ερμηνεία στο ακρωνύμιο του και να παίξουν με την έννοια του απροσδιόριστου στην τέχνη και τη μόδα.

Ο Frank Ocean διαλέγει να βρει την αισιοδοξία στον ρυθμό και η έννοια PRADA για αυτόν σημαίνει “Programming Rythm And Dancing Again”. Φορώντας ένα tailored παλτό, ένα oversized πουκάμισο, cropped καμηλό παντελόνι και μια bolo tie, ο Frank Ocean υποστηρίζει τους ελεύθερους, φρέσκους, αναπάντεχους συνδυασμούς. Σαν εκείνους που συνθέτει στη μουσική του, όπως φαίνεται και στη μεγάλη επιτυχία του “Pyramids” που δεν μπορείς να προβλέψεις τι νότα θα ακολουθήσει.

Είτε σε ασπρόμαυρο, είτε σε έγχρωμο, ο φακός του θρυλικού David Sims αιχμαλωτίζει την ουσία κάθε ενός από τους καλλιτέχνες, αλλά και την ουσία του Prada man. O Ferdinando Verderi, creative director της Vogue Italia, είναι και ο creative director πίσω από το ευρηματικό αυτό concept της αντρικής συλλογής Prada.


Διαβάστε περισσότερα νέα στο Vogue.gr.