Επιστροφή στο γυμναστήριο: 5 πράγματα που πρέπει να προσέξετε

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

Επιστροφή στο γυμναστήριο: 5 πράγματα που πρέπει να προσέξετε

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
unsplash
unsplash

Fitness: Σχεδόν 3 μήνες μετά την άρση της υποχρεωτικής καραντίνας, η καθημερινότητά μας φαίνεται να επιστρέφει στο κανονικό, δίνοντάς μας την ευκαιρία να επιστρέψουμε ξανά στις αγαπημένες μας συνήθειες. Έτσι, τα γυμναστήρια γεμίζουν και πάλι με κόσμο και υπό τις οδηγίες των αρμόδιων μας επιτρέπουν να γυμναστούμε και να φροντίσουμε το σώμα μας όπως πριν.

Ωστόσο, μπορεί η γυμναστική στο σπίτι να μας κράτησε σε φόρμα όλους αυτούς τους μήνες, αλλά πρέπει να έχουμε υπόψιν πως η προπόνηση στο γυμναστήριο με τη χρήση οργάνων είναι πολύ πιο εντατική και επίπονη για το σώμα. Επομένως αν έχετε ήδη επιστρέψει ή προγραμματίζετε να επιστρέψετε σύντομα στο γυμναστήριο, βρείτε παρακάτω τα 5 πράγματα που πρέπει να προσέξετε για να μην τραυματιστείτε:

Ξεκινήστε με χαμηλής έντασης προγράμματα

Μην πέσετε στην παγίδα να πηγαίνετε κάθε μέρα απλά και μόνο γιατί τώρα έχετε αυτή τη δυνατότητα. Φροντίστε να μειώσετε κατά 20% την ένταση της γυμναστικής που θα επιλέξετε και για τις πρώτες εβδομάδες μειώστε τη συχνότητα των επισκέψεών σας.


©unsplash

Μιλήστε με κάποιον επαγγελματία

Πριν ξεκινήσετε να κάνετε το καθιερωμένο σας πρόγραμμα επιδιώξτε να μιλήσετε με κάποιον γυμναστή που θα σας εντάξει πιο ομαλά στη ρουτίνα γυμναστικής. Ενημερώστε τον για την εξάσκηση που έχετε κάνει τον τελευταίο καιρό και τυχόν σωματικά προβλήματα.

Μη ξεχνάτε το ζέσταμα

Το καλό ζέσταμα είναι απαραίτητο για να προετοιμάσετε τόσο τους μύες όσο και το μυαλό για την εξάσκηση που πρόκειται να ακολουθήσει. Τεντωθείτε καλά και ενεργοποιείστε όλο το σώμα σας τουλάχιστον 15 λεπτά πριν τη γυμναστική.


©unsplash

Προγραμματίστε μέρες ξεκούρασης

Μην παραλείπετε να εντάσσετε στο πρόγραμμά σας μέρες που το σώμα σας θα ξεκουράζεται εντελώς. Εκείνες τις μέρες μπορείτε να αντικαταστήσετε την έντονη εκγύμναση με περπάτημα, κολύμπι και pilates που θα τονώσουν την κυκλοφορία του αίματος και θα σας δώσουν ενέργεια.

Δοκιμάστε συμπληρώματα διατροφής

Για να βοηθήσετε τους μύες να επανέλθουν πιο γρήγορα, μπορείτε να εντάξετε στη διατροφή σας συμπληρώματα όπως το μαγνήσιο. Μη ξεχνάτε να τρώτε ισορροπημένα και να πίνετε πολύ νερό.


©unsplash

Διαβάστε επίσης | Kate Middleton: Aυτά είναι τα βιβλία που έχει στο γραφείο της

Scroll to Top